New in aneb čtvrtletní rekapitulace

By 14:29 , , , , , , , , , , , ,

Hezké pondělní dopoledne:)

Jak jsem slibovala, taky plním a přicházím s článkem plným novinek:) 
Poslední new in tady byl na konci ledna, a vzhledem k tomu, že je konec dubna, možná by to už konečně chtělo nějakou tu aktualizaci:)
Většinu novinek jste už mohli vidět na mém INSTAGRAMU, popř. v měsíčních blogových rekapitulacích..


Kabelka s kočkopsem -> OUTFIT ZDE<< je momentálně moje nejvíce nošena taška:) Sice je hrozně malá (což je pro člověka, který s sebou vždycky tahá 20balíčků žvýkaček, krémy na ruce, kosmetiku, pět rtěnek, 8 balení kapesníčků, parfém..a vlastně asi tak půl pokoje, dost nepraktické) ale aspoň mě to učí nosit s sebou jen nezbytnosti :D.
Když jsem ji viděla v C&A poprvé, stála 400,-, což se mi za ni dávat nechtělo, ale za 250,- musela být moje:)
Vzhledem k tomu, že celé jaro/léto nosím balerínky (ze kterých pekelně bolí nohy, páč nemají žádnou podrážku), rozhodla jsem se i pro nějaké ty slip-ony. Tyto jsou za 250,- z New Yorkeru a musím říct, že i za ty peníze jsou neskutečně pohodlné. Není v nich zima a vypadají dobře.

Taška - C&A, slip-on New Yorker


Když už jsme u těch kabelek, tak do mojí sbírky přibilo i toto psaníčko z Orsay. Zamilovala jsem se do něj na první pohled, ale 650,- bych za něj nedala. Nakonec se mi ho povedlo sehnat za 280,-  Miluju tu kombinaci barev. Zlatá je v mém šatníku stálicí a mint je nejnovější jarní láska.

Psaníčko - Orsay, laky na nehty - Sally Hansen, náhrdelník - F&F


Poslední kabelka do sbírky - opět z Orsay. Do konce dubna tam probíhá akce, že při nákupu nad 1000,- dostanete slevu 250,-Kč. Proto jsem toho hned využila a koupila sobě tuto krasotinku (za 699,-) a mamce k narozkám taky jednu božskou kabelku (mohli jste vidět na IG). Musím říct, že letos mě Orsay svou kolekcí kabelek opravdu baví. Nápadité kombinace barev, tvary. Všechny kabelky vypadají neskutečně elegantně a jedinečně:)


Když jsem sháněla boty k plesovým šatům, nikde nic nebylo. Nakonec jsem nějaké sehnala, ale byly to nervy. A hle, o 2 týdny později, a všechny obchody s botama jsou plné nádherných střevíčků. Proto jsem neodolala a pořídila si na jaro/léto tyto černé botky, které mají 8cm podpatek a jsou poměrně pohodlné. Navíc vypadají božsky k riflím. Brzo se těšte na outfit:)
Stály mě 699,- a jsou z CCC.

Boty - Jenny Fairy (CCC), peří na krk - I am

Pro velkého milovníka kaktusů jsou tyto boty jako dělané. Pohodlné, lehké a krásné. Jsou z H&M a stály 299,- 

Boty - H&M

Dalším jarním úlovkem je toto květované sako (omluvte tu fotku, ale saka nejsou zrovna fotogenické kousky oblečení :D ), které je z OODJI. Doporučuju do tohoto obchodu zajít. Probíhá tam momentálně 20% sleva na vše a navíc i základní ceny jsou dost přátelské.
Původní cena saka byla cca 850,-. Já ho sehnala za 250,-
Líbí se mi na něm, že je perfektně jarní a lehce kimonovité (jak jste si mohli všimnout, kimona já můžu)

Sako - Oodji

Konečně jsem se odhodlala a pořídila si nějaký ten kryt na mobil, protože ten původní (značkový!!!!), vypadal po 4 měsících opravdu nechutně. Zežloutlý, nešel vyčistit a rozpadal se.
Nakonec jsem se rozhodla objednávat z Ebay. Prasečí kryt je moje srdcovka (vyšel mě na necelé 2 stovky), průhledný stál asi 44,- Co se týče dopravy, byla jsem až překvapená, že do 2 týdnů bylo všechno doma:)
Co se týče náhrdelníku, je taky z Ebay. Nevím, kolik už přesně stál, ale myslím, že do 50,-.

Všechno - EBAY

Další kryt je taky z Ebaye. Na fotkách vypadal neskutečně elegantně, ve skutečnosti je to spíš hrozný kýč. Je celkem mohutný (oproti praseti). Stál asi 70,-
Náhrdelník s ananaskama jsem dostala od moji oblíbené Veru :)))
A Naušnice jsou z Takka za 79,-. Na fotce moc nevyniknout, ale ve skutečnosti jsou fakt nádherné.
Pokud jste v Takku zaregistrovaní, nejspíše vám přišly i slevové kartičky až na 30%, které platí do 30.4. Takže šup, je třeba je využít.)

Kryt - EBAY, naušnice - Takko

A teď letem kosmetickým světem.
Rimmel BB cream byl v balení s pudrem za 37,- Celkově jsem s BB spokojená. Kryje hezky, nedělá mapy, jenom ten odstín moc nevychytali :( 
Maybelline - Better skin je jedna z největších novinek poslední doby. Recenzi na tento makeup si můžete přečíst ZDE. Cena se pohybuje okolo 200,- (v Tetě teď mají 30% slevu na sortiment Maybelline)
Astor Perfect Stay je makeup, který je hrozně podobný tomu Rimmeláckému Lasting Finish. Jak tento souboj dopadl, si pro změnu můžete přešíst ZDE.

Růžové Dermacol mono stíny jsem sehnala asi za 50,- a mám je fakt ráda. Perfektně se s nima dá stínovat, obsahují tmavší částečky a na očích vypadají fakt moc hezky.
Maybelline Color Whisper rtěnka, odstín 210 Oh la lilac - Whisperky jsou rtěnky stvořené pro léto (jaro). Jsou pigmentované, ale celková struktura se spíše podobá balzámu na rty. Loni v létě jsem si pořídila těchto krásek asi 5, letos jsem sáhla po fialové.
Astor Big Boom řasenka, voděodolná - obrovské zklamání. V obchodě jsem se rozhodovala mezi ní a tou novou Maybellinkou, nakonec to vyhrála tato voděodolná Astorka, a říkám vám NEKUPUJTE SI JI. Pokud máte nějaké řasy, po jejim nanesení vám asi úplně zplihnou. Ani pigmentace není žádná sláva:(

BB - Rimmel, Makeup+Korektor+asenka - Astor, Rtěnka+makeu - Maybelline, Stíny - Dermacol

Sally Hansen laky mají často v akci 1+1 zdarma v Tetě. Osobně si myslím, že to jsou jedny z nejlepších laků vůbec. Vydrží fakt dlouho (kámoška tvrdila, že prý i 14dnů), nejsou drahé, jsou velké, mají velice příjemný štěteček, se kterým se dobře manipuluje a rychle schnou. Jenom výběr odstínů není moc velký :(
Rimmel Salon Pro mají sice nádherné jasné odstíny, ale výdrž (i s nadlakem a podlakem) je dost chabá. Cena se pohybuje okolo 100,- já je sehnala za 37,- stačí si vyhlídnout nějakou akci:)

Fialový+zelený lak - Rimmel, zbytek Sally Hansen


Paletka Makeup Revolution - Iconic 3:)
Makeup Revolution už je ode dneška i v Rossmanovi! a stála stejně jako na jejich eshopu ...199,-
Seznam produktů, které od této značky v Rossmannovi najdete, je TADY

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Taska se psem je rozkosna, ale neunosila bych ji, nosim velke pytle :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pak dej vědět, jaká je ta paletka, taky plánuji pořídit :) Jinak ty slip-on za 250 luxusní :)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, zatím je skvělá. Po dvou použitích hodnotím hodně kladně:)

      Vymazat
  3. Skvelé veci. Najviac závidím asi tú listovú kabelku z Orsay, zbožňujem mentolovú a tá kombinácia je jednoducho skvelá. No a ten náhrdelník z F&F... <33333 :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Zamilovala jsem se do těch botek z CCC :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Že kočkopes =D, nic takovýho, frenchie to je =P

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty jsou nejlepší! :D a mint sice vypadá hezky, ale asbolutně bych nevěděla k čemu ji dát xD :).
    Jinak ty paletky jsou super, jak bude výplata mrknu se po nich :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím ji teď tak nějak ke všemu:) Mint se snadno kombinuje a navíc s růžovou vypadá rozkošně:)

      Vymazat
  7. Ten mint náhrdelník, kabelka i psaníčko ♥ Skvělý úlovky, ty boty na podpadku z CCC jsem viděla v obchodě

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kaktusáky a psaníčko z Orsay jsou stejně nejlepší! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Oboje slipony vypadají vážně suprově! Zvlášť ty z H&M :D Akorát mám trochu strach, aby mi tento typ bot nedřel paty :/ No, snad tomu tak nebude :D ty Rimmel Salon Pro mi docela drží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paty nedře, ale cítila jsem, že trochu bude dřít ten lem (když si nevezmu silonku nebo silonkovou ponožku)

      Vymazat
  10. Krásné věci! Mint psaníčko a náhrdelník máme stejné :D a musím říct, že poslední dobou jsou to mé nejoblíbenější kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé veci ! Ale najviac sa mi páčia tie kabelky a tá posledná paletka!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé věci sis pořídila a ne málo..:D

    OdpovědětVymazat