Outfit 4.4 Cat or dog?

By 17:38 , , , , , ,

Hezké pondělní odpoledne:)

Zdravím z prosluněného Olmíku. Jak jste si užili víkend?
Musím říct, že já naprosto božsky. V pátek jsme si s Luci užívaly slunečného dne v parku s Bubble tea a v sobotu jsme i společně s Verčou zamířily do Brna, kde jsme vzaly obchody útokem. Pokud mě sledujete na instáči, asi jste si všimli menšího fotkového reportu :D 
Výlet se vydařil. Svoji IKEA sbírku malinového povlečení, tácku a ubrousků jsem ještě rozšířila o malinový polštář, takže teďka pokaždé, když se podívám směr postel, chytají mě chutě na malinový cheesecake.

Jinak bych vám taky ráda oznámila, že dneska vyšel se mnou rozhovor na stránkách Heleny v krabici - našeho univerzitního časopisu :))) Pokud byste si ho chtěli přečíst, tak zde: >> Instantní krása: Začátky blogování jsou někdy až tragické, ale výsledek stojí za to :)


Co se týče outfitu, jeho hlavní dominantou je nová zvířecí kabelka z C&A. Donedávna jsem žila v domnění, že se jedná o pejska, ale poté co mi pár lidi pochválilo "kočičku" jsem dost znejistěla :D Stále se přikláním k tomu, že se jedná o psí vzor, ale dozajista jisté kočičí rysy má :D
Rifle/boyfriendky už mám delší dobu, jenom jsem se v nich moc necítila, a tak zabíraly místo ve skříni. Nicméně minulý týden jsem je zase vytáhla, obula k nim nové slip-ony, a teď se jedná o moje nejoblíbenější kalhoty vůbec.
Náhrdelník mi přišel minulý týden z EBAY, a ta barva mě natolik uchvátila, že od teď sháním všechno v mint odstínu :) V Orsay jsem si vyhlídla perfektní mint kabelku a teď jen tak přemýšlím, zda ji potřebuju, když si troufám odhadovat, že počet mých kabelek se pohybuje kolem čísla 25, ne-li víc :D

Sako + pyžámkové tílko + slip-on - New Yorker, kabelka - C&A, náhrdelník - Ebay, jeany + pásek - Sinsay
 
Brýle - Oodji











Tak kočička nebo pejsek??
Náramek - F&F

You Might Also Like

24 komentářů

  1. to se mi moc líbí :)
    podle mne je to buldoček :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kalhoty ti strašně slušej, moc chválim <3
    A je to rozhodně pejsek, já mám podobnýho na mobilu :D pff, že kočička, vůbec!

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelek není nikdy dost!!! Ten PEJSEK je boží :) :) a výlet byl fakt suprovej, bude třeba ho zopakovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo Kači, Tobě to ale sluší :). A já bych řekla, že je to určitě pes :D
    A máš hodně krásný ty nehty a slip ony jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem také nedávno ve schránce objevila nádherný náhrdelník z Ebay (pokud by tě zajímalo jaký, na blogu mám článek o splněném wishlistu a tam je vidět) :) Po tomhle jsem se také dívala a vypadá opravdu skvěle! :D asi si ho také pořídím! :) Navnadila jsi mě :D :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  6. Jak to děláš, že máš ty nehty tak dlouhý? :)
    Jinak strašně moc ti to sluší ;) a je to pes, ale rysy kočky určitě má :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:)
      Noo..hoooodně gumových medvídků + zpevnovač nehtů 4 seasons:)

      Vymazat
  7. Působíš na mě hrozně moc sympaticky, ráda čtu tvůj blog!! Někdy bych tě ráda viděla osobně ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Jsem pro, aby se někdy zase udělal nějakej pořádnej blogerskej sraz:)))

      Vymazat
  8. Já v tom teda kočičku vůbec nevidím, je to jasnej buldok :D:) Botky se mi moc líbí a ty nehty, wow :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ted jsem objevila ten článek v Heleně a je bezvadny, povedl se vám! A ja v kabelce taky vidim spis pejska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Veru:) To potěší, když na článek lidi narážejí jen tak, sami od sebe:)))

      Vymazat
  10. Kočky mám doma dvě a takto teda nevypadají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jsou spíše zarážející ty uši :))

      Vymazat
  11. Pes, kočku fakticky nevidím :D Kamarádka má takový obal na mobil a vždycky to byl pro každého "pejsánek", kočka nikoho nenapadla :D

    Rozhovor jsem četla a působíš moc sympaticky :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Taky jsem viděla psa....ale ty kočičí uši tam jsou:)

      Vymazat
  12. Zvířecí kabelka je super, on to je francouzský buldoček a to je naše láska..už se těšíme, až budeme jednoho mít ^_^

    Jinak, perfektní slip on boty!

    Tak ať je každý den tak bájový..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. To je kočkobuldok. :-D Ale vypadá skvěle. :-) Moc pěkný outfit, sluší ti.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Pejsek! :D
    A je boží!
    Strašně ti to sluší, sleduju :))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásný outfit! ten náhrdelník a kabelka jsou boží. Sluší ti to! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. hezký outfit!! Super džíny a nehty! Dle mého to je pejsek..:)

    OdpovědětVymazat