Instapost 0.7 F*ck you, dear exams :)

By 14:55

Ahojky pahojky (ať už to znamená cokoliv:)

Jak už jste si mohli všimnout, nejsem zrovna typ člověka, který dodržuje nějakou blogovou strukturu. Postuju si kdy chci, jak chci a co chci:) Ale jedna věc se mi musí nechat - každý měsíc přicházím s instagramovou rekapitulací, ve které shrnu, co novýho se událo :))

Zprvu vás asi trochu překvapí poněkud kontroverzní nadpis článku, ale ne, nehodlám se krotit :D Květen je pro mě jeden z nejméně oblíbených měsíců, hlavně proto, že máj ve mně vždycky usmrtí to naivní rozněžněné štěně, které je naprosto nadšeno z příchodu jara, sluníčka a sladkého nic nedělání. S květnem vždycky přicházejí ty největší hrůzy v podobě nikdy nekončících a otravných (souborných) zkoušek, které zaberou veškerý volný čas. A zatímco se lidi venku zamilovaně procházejí (a vás to táhne na zmrzlinu a randičko), v televizi běží hrozně důležité hokejové zápasy (a vy máte v hlavě jenom Jardu Jágra a jeho "je to moje poslední mistrovství"), vám, jakožto pilnému studentíkovi nezbývá nic jiného, než ty krásné dny propotit nad knihama (zimní zkoušky mi zas tolik nevadí). Což je podle mě velká škoda, protože květen sám od sebe působí něžně, romanticky, krásně. Počasí je snesitelné, hicáky nejsou moc velké a všechno kvete..

1// Bloggerský výlet do Brna...s Luci a Verčou jsme na začátku měsíce zamířily na menší shopping do Brna...sice jsme nic světoborného nekoupily, ale za to jsme se znamenitě najedly ♥
2//Sugarfree diet...trochu se obávám, že jsem Lucku zkazila :D Minulý měsíc byla přesvědčená, že vyškrtne cukr ze svého jídelníčku, a já ji místo toho tahám po kavárnách a "nutím" ji jíst dortíky :D 

3//...A když se netaháme po kavárnách....chodíme po námku s bubble tea a tlacháme o životě:)
4//Ikea orgie v Brně...masovým koulím na chuť nepříjdu asi nikdy, ale ty dortíky ♥

5// Podlehla jsem zeleninovým salátům... Čím víc Schwarzwaldu obsahuje, tím je lepší :D
6//..a taky špagetám...ale to není novinka, že ano. Vzhledem k tomu, že celý leden a únor jsem nejedla nic jinýho :)

7// A barevným snídáním...
8//...Ale bez hromady čokoládového musli to není ono...

9// S blížícím se zkouškovým je třeba kouknout na zoubek i smlouvám...hlavně těm kupním, které uzavíráte, když si kupujete zmrzlinu :D
10//...A životnímu prostředí...jestli je nějakej předmět, u kterého trpím, tak je to životko. Přiznávám, že jsem asi hroznej hulvát, když je mi veškerá ta ochrana ovzduší, lesů a krajinného rázu ukradená, ale co nadělám :D já se nezměním...

11//PARTY ALIAS...aneb když se alkoholici a milovníci cukru sejdou u nás na bytě...
12//Moje první sobotní párty v Olo...v Olo se pohybuju už 4 roky, ale teďka to bylo historicky poprvé, kdy jsem mezi lidi zamířila i o víkendu :D sice jsme původně s Luci byly v celém klubu jediné, ale i tak to byl úžasný večer...(hlavně to ráno, kdy jsem se ládovala modrýma pilulema, abych to přežila :D )

13// Trend zavařovaček mi přišel hloupý..ae teď uznávám, že to své kouzlo má. Na ledový čaj ideální (ale podléhat tomu nebudu, a nebudu si od teď každé ráno nalívat čaj do sklenice od okurek s nálepkou :D )
14// Café Laféé...oblíbené místo v Olmu. Nejenom, že to tam vypadá hrozně krásně, ale i ta nabídka jídla i pití je naprosto rozkošná :D 

15// Někdo řekl PÁRTY? S Ufouní princeznou jsme vždy připravené :))) Aneb klasika. Celý semestr sedíme doma jak puťky, a jenom co začnou povinnosti, trávíme noci mimo domov, vracíme se za zpěvu ptáků a celé dny prospíme..
16// Třídní sraz...opravdu zvláštní pocit, když některé vidíte po 3 letech:)) To naštěstí není případ moji gymplácké rodinné party z fotky ♥

17// S Luci jsme utekli z vězení....
18// A teď přichází ta správně deníčková chvilka...aneb kdo jiný se může pochlubit, že má toho nejvíc nejlepšího kámoše na světě? Odpověď zní: Já a Ufonek.

19//Velikonoce..aneb takové to, kdy už jste vzhůru od 6 od rána, protože co opravdu nesnášíte je, když vás někdo polije vodou a zmlátí přímo v posteli :D 
20//In relationship..nepopírám. Já + Voldemort = VŠL (velká šílená láska :D )

21// + 22// Jarní experimenty ♥

23//Moji jarní miláčkové
24//Little shopping never killed nobody...

25// Dneska se mi taťka začal smát...prý kde jsou ty časy, kdy jsem o kytkách říkala, jak jsou hnusný a že bych je nejraději všechny vyhodila :D 
26// Jdete do lékárny, odejdete s vybrakovaným účtem, ale za léky to není

27+28// Ale růže jsem měla ráda už jako malá...

 29// Můj historicky první rozhovor...na stránkách univerzitního časopisu. Mrknout můžete zde  >>>Instantní krása: Začátky blogování jsou někdy až tragické, ale výsledek stojí za to
30//Bude video!!! Pamatujete, jak jsem slibovala, že po dovršení 100 fanoušků natočíme s Martinkou video BEST FRIEND TAG? Všechno bude! :) Už se na tom pracuje:)

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Na video se těším super :) Rozhovor jsem četla a fakt se mi líbil :). Teda ty seš všude taková kočka a ta fotka s pruhovanýma tričkama s Luckou je super
    Dortíky z Ikey taky miluju :) Doufám, že bude svítit sluníčko v květnu, abych se aspoň na ty zkoušky a státnice mohla učit na slunku a chytla bronz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Veru :))) <3
      Noo..sluníčko během zkouškového je největší pokušení na světě :D Takže to zas tak dobrý není :D

      Vymazat
  2. Jo, o problematice environmentalistiky vím až moc, a taky nedobrovolně... Je sranda psát odbornou práci na něco, co tě vlastně až tak nezajímá, a pokud zajímá, tak rozhodně ne odborně :D Jinak článek super, mám z tebe hlad a moc ti to sluší :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D taky mám hlad....ani jsem si neuvědomila, že pořád postuju akorát jídlo:)

      Vymazat
  3. Já květen miluju..kvůli tomu, že jaro je právě v plném rozpuku a léto je za rohem.
    Ty tvoje fotky, to jsou samé dobroty a květiny..někdo se tu má prostě skvěle =D
    Zkoušky zvládneš ;) a budeš zase vysmátá, o tom nepochybuju..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Michaeli:) Ty jsi takové sluníčko...:)

      Vymazat
  4. Super shrnuti, moc ti to na fotkach slusi :-) A na video se tesim :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky! Takový bych taky chtěla :-) Na video se těším, mrknu se určitě.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a tvůj blog se mi hodně líbí

    OdpovědětVymazat
  7. Prvých 14 fotiek len o jedle - už som si myslela, že normálnych sa ani nedočkám, ale predsa! :D Rozhovor som už čítala a fakt ma teší, že máš už 100 fanúšikov, ľudia si ťa rýchlo obľúbia. :)) Teším sa už ale na to video! :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, Domi :D vidíš, ani jsem si to neuvědomila :D to je fakt zvláštní. Jsem na jídle asi závislá :)))
      A moc děkuji:)

      Vymazat
  8. tak většinu jsem zase viděla na instáči, takže nic překvapivého :D, ale i tak musím podotknout, že fotky jsou opravdu super :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. toľko jedla! ale páči sa mi hlavne 15 a 20 fotka, si úplne nádherná!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano, už si uvědomuju, že bych to jídlo měla omezit :D a víc fotit i jiné věci :D

      Vymazat
  10. Nádherné fotky. Hneď by som tie koláčiky zjedla :D A úžasný rozhovor! :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Číslo 15 - ten den jsme vás, holky, viděly v 15ctce :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaaakt?:) Tak to je fajná náhoda:) Ten den to ale v patnáctce bylo dost tragické :( Přišlo mi, že to bylo uplné panoptikum příšer a podivných tvorů :D

      Vymazat
    2. Pro mě to teda bylo tragické den po 15ctce :D seděla jsem ve škole a přemýšlela, jestli stihnu nějak přeskákat všechny lavice, až poutíkam na záchod :D

      Vymazat
  12. Krásné fotky! taky ujíždím na salátech! ten rozhovor vypadá dobře, kouknu na něj! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. Mám rada tvoje fotky na instagrame, vždy mi ale narobíš chute! :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za krásné komentáře a jo, asi bych měla méně jíst :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, krásné instagramovky, hlavně to jídlo vždy dokáže nahnat pořádnou chuť!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten názor na mistrovství, jako bys mě citovala. Ty fotky jídla začínají být markantně nebezpečné, vyvolávají chutě, o kterých člověk ani nevěděl. A co teprv ten fialový lak! Mám co dělat, abych se celá nerozplynula... aaa. :-D

    OdpovědětVymazat