Instapost 0.8 June, don't mess with me! I'm waiting for a holiday!

By 11:37


Hezké čtvrteční dopoledne:)

po týdnu se zase hlásím o slovo a podotýkám, že žiju! Další zkouška hotová a dokonce to i vypadá, že až pokořím i ty poslední 4 předměty, tak nastane ten blažený stav s názvem "PRÁZDNINY" (co bys chtěla, ty lemro, zkouškové na PF UPOL končí nejdříve v červenci...copak sis toho za ty 4 roky nevšimla??)
Jenže mě už to nebavííí!! NECHCE SE MI!! .... a navíc od teď mě už čekají jenom samé ústní zkoušky (haha! To tu ještě nebylo... konečně můžeme i jako budoucí právníci mluvit, a ne jenom všechno psát jak kancelářské krysky :D )..což je sice vyhovující, ale na druhou stranu hrozně trapné, když si váš mozek vezme uprostřed zkoušení dovolenou, a zatímco si snažíte vzpomenout na nějaký ten mimosmluvní závazek, vaše mysl se pozastavuje nad tím, jak je venku hezky, a že by váš zkoušející potřeboval utřít prach na žaluziích...ano, i to se stává :D


Ale zpět ke květnu. Co mi přinesl tento měsíc??
  • Snažím se lépe jíst...více zeleniny, ovoce...(zákusky jsou umění, to se do jídla nepočítá :D )
  • Snažím se učit...víte, že ten pán s lesklou pleší odnaproti si pořídil novou televizi??
  • Snažím se méně pít..ae pak jdete na párty či na vínko a vaše odhodlání je v trapu..divný...
  • Snažím se zbytečně neutrácet...kytky, jídlo, kosmetika a oblečení jsou nezbytnosti!! A kávičky s přáteli společenská povinnost!

1//Byl první máj, byl lásky čas.. ano, moje láska k hezkým snídaním jenom kvete :)
2//Tak co dámy, dostaly jste na  prvního Máje kytku? :) ...Já jo, od taťky a byla nejkrásnější na světě <3



3// Kávičkujem... to máte tak... jste s Luci domluveni, že si dáte poobědový sraz v kavárně, hned po zkoušce, zkoušku vám odloží o hodinu, pak o půl hodiny protáhnou, následně začnou šílet s organizací..a z odpoledního kafe se stává pozdní večeře :D
4// Na začátku května bylo v Olomouci otevřeno CrossCafe...tak jsme to musely jít s Luckou omrknout <3 :D Yummy... tvaroh s ovocem a bezinková limonáda jsou mými favority!:) A co vy a CrossCafe?

5// Nastal zkouškovej režim.. jdu na to tvrdě, zákony tahám do postele už při našem prvním setkání :D 
6// 3 zkoušky za týden? To chce něco na nervy! Veganské gumové bonbony Trolli jsou pro teď moji největší závislostí. To, že jsou veganské mi je celkem fuk (tyto zvláštní životní styly jdou mimo mě), ale jsou extra kyselé!! A stejně jako čokoláda má být sladká, gumáci mají být kyselí ♥

7//Domácí pečené brambory s provensálským kořením...asi kuchař :D
8//A náhodou umím žít i zdravě... :) Vlastně si spíš připadám jak králík, jak furt chroupu zeleninu :O

9// Trestní právo, pojď na moji hruď a chvíli tam buď...jediný předmět, u kterého mi fakt nevadí chodit speciálně kvůli němu na ranní přednášky, učit se ho po nocích a neustále pročítat zákon <3
10// A když zkoušku z tresta uděláte, zasloužíte si kytku <3

11// ČEŠI DO TOHO!! Zůstala jsem věrná. Celé MS jsem nosila nehty v barvách české vlajky 
12// Nejsem zrovna sportovní nadšenec...ale pro hokej/hokejisty/MS mám sakra slabost :D A to takovou, že s oblibou poučuju bývalé hokejisty v hospodě u piva o tom, jaký jsme kdy v minulosti měli tým a kdo kdy jak hrál :D Se divím, že mi ještě nikdo nikdy nedal přes hubku :D

Fialový lak Flormar + Rimmel Salon Pro
13//Když jsme u těch nehtů - třpytky jsou z Rimmelácké zimní kolekce - Glitter Bomb, odstín Bedazzle
14//Fialová, mint, (růžová)..barvy, které u mě letos vládnou :)

15//2+1 zdarma... v H&M jsem si odchytla slevu na jejich kosmetiku, a pořídila si malou cestovní nudes paletku, tvářenku a bronzer. Bronzer jsem potřebovala, a nejspíš bych zavítala do drogerky pro nějakou klasiku, jenže pak jsem uviděla toto a totálně se do toho vzhledu zamilovala <3
16//Dárky z Itálie...5 mono stínů, jedna oční báze a jedny duo stíny. Zatím jsem ve fázi testování, ale během léta se těšte na pořádnou recenzi :)

17// Jaro je tady, je třeba si zahrát na nakedmana... ta mint kabelka byla nejlepší koupě. Teď ji tahám všude s sebou jak svoje děcko :D
18//Letní kámobráchové....

19// Kombinuju nekombinovatelné.. Chvíli jsem měla pochybnosti, zda je elegantní (plesové) psaníčko to pravé ořechové ke slip-onům, ale nakonec je z toho novodobá láska..(a jedna z nejvíc lajkovaných fotek na Instáči)
20//Kombinace stylů.. jak už jsem psala na IG, miluju, když můžu kombinovat věci různých stylů. Psaníčka s keckama,  roztrhané bezďák stajl rifle s lodičkama, náhrdelníky a "pánské" košile... jediné, co nikdy nepochopím, jsou airmaxy/jiné super sportovní tenisky ke všemu. To je pro mě vrchol nevkusu a kýče. Fůj :D

Růžová košile - House, Kraťásky - z Turecka, kabelka - Orsay, Sliony - House, lodičky - Caprice, zbytek - New Yorker
21+22//Nemá mě kdo fotit, zrcadlo to jistí... aneb dvě různé kombinace mint a růžové.
Růžové slipony jsou teď pro mě nejnošenější boty, mint kabelka taky a na krajkové kraťásky si teprve musím vypracovat nohy :D

23// O víkendu byl v Olomouci tradiční Beerfest, kde jsme s Luci nesměly chybět.... Kdo by taky dobrovolně chtěl chybět, když hráli Mandrage, Vypsaná Fixa, No Name, Iné kafe a Desmond??
24// První setkání s velkým insta fanouškem :D:D Mareček je stylovej. Brýlky nosí ve chvílích, kdy je všude tma a nejde vidět na krok :D A za náma se smaží bramboráci :D

25// Co by to bylo za instapost, kdyby nebyl zmíněn Ufonek? :D O tom, že je nejlepší na celém světě nikomu vykládat nemusím..však vy to víte..a hlavně to vím já <3 Btw: takto vypadají moje vlasy, když nežehlím...
26// Další oblíbená a milovaná kámobrachovka Verušák, aneb člen našeho společenstva #OlomouckePrdelky :D

A co vy? Jaký byl Váš květen?:)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Že méně pít =D, piješ snad hodně? Neřekl bych..respektive, netipnul bych si..
    No a zákusky..moje závislost..achjo..a neumím s ní bojovat..kdyby jo, mám už dávno #beachbody ..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ne to ne, ale někdy se sejde několik akcí po sobě :)
      a #beachbody je snad sen nás všech, ale bohužel :D u mě možná až příští rok :D

      Vymazat
  2. super fotky a dyť máš nohy dobrý, proč vypracovat? :-ooo
    Jinak žeru tu mint, závidím ti, že ji umíš kombinovat a nosit :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Nohy mám z toho neustálého sezení u učení fakt hrozný :D vypasený a samá celulitida :D

      Vymazat
  3. Super článek. čtyři body ve kterých píšeš "snažím se..." jsou úplně jako z mého života.

    OdpovědětVymazat
  4. Zákusky jsou umění? Tak to je věta století ♥
    Mint kabelka se mi hrozně libi :)
    A musím říct, že jsem také jedna z těch mála, která ještě absolutně nepřišla na chut módě "tenisky + cokoli - hlavne šaty" O_o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Huráá....mám radost, že v tom nejsem sama:)

      Vymazat
  5. Jej, já ti závidím... spoustu věcí! Jídlo, zážitky i oblečení, jsem hrozná :D (ale závidím samozřejmě v dobrém :). Tvoje zápisky ze studia mě baví, seznam na začátku je skvělej :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek. To jídlo ach a moc se mi líbí tvůj styl oblékání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) to vždycky hrozně potěší:)

      Vymazat
  7. Kači, skvělý fotky, hlavně těch dobrot a Tvoje krásný nehty :) A ty doplňky a boty ♥ No bomba
    Na prvního máje jsem dostala leda tak pusu :D

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou krásný fotky!:))) Jestli se na ty práva dostanu, tak se taky těším, až budu mít trestní právo, už teď vím, že bude rozhodně nejoblíbenější!:))))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  9. Takové dobroty, mňam! A ta mint kabelka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta mintová kabelka je úžasná! Nedivím se, že ji taháš všude :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju ke zkousce a take k mint kabelce. Je to opravdu unikatni kousek :)
    Lenny Mali
    i Danmark

    OdpovědětVymazat