Kosmetika za pár kaček, která vážně stojí za to

By 12:22 , , , , , , , , ,

Čauky mňauky:)

Po delší odmlce (z důvodu neustálého šprtingu) se zase hlásím a tentokrát přicházím s článkem na téma "KOSMETIKA ZA PÁR KAČEK, KTERÁ STOJÍ ZA TO" :) 
Tentokrát bude hlavní roli hrát kosmetika z Lídlu. Abych byla upřímná, dluouho jsem se tomuto obchodu vyhýbala, ale jakmile jsem tam jednou vkročila, odnesla jsem si nejenom spoustu oblečení, ale i nějaké ty kosmetické přípravky, kterým se dneska plánuji kouknout na zoubek :)))


 Cien - odličovací mléko, Cien - odlakovač bez acetonu, Balea - osvěžující emulze na nohy, Dermacol - sprchový gel, Iseree - odličovací ubrousky, Cien - lip butter


 

ISEREE - Odličovací ubrousky

  • 25 ks, dostupnost - LIDL, cena: cca 39,- 
Ubrousky jsou určené pro normální pleť, ale k dostání je i jejich růžová verze, která je pro pleť citlivou.
Používám je na klasické doodličení a k odstranění zbytkového makeupu, ale párkrát, když jsem u sebe neměla odličovací mléko, odličovala jsem se pouze těmito ubrousky a musím říct, že odstraní i voděodolný makeup (řasenku + linky). 
Jedno balení jsem téměř dopotřebovala, a druhé mám v záloze. Dokonce se mi zdá, že ISEREE ubrousky odličují o něco lépe než ty od Garnier, které taky velice ráda používám!


 

CIEN - odlakovač na nehty bez acetonu

  • 200ml, dostupnost: LIDL, cena: 39,-

Už několik let používám pořád stejné odlakovače - buď Sally Hansen nebo Lilien, (článek o péči o nehty najdete zde >>JAK PEČUJU O SVÉ NEHTY). Tentokrát jsem se ale rozhodla vyzkoušet i něco jiného. 
Na odlakovači se mi líbí jeho pumpička, takže se nemusíte bát, že půlku balení omylem vylijete. Okolí nehtů ani nehty samotné nevysušuje, nepoškozuje, není argesivné. Co se týče vůně, odlakovač mi spíš smrdí, než voní, ale tak to je u všech odlakovačů.
Celkově hodnotím kladně, i když je pravda, že se třpytkovým lakem si zas tak dobře neporadí jako třeba Sally Hansen.

 

Balea - Wellness emulze na nohy

  • 100ml, dostupnost: DM drogerie, cena: okolo 50,-
Emulzi jsem si kupovala, protože mi zrovna došly všechny přípravky na nohy a chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Štítek slibuje, že nohy budete mít jemnější, pružnější a celkově jim bude dodána nová energie, což můžu potvrdit. Neříkám, že je to bůhvíjaký zázrak, ale jedno se této emulzi musí nechat - příjemně chladí a zjemňuje chodidla, nelepí, nemastí a navíc krásně voní po citronu a mátě:)

 

 Dermacol - sprchový gel

  • 250ml, dostupnost: kdekoliv, cena: 49,-
Myslím, že tento sprchový gel nemusím snad nikomu představovat. Nicméně Dermacol v poslední době přišel s novou kolekcí vůní (mango, rebarbora, káva). Na sprcháči se mi líbí, že zanechává pokožku jemnou a vláčnou, hezky voní a hned nevyčichne. Moji nejoblíbenější vůni je pistácie a musím říct, že pokožka voní ještě dlouho po sprchování.
Je dostupný ve všech obchodech (drogerie, hypermarkety), a často na něj bývají příjemné akce!



Cien - jemné čistící pleťové mléko

  • 250ml, dostupnost: LIDL, cena: 39,-
Odličuji se zásadně mléky, micelárky používám pouze k dočištění pleti (článek o péči o pleť najdete tady >>JAK PEČUJI O SVOU PLEŤ). Vzhledem k tomu, že x let používám pouze zelené Garniér mléko, chtěla jsem vyzkoušet i něco nového.
O tomto mléku můžu říct, že má příjemné pumpičkové dávkování, parfemace není nijak příliš výrazná a dobře si poradí i s voděodolným makeupem. Obličej po něm není mastný ani ulepený (to bytostně nenávidím, proto se ani příliš nekrémuju). Ale pokud máte citlivější obličej, nevím, zda to pro vás bude to pravé ořechové (mě osobně obličej štípe skoro po každém odličovacím mléku, kromě zmiňovaného Garnieru - u Cien mléka nemůžu vyloženě říct, že by ho můj obličej nesnesl, to ne, odličuju se jim, ale není to tak příjemné, jako při odličování Garnierem)

CIEN - lip butter 

  • Dostupnost: LIDL, cena: 50,-
U nás v Havířově v Lidlu stojany s  kosmetikou nemají, proto když jsem ve Frýdku Místku narazila na tyto produkty na rty, hned jsem si je musela pořídit. Mají máslovou konzistenci, příjemnou pigmentaci a nádherné odstíny. Na rtech sice nevydrží tak dlouho jako klasická rtěnka v tmavém odstínu (Astor, Essence....), ale na léto jsou ideální. Konzistencí mi trochu připomínají rtěnky Color Whisper od Maybelline, na kterých jsem ulítávala celé loňské léto.
Co se týče odstínu, 03 je to klasický malinový šťavnatý odstín, který rty zvýrazní, ale takovým tím přirozeným způsobem. 04 je taková temně fialová.

A co vy, jaké máte zkušenosti s kosmetikou a celkově zbožím z Lidlu?:)

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Z těchto výrobků jsem zatím žádný nezkoušela. Na Lidl kosmetiku nemám odvahu, i když vím, že si ji holky docela chválí. No a hlavně nemám Lidl nijak po ruce. Dobré levné odličovací mléko má i Alterra z Rossmanna.
    Pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip:) Do Rosmanna chodím často, tak se na něj půjdu mrknout:)

      Vymazat
  2. Super věci! Lip butter nejlepší, těm jsem ted propadla..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu emulzi na nohy musím mít :) Co se týče odlakovače z Lidlu, moc ráda jsem ho používala, ale pak se mi z něj začaly třepit nehty - teď používám modrý z Rossmanna :) Pastelky na pusu mám taky a jsou super :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. No na ty Lip Butter jsem už koukala, ale u nás v Lidlu jsem je neviděla. Budu se muset tedy příště lépe podívat, do obou dvou :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Do Lidlu chodim hen vyjimecne a posledne jsem take poprve sahla po Cien a odnesla si pastelku. Bohuzel to bylo docela vybrany.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle sprcháče od dermacolu jsou skvělý, mám je hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lidl zbožňujem, či už tie rôznorodé (nenápadne fakové) sladkosti, alebo tie špeciálne týždne zamerané na oblečenie atď... ale je škoda, že tu tiež nemáme tie kozmetické stojany, lebo tie rúže by som si určite zaopatrila :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  8. Ten odlakovač už budu mít skoro dopotřebovaný, byl fajn ale zkusím jiný :). A sprcháče od Dermacol jsem měla a jsou skvělý, akorát se mi špatně dostávají z té tuby

    OdpovědětVymazat
  9. Z Lidlu toho veľa nekupujem, z kozmetiky som mala raz nejaké mlieko na vlasy pre uľahčenie rozčesávania a bolo fajn, ale celkovo ma tie obaly a obchod Lild ako taký nelákajú, nikdy tam neviem nič nájsť, je to strašne rozhádzané a cenovky sú dobludu. Pôsobí to na mňa veľmi chaoticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to hrozná hrabárna...ae na druhou stranu se jim zase musí nechat, že tam mají dobré věci, a kdo hrabe, najde :D

      Vymazat
  10. Cien lip butter som u nás teda ešte vôbec nevidela :) ale chcela by som skúsiť balzam na pery mlieko & med z lidla, vraj je veľmi dobrý :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovědětVymazat
  11. super článok! tie cien lip butter musím vyskúšať! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  12. Z těchhle produktů jsem zkoušela jen ty odličovací/čistící ubrousky a byla jsem docela spokojená :)
    Super článek!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tiez mam velmi rada Lidl, ale skor na potraviny. Obzvlast ked je taliansky tyzden, tak mam chut cele to tam vykupit :D V obleceni sa tam neznasam prehrabavat. A z kozmetiky som tam vyskusala jedine telove maslo, to bolo fakt skvele!
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. jediný co jsem zkoušela od Cien je krém na obličej, mamka kdysi vyčetla, že je to levná a poměrně zdravá kosmetika... od té doby si pořizuje pravidelně ten krém a já si nenápadně půjčuji :D.
    Škoda, že u nás Lidl není, bych se také mrkla.
    Jinak hezký článek. ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Se všemi výrobky souhlasím. On Lidl poslední dobou hodně překvapuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Odlakovač používam aj ja a striedam ho s ebelin odklakovačom :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem s kosmetikou cien dost spokojená.Používám denní i noční krém s Q10,pleťovou vodu u pleťové mléko taky a i šampony nejsou špatné,krémy taky a teď plánuji si koupit nějaké to máslo buď kokos a nebo mango.
    Jinak i na oblečení je Lídl dobrý cenově dostupný

    OdpovědětVymazat