Wishlist - Hey, spring! I want you! Here! Now!

By 12:01


Jaro je pro mě něco jako začátek nové životní etapy. Nevím proč, ale přijde mi, že s těmi teplejšími měsíci vždy přijdou nějaké změny. Všechno se zdá být veselejší, zábavnější a méně zmatené/depresivní/ztracené/beznadějné. S jarem se mi i začíná zlepšovat nálada a mám chuť experimentovat. Proto jsem si vytvořila jarní wishlist, na kterém jsou věci, které bych si na toto veselé období chtěla pořídit.


  • Barevné slip-ony - jedny slip-ony jsem si koupila celkem nedávno - šedé. Ale vzhledem k tomu, že poslední dobou hodně tíhnu k mint a zelené, začínám koketovat s myšlenkou, že boty v nějakém takovém odstínu by byly dobrou volbou. Pokud neseženu zelené, možná bych dala šanci i starorůžové, pudrové (co se to se mnou děje? Nejprve začnu tíhnout ke květinám, pak si začnu užívat nákupy bot a nakonec zvažuju, že bych si koupila i něco v holčičí barvě :D Bojím se! Stává se ze mě holka! :D )
  • Velká šedá kabelka - Jsem kabelkový maniak. Mám 2 plné krabice tašek, a stále jich mám málo:( Šedá se navíc dá báječně kombinovat a hodí se na každé roční období.
  • Tílka s tenkými ramínky - základ šatníku, že ano. Pyžámková tílka, která jsem ukořistila loni v létě v NY, jsou nejvíc nošeným kouskem mého šatníku, proto by to chtělo něco nového.
  • Květinová čelenka - už se těším, až s ní budu běhat po ulici a ječet, že jsem lesní žínka :D (i toho jsem schopná)
  • Malá pudrová kabelka/psaníčko - smetanové, bílé, další smetanové už mám..teď by to chtělo něco lehce barevnějšího.
  • Obrázkové slip-ony - vím, že jsem vždycky tvrdila, že nejsem typická ženská, ptž mě nebere nákup bot, ale poslední dobou se něco změnilo. Nejvíc bych brala boty s potiskem prasátek :D ale nic takového asi neseženu.
  • Kraťasy s vysokým pasem - možná v khaki barvě (dokážu si je představit v kombinaci s bílým tílkem, podpatky a výraznou rtěnkou)
  • Výrazné šperky - mám jich milion, chci milion sto. Ebay, třes se!
  • Volné tílkošaty - nejlépe s lebkou. Chybí mi moje rock/emo/punk období. Občas mám chuť sundat svoje hadry ala dáma a nasadit něco rebelského (musím toho využít, dokud jsem mladá, nenosím zubní protézu a nechodím o berli)
  • Nějaká netypicky vtipná kabelka - to jsem tak četla, že hitem letošního jaro-léta jsou kabelky typu nákupní košík, chanelka v igelitovém sáčku a další hrůzy. Já budu skromnější. Jablko/nějaké zvíře by mi stačilo
  • Trička - se vzory. Jednobarevných kousků mám plnou skříň. Teď to chce něco výraznějšího a zábavnějšího. Jaro má být zábavné.
  • Červená čelenka - snaha najít červenou kytkovanou čelenku už dávno umřela. Nic takového není. Musím se spokojit asi s béžovou nebo růžovou:(
  • Černé krajkované kraťasy - když jsem letos poprvé vytáhla svoji bílou krajku z Turecka, lidi si na mě začali ukazovat a ženské mě zastavovaly, aby se zeptaly, kde se něco takového shání. Celkem jsem si ten zájem užívala. Navíc jsou to ty nejpohodlnější kraťasy na světě, takže v černé by se mi hodily taky.
A co vy a vaše jarní šatníkové přání? :)

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Mě se líbí ta růžová kabelka a ta čelenka se těmi růžičkami ♥ Hned bych je brala!
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja som si urobila radosť nákupmi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa ty tenisky s Mickey Mousem jsou úžasný i ty mint slip ony se mi líbí :) Malá kabelka a krajkové kraťásky bych taky brala

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, pekny wish list:) ty cerne krajkove kratasky na obrazku jsou prosim odkud ? diky ;) S.

    OdpovědětVymazat
  5. kvietkovanú čelenku si tiež chcem kúpiť, minulý rok sa mi v obchodoch zdali akési nepekné a potom som to ľutovala, keď som videla, ako presne ten typ čeleniek, ktoré som odmietla, sedia na vlasoch úplne nádherne. :( Výrazné šperky - aj mne by už bolo treba oživiť zbierku. :)) inak mentolovú farbu zbožňujem a tie slip ony sú super - aj tie s mickey mousom. Myslím, že som videla už aj prasiatkové, ale to si to dievča asi spravilo samo - keď tak kúp biele a nejak si to tam vymaľuj :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Kytičky do vlasů už nějakou dobu nosím a absolutně jsem si je zamilovala a mam je skoro furt (taky proto, že si užívám označení "panenka", které mě okolí díky čelence častuje:D) .. a tak jsem se rozhodla si nakoupit ještě nějaké další - nejlépe červené růžičky ;)
    A po krajkových kraťásvích pošilhávám už nějakou tu dobu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přasně takové krajkové kratasy jako máš tady bych strašně chtěla.. Zrovna když je sháním nikde je nemaji.

    OdpovědětVymazat
  8. schvaľujem! :D pekné jarné veselé :) tie čelenky hlavne :3
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já nevím proč těm slip-onům pořád nemůžu přijít na chuť, ale ty s Mickeym jsou super! A kabelky!!! Těch není nikdy dost! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  10. Spoustu těhlech květinových čelenek mají v Primarku :) ale když jsem si je zkoušela, tak jsem si nebyla úplně jistá, jestli bych v ní někam šla :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  11. Aké praktické veci :) Rada by som si rozšírila zbierku tielok, keďže leto sa blíži... ale tiež zháňam tričko s potlačou- náhodou od Disneyho :D ale nie Mickeho, lebo mám také až min. dve. A slip ony nie sú úplne pre mňa, ale tie od Chiary Feragni kedykoľvek :3 :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  12. Jakoze me slip-ony nelakaji, tak ty s Mickeym jsou proste paradni :-) Jinak kratasy s vysokym pasem chci taky a pak jeste takove ty latkove :-) A cerne skinny high waisted dziny s dirama na kolenou! :-D Je toho moc, ale ted se snazim hlavne nasetrit na velkou cernou kabelku ze Zootu, tak snad se zadari :-) Jinak tricka potrebuju taky, snazim se vybirat hlavne neutralnejsi kousky, ale jak je neco s roztomilym vzorem, tak neodolam :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Super věci...:) Na mém Wishlistu je určitě květinová čelenka!

    OdpovědětVymazat
  14. úžasné věci :) ta kabelka se mi moc líbí!

    http://singestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné věci. Čelenky s kvítky také mám, v růžové a i v té červené, ale tu s červenými květy jsem kupovala už dávno, teď je také nikde nevidím, zajímalo by mne, kam se poděli :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. po slip on a kvetovanej čelenke túžim aj ja ! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné věci, brala bych všechny:) nejvíce se mi líbí slip ony, také nějaké sháním. A nemůžu se dočkat jara! ♡

    Carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné věci, brala bych všechny:) nejvíce se mi líbí slip ony, také nějaké sháním. A nemůžu se dočkat jara! ♡

    Carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. tak s takýmito vecičkami by som rada privítala jar aj ja :D Škoda že u nás sú skôr vianoce ako jar :P :D Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  20. Ty cerny sortky jsou super takovy si chci na leto poridit :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  21. achjo, taky chci strašně moc ty krajkový šortky, ale vždycky když si je zkouším, tak mi příjde, že v tom mám 3x tak velkej zadek :D :(

    OdpovědětVymazat