Outfit 4.7 Ripped & high heels

By 15:16 , , , ,

Přeju hezké pondělní šprťákování/flákání/pracování:)

Jak se pořád máte?:) A jak jste si užili víkend?
Já preventivně jela domů - abych se mohla učit, že jo. Klid, hromada čokolády, kafe, co se dá pít a jídlo stokrát denně až pod nos...ideální podmínky na celovíkendové studium závazků. 

Jenže jak to tak bývá, nic nakonec není tak, jak si naplánujete. Prokrastinace je totiž opravdová fúrie a tak i rychlý nákup salátu v Tescu se zvrhnul, a z hodinového výletu, se nakonec stalo pětihodinové lítaní po OC Frýda :D Takže teď už oficiálně potvrzuju, že můj šatník praská ve švech a počet bot, které vlastním je opravdu dost hrůzostrašný :D Ale co nabrečím.
Teď spíše s Marťou brečíme, jelikož nás přepadla neskutečná fesťáková párty nálada a táhne nás to na Rock for people. Jenže jak to tak v životě studenta bývá, červen = zkoušky!!! Copak to je nějaká spravedlivost, že letos je RFP už na začátku června?? Zrovna když tam mají být Three Days Grace, Limp Bizkit, Yellowcard, Bastille...etc? Odpověď zní ne!!!

A co vy, chystáte se někdo na nějaký letní festival, potažmo Rockáč? :)

A teď k outfitu...
Outfit je složený z mých nejoblíbenějších riflí. Ripped jeans jsem si v poslední době oblíbila natolik, že mám poslední dobou neskutečné chutě roztrhat všechny rifle, které vlastním, abych měla těch roztrhaných co nejvíc :D
Konečně taky můžete vidět moji novou kabelku z Orsay a botky, které už mám sice delší dobu, ale až teď je na ně ideální počasí:)

Boty - Jenny Fairy, Košile - Terranova, džíny + tílko - New Yorker, Kabelka - Orsay

Křivák - New Yorker, brýle - Oodji








You Might Also Like

27 komentářů

  1. Krásny outfit :) podobné džíny zháňam, takže urcite skočim do ny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chystáme, na Szigét =).
    A podpatky perfektní, sluší ti..a ta modrá, respektive azurová barva..více takových věcí na tobě ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhernej outfit! <3 S tou prokrastinací s Tebou soucítím, učím se na maturitu :(( :D a jinak se chystám na Votvírák, neplánuješ taky jet?:) že bysme se třeba někde mohly sejít :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Anet:))) Přeju hodně štěstí s maturou:)
      Na Votvírák se nechystám, nebo aspoň o tom zatím nevím, ale někdy bychom mohly udělat nějaký srazík:)

      Vymazat
  4. Ty botičky! <3
    Jo, mě RFP taky děsně štve, na Three Days Grace bych TAK jela! Jenže je to necelý dva dny po mém návratu z jiný dovči, takže nebude čas, možnost ani peníze... a kamarádka, co by se mnou klidně jela, je tou dobou kdesi v zahraničí :D Tak se aspoň utěšuju tím, že v TDG není Adam, tak že o TOLIK zas nepřijdu...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je fakt, že bez Adama to není vončo. Ale i tak. Ten koncert bude určitě neskutečný :))

      Vymazat
  5. Ani nevíš jak ti ty zkoušky závidím. Já se učím na státnice a PANEBOŽE!!! Mám z toho takovou depresi, že nemůžu už ani jíst. Ale na fesťáky se těším, pokud vyjde, to co se plánuje, tak budu blahem bez sebe i když ty státnice nedám :) A jo! Je to nefér, dala bych festivaly až nejdříve v červenci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Susie, tak to přeju hooodně štěstí:)) To zvládneš:))) Držím palce:)
      jojo, festáky by měly být až od července, aby to bylo fér pro nás studující :D

      Vymazat
  6. Kabelka nádherná. A košieľka tiež. Z takýchto farieb som úplne namäkko a mohla by som sa na ne pozerať celý deň. :)) na nijaký festival sa zatiať nechystám, no budúci rok by som strašne chcela ísť na Grape. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší :-) Potrhané džíny se mi v poslední době taky moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit! Hned bych si nejraději také oblékla takové džínsy, ale už se to asi na mne nehodí. Klidně si ještě nějaké další potrhej a užívej si, že ještě můžeš :-)

    Krásný den přeje Elegant 40!

    OdpovědětVymazat
  9. Jo ty zkoušky jsou zabiják, už aby bylo po! No a ty fotky vyšly fakt hezky, mint je prostě tvoje barva! :)<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na další naši fotící akcičku, kočeno :D

      Vymazat
  10. Botky se mi moc líbí!

    Já to mám letos naplánováno stejně, jako každý rok - červenec Masters of Rock a srpen Trnkobraní - oboje dvoje mám skoro u baráku! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Kabelka a košile jsou úžasné kousky a moje nejoblíbenější barva

    OdpovědětVymazat
  12. Me se v te mint tak libis! Fotky se vam povedly a taky bych rada na nejaky fesťák zajela, no brzy tady máme alespoň Beerfest :-D

    OdpovědětVymazat
  13. ta mint mi k tobě strašně moc sedí :) moc pěkné! ;)

    ne a ne... fesťák se u mě nekoná :( i když bych strašně moc ráda

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Sluší ti to...:) Hezká blůzka..:)

    OdpovědětVymazat
  15. outfit se mi líbí, hlavně barva kabelky

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji moc, dámy a pánové :))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší! :) Ta mentolová barva je skvělá. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. No ty jsi neskutečná nákupná maniačka :D Nechtěla bys nakupovat i pro mě? Jako né že by mě to nebavilo, ale mě vždycky zabíjejí ty ceny, až z toho musím namíchnutě odejít :D

    No nic, o tom jsem psát nechtěla - teď už jdu na to chválení teda.

    Božee.. barva té košile ♥ Jak je možný, že ti všechno tak sluší a ve všem vypadáš jak kočka světa? Asi to bude tím, že kočka světa jsi! Super, krásný, nádherný.. moc ti to prostě sluší :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  19. My wardrobe too is busting at the seams! To funny. But there is always room for something special! Love your pretty outfit! I just love your distressed jeans, they look beautiful with your top and bag!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší!:) Jako vždy jsi krásně nalíčená :)
    PS: Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasný outfit! Moc se mi líbí tahle barva :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty mas pod nohavicami slabucke silonky? ci to sa mi len zda? Ak ano chvalim vyber aj odvahu ze si sa nebala ich dat pod nohavice a do otvorenej spicky :)

    paci sa mi ten styl :)

    Majka

    OdpovědětVymazat