Outfit 4.8 Street chic

By 16:29 , , , , , , ,

Dobré odpoledne, kočky!:)


Tak co, jak si užíváte májových dní a slunečného májového počasí? které zrovna dneska je tak upršené a zatažené, že jsem na půlku odpoledne vytuhla v posteli:D Nene, vůbec nemám práce jak na kostele a povinnosti jak zblázněných...
Pokud trpíte nemocí jménem "zkoušky", tak vám přeji jejich brzké zdolání :) U nás se zkouškuje ve velkém a už teď je jasné, že to nikdy neskončí :D Ale aspoň se člověk může odměňovat, aniž by měl deprese, že přehnaně utrácí. Za každou napsanou zkoušku/zápočet si člověk dopřeje zákusek/večeři - jen tak, aby měl motivaci na další zkoušku vůbec dojít. Dobrý pocit ze se slaví rumíkem, špatný pocit se rumíkem zapíjí :D Mezi zkouškama je třeba občas zavítat do nákupního střediska, nikdy nevíte, zda tam nenarazíte na perfektní šat na zkoušku ústní. Po x hodinách této tůry jste tak vyčerpání, že nastává chvíle, kdy se za ty uchozené kilometry odměníte pečivem/čokoládou/zmrzlinou. A tak to pokračuje do nekonečna.

Fotky jsou z jednoho fajného odpoledne, kdy jsme s Verčou šly provětrat šunky, nacpat se dortem, zhoršit celulitidu vínkem, potlachat o životě a pokoukat, jak si Slováci vedou na MS v hokeji - ach, už teď mi to Mistrovství s Ondrou Pavelcem a Jardou Jágrem chybí <3

Poslední dobou se na blogu objevovaly samé veselejší a méně typické outfity (pro mě), proto zas pro jednou přicházím s mým klasickým stylem :D
Černá je pro mě základ šatníku a cítím se v ní nejlíp. Navíc se mi hrozně líbí v kontrastu s barvou mých vlasů. Co se týče outfitu, tentokrát jsou dominantou černé roztrhané rifle. Znáte to - máte ve skříni kalhoty, které moc nenosíte, protože jsou vám krátký a celkově se v nich necítíte, ale pak vás před odchodem z domu nenapadne nic lepšího, než vzít nůžky a začít trhat a stříhat :D No a hle, najednou jsou z toho vaše nejoblíbenější kalhoty, které s sebou taháte téměř všude (a díry přibývají)

Rifle + křivák + slipon - New Yorker, tílko - F&F, kabelka - Marco Tozzi??








Prstýnky - Tally weijl, náramky - Sinsay
Nehty - modrý lak Miss Sporty, červený - Rimmel 60seconds, bílý - Flormar


Je to jasný :D :D :D

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Hele, jak mám poslední týdny zlost na každého, kdo se v tomhle ročním období objeví v #allblack outfitu, tak tahle verze se mi líbí..asi kvůli puntíkům..jseš kočka =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli, moc děkuji:)
      No jo, já mám taky ráda barvy, ale ten den byl hrozně zatažený a upršený. A v takové dny nemáš náladu zářit na ulicích...a navíc mám šedé boty a hnědou kabelku :D To se počítá :))

      Vymazat
  2. All black outfity mi niekedy pripadajú príliš otrepané, keďže ich majú všetky bloggerky. No aj ja mám niekedy taký deň, kedy chcem len čiernu a nič iné. Tento sa mi však veľmi páči, asi preto, že zbožňujem bodky! :)) okrem toho to (okrem farby tvojich vlasov) skvelo kontrastuje aj s tými tehlami a celkovým prostredím na fotkách, veľmi sa mi to páči! :))

    skúškové ešte, našťastie, nepoznám, no musím povedať, že sa toho desím - vždy o tom každý hovorí, alebo momentálne o maturite, čo ma teda tiež vôbec neuspokojuje. No držím palce na skúškach! :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, All black je někdy nuda, ale nemůžu si pomoct, stále tuto barvu považuju za nejpohodlnější a nejpraktičtější :D
      Děkuji moc. Taky přeju hodně štěstí se školou:)))

      Vymazat
  3. také mám ráda černé outfity a do takového počasí jako je dnes, se hodí :)... hodně štěstí u zkoušek, mě teprve čekají... :(

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Taky přju hodně štěstí:)

      Vymazat
  4. Outfit se mi moc líbí i přesto že celá v černém skoro nikdy nechodím. Nejvíce mě zaujal puntíkatý top a křivák. Takový podobný bych si chtěla na podzim pořídit

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit se mi líbí i když sama černou nenosím. Na léto jsou slip on ideální.

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, to ses nepochlubila, ze sis ty jeansy takhle vytvořila sama! Pecka a moc ti to slušelo, puntíku jsou super ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ještě že mám tak šikovnou fotografku :)

      Vymazat
  7. Super článek, černá je pro mě také základ a cítím se v ní nejlépe, outfit se mi moc líbí, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. Za prvé, máš úžasné nechty! hned som si ich všimla :) Outfit je naozaj podarený, veľmi sa mi páči napríkald tá kožená bunda! :)

    http://dailywithcappucino.weebly.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Všetky kúsky sú nádherné, hlavne slip-ony, ktoré ja úplne zbožňujem!!♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci být tak krásná jako ty!:) Jinak allblack je klasika, teď už trošku barvičkuju, ale kdysi jsem byla taky úplně typický blacker a doteď se v černé cítím nejlíp :) Jinak ta strategie odměn a rumů se mi moc líbí, to začnu praktikovat :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  11. Puntíky s křivákem jsou pěkná kombinace :) Nenapadlo by mne to !
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju boty,kalhoty,bundu ! miluju tenhle styl !
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásný outfit! ty roztrhané kalhoty teď hodně letí, ačkoliv jsme je se ségrou nosily už před 10 rokama, ale módní trendy se pořád opakují a vrací! moc ti to sluší! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  14. Ty seš teda kočka! Super street fotky :) A závidím Ti ty tvoje krásný nehty

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný outfit :) strašně ti to sluší :))) a krásné fotkyy :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný outfit, Kači :) A úplně soucítím, když čtu ten první odstavec, i když zkoušková mě čekají až od příštího roku :D

    OdpovědětVymazat
  17. Supr fotky :) Zvolila jsi perfektní pozadí :) A mimochodem - pěkný nehty :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou opravdu skvělé fotky! :) Moc ti to na nich sluší. Černou barvu mám taky ráda, jako ty, neodmyslitelně patří do mého šatníku :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší, typ untíky jsou skvělé :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  20. Mňa uvidieť v čiernej od hlavy po päty je veľmi výnimočné! Ty si tomu dodal šmrnc. Pekné! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat