Outfit 4.6 Flower child

By 11:33 , , , , ,

Hezké pondělní odpoledne:)

opět zdravím z mého oblíbeného Olmíku:) Dneska jsme s Lucy v pauze mezi školou stihly zajít na otvíračku do Olomouckého Crosscafé. Takže předsevzetí NEŽRAT zase o týden přeložím, protože tvarohu s ovocem a otvíračkovému dortu nešlo odolat :D

Bohužel musím říct, že už začíná jít do tuhého. Zkoušky za dveřmi (možná proto se budím poslední dny s kocovinou, trávím čas káfíčkováním a bezcílné promenády po obchodech miluju ještě více než kdy předtím:), nervy rostou (to tak stojíte u zrcadla a čistíte si zuby, v hlavě si plánujete, jak si na konci května užijete BeerFest, a pak Vám dojde, že to je jen 4 dny předtím, než plánujete umřít na souborné zkoušce ze závazkového práva...pro upřesnění: při pouhém pomyšlení na tuto souborku se mi začínají ježit chlupy na rukách, upadávají mi vlasy a v žaludku se mi dobrovolně tvoří vředy :D )..
Upřímně řečeno, začínám být zase rozlítaná a neposedím na místě. Dost smutné. Proto je na čase na sobě zapracovat,protože těch 19 kusů zápočtů+zkoušek+kolokvií mi na klidu nepřidává :D 

Jinak co říkáte na MS v hokeji?
Taky fandíte u televize a u piva jak smysluzbavení? Díky tomuto sledování sportu jsem zase oprášila svůj slovníček sprostých a nevhodných slov, podlehla chipsům (a to jsme je předtím ani moc nejedla), vyžvýkala obří pytlík žvýkaček (a to máme za sebou jenom 2 zápasy :D).... No, nechci vidět, jak moc se rozohním při večerním zápasu s Kanadou :D (Kanada a Rusko jsou pro mě vždycky citovou záležitostí. Prskám, nadávám, ječím a kleju, hysterčím a pištím, jako kdybych tomu hokeji snad nějak extra rozumněla :D )

A teď něco  k outfitu:) Tentokrát mě chytla doslova jarní nálada, takže jsem se rozhodla zkombinovat bílou a moji oblíbenou mint barvu:) V akci můžete vidět hned několik nových kousků - psaníčko z Orsay, sako z Oodji a šperk z House:)




Psaníčko - Orsay, balerínky - New Yorker, Kalhoty - Takko, šperk - House, brýle - C&A, Sako - Oodji










You Might Also Like

25 komentářů

  1. Uplně nečekaný outfit, tady u tebe (jsem poslední dobou zvyklá na tmavé barvy) :P ale sluší ti, jako vždy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, občas se odvážu a vyrazím ve světlých barvách, a pak se z toho ještě dlouho vzpamatovávám :D Ale teď už zase žiju jenom černou :D
      A děkuji :)

      Vymazat
    2. Presne aj mne to ako prvé napadlo, že "vau, celá v bielom....":)) Pekne si to skombinovala, veľmi ti to pristane:) **DAY by DAY**

      Vymazat
  2. Pěkné, já bych s ev těch bílých kalhotech bála posadit, ale sako se mi líbí. MS vůbec neřeším, jsem na 100% momentálně zaměstnaná, takže to nestíhám sledovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bílé kalhoty jsou nejčastěji praným kouskem :D neustále se mi totiž daří se o něco otírat, na něco si sednout nebo se někde jinde ušpinit:)

      Vymazat
  3. Týjo, to je jarní pecka! Moc Ti to sluší :-*
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Nefandím, nebere mě to..naposledy Nagano, ale to jsem se nechal strhnout spolužáky ve škole..

    Outfit lahoda jahoda, sako je krásné!!!
    Tak skvělý a úspěšný týden =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Ty barvy ti hrozně sluší a do Crosscaféčka musíme zajít na pořádnou návštěvu, nejen na těch pár minut před přednáškou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od pondělka na CrossCafé stále myslím. Je to asi láska :D

      Vymazat
  6. Moc krásný outfit. Nejvíce mě zaujalo psaníčko kterén je naprosto dokonalé

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc krásně sladěná, ta mint všude, no boží! :)) Na hokej sice poslušně koukám, ale nějak to neprožívám, to spíš podporuju muže v fandění... a jím u toho mrkev a rajčata :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. Mint zbožňujem - to je už o mne všetkým známe. No ale keď je táto farba skombinovaná s niečím poriadne kvietkovaným, tak je to paráda! Ako tvoj outfit. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší Kači :) Testy určitě zvládneš ;) a hokeji fakt nefandím, sleduji max výsledky :D :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tééda, fakt skvěle ladíš s tou mint barvou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky ladíš! Sáčko a psaníčko super!

    OdpovědětVymazat
  12. Mistrovství prožívám celý svůj život, takže mě docela mrzí, že nám to posledních pár let nevychází :D:(
    Outfit je naprosto úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné sáčko! Je velmi povedené a optimistické ....moc se k tobě hodí.

    OdpovědětVymazat
  14. Hi Dear. Great outfit! I love mint colour <3
    Follow you :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásny outfit, super farbičky! hokej kukám tiež a už som tiež stihla oprášiť nejaké vulgarizmy :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  16. krásne romantické, svieže :)

    OdpovědětVymazat
  17. Veľa šťastia s tými skúškami! Je to fakt otrava, ale veď čoskoro to prejde :) A dokonalý outfit. V poslednom čase som si veľmi obľúbila mint farbu a táto kombinácia je nádherná :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  18. jéé, pěkné fotky, držím palce na zkoušky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kočky a kocoure, moc děkuji:)
    Zkouška snad nějak půjdou:)
    Hokej musíme vyhrát (nebo aspoň medaile!!)
    A děkuji za tak hezké komentáře:) Outfit je dost jiný než obvykle, ale ani tak mě nenapadlo, že sklidí takový úspěch:)

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, koupím od Tebe!!!! Děkuji Lucia

    OdpovědětVymazat