Outfit 4.5 - Just go where the wind blows...

By 12:50 , , , , , ,

Dobré odpoledne, dámy a pánové:)

Tak co, uchvátila vás víkendová Shopping fever? 
Já upřímně řečeno neměla vůbec páru o tom, že nějaká taková akce je. Narazila jsem na ni úplně náhodou ve čtvrtek večer, a tak jsem se v pátek vydala s mamkou na nákupy do ostravského Shopping parku. Ale kde nic, tam ani smrt (kreditky) nebere...
Nicméne i tak musím přiznat, že nabídka oblečení v Bershce a Pull&Bear není vůbec špatná - jenom ty velikosti některých kousků mi připadají jako pro panenky a vůbec ne pro člověka, který má zadek, boky a nedej bože břicho:(
Přešlá z toho, že jakožto velká shopaholička nakonec nemůžu uplatnit svoje růžovo-černé slevové kartičky, které jsem narychlo vytrhávala z časopisu Marie Claire na koleně v autě, a které ve finále byly tak potrhané a zubaté, jako kdyby je zrovna požvýkalo a vytrávilo tříleté dítě, jsem nakonec zamířila do Orsay, ze kterého jsem si odnesla 3 kabelky :D (vím, že jsem kabelkový psychopat a slibuju, že minimálně do prosince září si žádnou novou tašku nekoupím!!). Vidět jste je mohli na mém INSTÁČI :)
Vzhledem k tomu, že se můj šatník plní novými, ale jedinečnými kousky oblečení a doplňků, začínám zvažovat, že bych po sto letech zase udělala new in článek :) Co vy na to?

Co se týče outfitu, byl nafocen moji oblíbenou Klárkou. A vzhledem k tomu, že počasí bylo více než jarní, zvolila jsem i něco jiného než all in black styling.
Tentokrát jsem sáhla po žlutém volánkovém tílku (které jsem si koupila loni v létě, ale poprvé ho provětrala až teď), černých vysokých kraťasech (nejnovější kraťasový úlovek a splnění mého jarního wishlistu), černé koženkové bundičce a červené kabelce, kterou jsem si pořídila loni na stránkách kabea.cz a od té doby toho se mnou hrozně moc zažila - třeba když jsem ji nosila pořád, ke všemu a neustále (vsadím se, že kdybych v tom období měla jet na hory, tak si ji s sebou vezmu místo batohu :D)


Křivák - New Yorker, brýle - C&A, kabelka - kabea.cz, tílko - H&M, naušnice - F&F

Kraťasy - F&F, boty - Jenny Fairy










You Might Also Like

21 komentářů

  1. Outfit je krásný :) A 3 kabelky najednou jsem si ještě nikdy nekoupila, ale vlastně proč ne :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadný! Moc Ti to sluší a červené brýle spolu s kabelkou tomu dávají šťávu!
    Měj se hezky!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Neuchvátila..nabídka obchodů dosti mizerná..ale neříkám, že jsme to nevyužili. V H&M Home se vždycky něco najde a Patrik si ještě koupil i tenisky v Urbanstore =)
    Btw., ten křivák je skvělej! A vlastně celej outfit =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Tá kombinácia farieb je skvelá. Pristane ti to. :)) A tým kabelkám v Orsay sa vôbec nečudujem, tak majú vždy tie najkrajšie kabelky... :D

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, nádherný outfit, ta bundička s tím topíkem je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi strašně krásná, máš moc pěkný a fotogenický obličej a super vkus :)) A žlutá vypadá na málokom jiném takhle dobře ;) Kabelky jsem viděla na insta a záviděla už tam, ty mintové ti asi půjdu ukrást :DD

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji, takový krásný komentář :D

      Vymazat
  7. Ten křivák je tak krásnej! Fakt pecka

    OdpovědětVymazat
  8. O tie sandále by som brala, škoda len, že mne väčšinou zo všetkých otvorených ide vyletieť noha, ale sú krásne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky sladeny outfit! Slusi ti ta bezva kombinace barev. Moc pekna bundicka!

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší a hlavně se mi líbí kabelka kterou mám na wishlistu a doufám že si ji taky už konečně pořídím

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, tak tomu se říká shopaholic :D Já se se svou jednou novou kabelkou můžu jít "zahrabat" :D A fakt jsi mě pobavila tou historkou vytrhávání v autě...já to stříhala přímo v obchodě :D taky jsem o tom nevěděla, jelikož jsem si poslední Elle nekoupila...a v pátek jsme náhodou zavítali do F&F, kupovala jsem si tam nějaké oblečení na cvičení, přítel košili a pak jsme najednou uviděli tu velkou ceduli...tak jsem pádila pro Elle a 25 % sleva byla na světě :D :) takže nakonec docela dobře využitá "shopping fever" :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi hrozně krásná a moc ti to sluší :) Líbí se mi barevná kombinace ♥

    Monča

    OdpovědětVymazat
  13. Já sem s šla jen cíleně pro New Balancky a tím pro mě fever skončila.. Sluší ti to, červená se žlutou se mi líbí! Hezká bundička!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny a veselý outfit ;) Úplne s tebou súhlasím, s tými veľkosťami. Keď má niekto "trochu väčší" zadok a prsia, výber sa veeeľmi zužuje. To keď mi minule jedna baba hovorila, že aké jej je XS veľké, skoro ma porazilo :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky a v té žluté úplně zářiš :) tento styl mám moc ráda :) a už se těším na new in :) ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. skvělý a konečně někdo s barevným outfitem!

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za krásné komentáře, ani by mě nenapadlo, že vás fotky tak uchvátí:) Asi začnu tu žlutou nosit častěji :)) Teď je na ni ideální období:))

    OdpovědětVymazat