Outfit 4.2 - Let's dance with princess

By 22:44 ,

Dobrý páteční večer:)

Po delší odmlce jsem zase tady:)
Většina z vás si určitě užívá divoký páteční večer v kvalitní společnosti a těší se na víkend. Já pro změnu sedím doma, u minerálky a jen tak počumuju. Ne snad, že bych neměla nabídky na lepší společnost, ale začínám mít dojem, že na mě přichází důchod. Nebude to dlouho trvat, a stane se ze mě taková ta protivná bába v šedém vytahaném svetru, obklopená kočkami, popíjející kávu z příšerně kýčovitých hrnků s kytkami a řvoucí po mladých, že jsou to chuligáni. Stárnu. Už dávno nejsou pro mě pátky párty dny. Vlastně dost kecám....Pátek jsem si udělala už ve středu, kdy jsem byla pozvaná na koncert Ondry Brzobohatého (bože, ten jeho hlas, mi asi nedá spát a navíc je neskutečně krásný) a následně jsme se s Veru a Veru potkaly v olomouckém Belmondu, kde jsme si udělaly menší divokej večírek :)

Možná jste už zaznamenali, že společensky jsem žila i minulý týden. S mou milovanou Ufouní kámoškou jsme minulý pátek zamířily na ples Právnické fakulty UPOL, který byl prostě Ach, uch, ech, ich..uchvatný ♥

A naše plesové outfity? :)
  
Kabelka + lodičky - Caprice, Šaty - Polsko


Vzhledem k tomu, že celý vzhled byl na mě až příliš "cukrový", rozhodla jsem se přitvrdit aspoň výraznějším líčením. Zvolila jsem černé kouřovky se stříbrným oramováním oka a nalepovací řasy. Na rty jsem pak použila jenom lesk na rty - Rimmel Vinyl Gloss (120 Love struck). 
Použila jsem paletku očních Makeup Reolution - Iconic 2 a Flawless a stříbrný stín Manhattan a musím říct, že ačkoliv jsem se malovala už někdy ve 3 odpoledne, makeup mi vydržel až do 5 do rána. Stíny zůstaly na svém místě a dokonce se ani nijak rapidně nesnížila jejich intenzita













You Might Also Like

32 komentářů

  1. wow gosh your Dress are amazing
    so eyecatchy
    classy and yet casual <3

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  2. you look great!

    http://natalyepronio.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máme podobně s těmi pocity.. :D Taky si tak občas připadám, ale co, nijak mi to nevadí :D
    Šaty jsou krásné a oběma vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu jako princezny! Moc Vam to sluší!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné šaty a ten makeup je bomba ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné šaty ale i make up se ti povedl

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně moc vám to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow, no tak ty tvoje šaty jsou naprosto božský! a líčením jsi look hezky vyladila. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Teda holky, vypadaly jste nádherně:) Já byla včera na Právnickém plese v Praze dělat hostesku a byla to paráda :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné šaty, podle mě nejhezčí cos nám ukázala :) Asi je to tím, že jak si tě pamatuju celou v černém, je to nezvyk tě teď vidět jako růžovou princezničku :) Ale sluší ti to moc!

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je pravda, Naty :) Černou oblíkám už od mládí a stále k ní neskutečně tíhnu .)
      Moc děkuji:))

      Vymazat
  11. Princeznička ♥ Ty šatičky jsou nádherné a velice ti sluší :)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou naprosto nádherný a šíleně ti to v nich sluší. A Ufonkovi samozřejmě taky! :) <3

    OdpovědětVymazat
  13. No vypadaly jste naprosto NÁDHERNĚ! Krásný šaty i líčení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc všem děkujeme za tak pochvalné komentáře:))))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc vám to sluší holky :) Líbí se mi víc ty cukrové šaty, ale já jako milovnice černé jsem spíš pro ně :D

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful dress!! You look stunning!! You are gorgeous and I love your hair! Wonderful photos. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pán máš nádherné šaty a moc vám to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Pán máš nádherné šaty a moc vám to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Krasne saty! Obema to moc sluselo! Tak v Olomouci...hmm ja byla v Captain Morgan a docela prima parba :-)
    Diky za mily komentar na blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tie šaty sú ozaj krásne,pristalo ti to :)

    OdpovědětVymazat