Outfit 4.3 She walks like Batman

By 22:03 , , , ,


Dobrý večer, krásky & krasavci (fanoušku Ajdame),

Konečně jsem doma ze školy (ano, končila jsem v 8..umř..)! A musím říct, že to celodenní sezení ve škole už není pro mě...celý den jenom sedět a čučet do noťasu není vůbec zdravé, zvlášť když je venku tak krásně a člověk by mohl vesele pobíhat po louce jako srna :D *UŽIVATELI CELULITIDA NA ZADKU SE TO (NE)LÍBÍ*


Dneska vám ukážu další outfit - tentokrát se jedná o „obleček“, který jsem zvolila na filmový festival Jeden svět, jenž zrovna probíhá v Olomouci:) V úterý jsme se totiž s mou drahou LUCI vydaly na film Cukr blog, který nezaujatému divákovi vypráví o tom, jak je všudypřítomný cukr neskutečně škodlivý. Film to byl zajímavý a poučný, což o to. Věřím, že na mnohé zapůsobil tím správným způsobem a vybudoval nejedno odhodlání omezit cukr co nejvíce to půjde. Jenže s politováním musím oznámit, že já (asi) tímto případem nejsem. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč jsem po příchodu z kina snědla čokoládovou fitness tyčinku a dneska do sebe na snídani nacpala čokoládové musli a další věci, které raději nebudu zmiňovat :D Nicméně i tak si dávám předsevzetí, že do dnů budoucích sním více mrkve, rajčat, papriky a mungo klíčků :D Taky omezím pečivo, zákusky a tučné sýry, ale co se mi nikdy nepovede z jídelníčku úplně vyškrtnout, je čokoláda. Jak se tak znám, tak tento problém začnu řešit nejdříve, až neprolezu dveřma a místo slz budu plakat kostky cukru! :D 
Nicméně i tak všem doporučuju, aby se na film podívali. Určitě se něco nového dozvíte. A pokud jste náhodou z Olmu, doporučuju, abyste se v pátek zastavili na promítání filmu Danielův svět - dostala jsem už nejeden tip, že tento snímek s "pedofilní tématikou" stojí opravdu za to! Takže jsem opravdu zvědavá:)

Jinak zpátky k outfitu. Tentokrát jsem sáhla po ověřené klasice - černé kalhoty, pyžámkové tílko. Ale abych nebyla až moc nudná, outfit jsem oživila superdlouhým cardiganem (který za mnou vlál ve větru jak Batman :D ) a svýma novýma letníma botkama, které jsou tak pohodlné, že jsem v nich zvládla odchodit půlku města. Jinak novinkou v mém šatníku je i tento super krátký křivák se stříbrnými detaily, který jsem ukořistila nedávno ve výprodejích.


Křivák + cardigan + kalhoty + pyžámkové tílko - New Yorker, boty - Jenny Fairy, psaníčko - Caprice, brýle - Oodji,  náhrdelník - I am












You Might Also Like

32 komentářů

  1. Nicely styled!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě s tím dlouhým cardiganem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, wow!!! Naprosto skvělé fotky, ty vlasy, červené pozadí..a perfektně vystylovaný outfit. Prostě ještě jednou WOW!
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Děkuji! Ani nevíš, jak mě tyto komentáře od tebe vždycky potěší :)

      Vymazat
  4. Ty fotky jsou vážně boží, moc ti to sluší a jsem zvědavá, jak se ti bude líbit ten Danielův svět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nejlepší fotografku :D <3
      Jasné, hned napíšu, co na to říkám:) Jsem zvědavá:)

      Vymazat
  5. Celulitída na zadku ma fakt rozosmiala. :D Outfit je nádherný a ten náhrdelník sa mi strašne páči. :))
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Domi :)) :D Celulitida je už moje dlouholetá přítelkyně :D

      Vymazat
  6. Sluší ti to!! Dlouhé cardigany miluju!! Jinak křivák se mi také moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tento outfit se ti moc povedl, strašně moc ti to sluší! :)
    A ta zelenina atd. mě rozesmála :D, mám podobný problém, ale snažím se cukry omezit jen na dopoledne a odpoledne už zdravěji :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Je to takový trošku jiný outfit:))
      Noo...to chápu, je to tak rozumné. Taky bych cukry omezovala odpoledne, ale mým největším problémem je, že já dopoledne skoro nejím. nemám hlad, snídám výjimečně. Ale odpoledne bych sežrala půlku krávy :D

      Vymazat
  8. Psaníčko jsem ti chválila už na IG, je skvělé :) Moc ti to sluší!

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Naty:) Odepsala jsem ti na IG:)

      Vymazat
  9. Moc Ti to sluší!!
    My jsme chtěli na jeden film taky jít, ale nakonec jsme se k tomu nějak nedostali.. Danielův svět bych moc chtěla vidět, ale bohužel, zitra jedu domů, takže tady na něj nebudu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě na něj chystám, tak pak poreferuju na blogu:)
      No..tak třeba to výjde příští rok:) Přijde mi, že ten týden hrozně rychle utekl a najednou je tu poslední den fesťáku..:(

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší!! Jsi krásná :) Narazila jsem na tvůj blog úplnou náhodou a teď už se mě nezbavíš!! :)
    Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé....děkuji:) Taková slova vždycky moc potěší:))

      Vymazat
  11. no tyyyyjo ty seš kočka! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. bielo cierna je klasika! nesklame :)
    Pozri moj novy post s Nakupnymi Maniackami
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  13. Úplná mega kočka! Fakt skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit, takový luxusní :) Jen bych zvolila jiné boty :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasný outfit :)) Ten náhrdelník je nádherný. A tiež som skúšala "zdravšie žiť". Predobedom to veľmi nestíham sledovať, tak aspoň poobede. S mungo klíčkami som si veľmi nesadla, ale ostatnú zeleninu sa snažím viac zaradiť do jedálnička :D
    Tiež som zvedavá na ten Danielov svet. Snáď sa aj tebe bude páčiť :)
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  16. Ten vyt´čajúci dlhý cardigan je úplny top, inak celkovo outfit super ;)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  17. Velice ti to sluší. Festivaljeden svět je opravdu povedený. Na několika filmech jsem byla a vždy se mi něčím na dlouho ukotví v paměti.

    OdpovědětVymazat
  18. veľmi sa mi páči koženná bundička :)

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat