Outfit 4.1 Praskni si svou bublinu....

By 13:29 , , , , , ,

Přeju krásné slunečné pondělí!

Tak co u vás nového? Taky máte tak neskutečně dobrou náladu z toho, že začíná jaro? 
Musím přiznat, že poslední dobou si konečně začínám užívat života. Neustále kávičky, srazíky, ples, koncerty. Konečně mám zase pocit, že žiju a netrávím veškerý čas učením.

Milovníci filmu mezi vámi už možná zaregistrovali, že letos v březnu, ostatně jako každý rok, proběhne filmový festival Jeden svět. Tento festival probíhá v několika městech a vzhledem k tomu, že mám k filmům hodně blízko (měla jsem jít studovat filmové vědy), rozhodla jsem se, že je na čase letos navštívit jeho Olomouckou verzi!
Jsem opravdu neskutečně zvědavá, protože po zhlédnutí programu jsem si našla hned několik zajímavých filmů jako například Danielův svět či Stále spolu.
Takže pokud se mezi vámi najdou nějací filmoví nadšenci, ráda bych Vás pozvala na tento filmový festival, který proběhne ve dnech 23.3 - 28.3 v Olomouci. Pro více informací mrknětě na OFICIÁLNÍ STRÁNKY.

Co se týče outfitu, je přesně podle mého gusta. K černé jsem vždycky neskutečně tíhla, a nejraději bych ji nosila pořád. Tentokrát jsem sáhla po kombinaci elegantního skortu, podpatků, plesového psaníčka a košile pánského střihu. Abych nebyla až moc černá, zvolila jsem výraznou rtěnku, kterou jsem doladila ke košili.

Košile - New Yorker, skort + tílko - F&F, kabelka + lodičky - Jenny Fairy

Křivák - New Yorker, brýle - C&A






OMG - New Yorker, LOVE - Takko

Skáčeme s Lucinkou <3

Fotíme se s Veru <3
 



You Might Also Like

24 komentářů

  1. Skvělý outfit, máš to krásně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná! Sluší ti to a ten Danielův svět ti fakt doporučuju, mně se moc líbil. A tu skákací fotku jsem taky dala do dnešního článku :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne! Tá košeľa je super. Filmy zbožňujem, no na festivaly veľmi nechodím, čo sa mi zdá škoda. Minulý rok sme v auguste mali nejaký fastival u nás - po celom Slovensku ( a možno aj Česku) chodil karavan, ktorý premietal filmy pod holým nebom. Mali sme v pláne ísť, ale niečo nám do toho vošlo - no tá atmosféra musela byť skvelá. :))
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nikdy nebudeš celá černá, ty tvoje vlasy, rtěnky a šminky to vždycky celé rozzáří.
    Jinak díky za typ, už jsem se podívala na stránku, bohužel u nás to není a spoje z našeho pidi města, nejsou tak dobré, abych si mohla dovolit někam vyrazit :(.
    Jinak k outfitu, za mě super! :) Moc se mi líbí ta košile na tom a ty řetízky.

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :( Myslím, že to bude stát za to. Ale věřím, že super budou i příští ročníky, tak snad to výjde potom:)

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší, ta kombinace je boží :) Na Jeden svět bych strašně chtěla jít, ale absolutně mi to časově nevychází. Hlavně se ovšem těším na AFO, to už si ujít nenechám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, AFO bude taky super:) Tak snad ti výjde aspoň to:)
      A moc děkuji :)))

      Vymazat
  6. Krásný outfit, přesně podle mého gusta :) Opravdu ti to vážně sekne a výrazná rtěnka je už jen třešničkou na dortu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší Vám to na poslední fotce :) A jinak outfit je skvělej, hrozně se mi líbí ta košile, Tvoje nehty a ty řetízky :)

    OdpovědětVymazat
  8. A ještě jsem zapomněla dodat, že ta rtěnka je naprosto fantastická :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jasná facka, že mám radost ze začínajícího jara, i když si ho teď užívám jen z okna, ležíc a léčíc svůj podvrtnutý kotník..ale nevadí, těším se z toho, že venku svítí slunce a teploty lezou nahoru ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, moc ti to sluší, ta sukýnka je skvělá! :)

    www.lettetomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. No, já filmovou vědu v Olomouci rok studovala :D jenže když se z koníčku stane povinnost, tak se do toho musím nutit a už jsem si ty filmy ani moc neužívala :-/. Na fotkách ti to moc sluší, jen si užívej, už mi taky to sluníčko chybělo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No, asi máš pravdu. Když je něčeho moc a stane se z toho povinnost, tak už to není vončo:(

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělá kombinace, moc ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  14. krásné fotky =) úžasný outfit, wow

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mě zaujal právě Danielův svět nebo Stále spolu, ale bohužel ani na jeden z nich nemůžu jít, protože jsem mimo ČR :/ každopádně bych byla ráda, kdybys napsala, jak se ti filmy líbily :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně:) Článek o tom určitě napíšu:) Snad to zvládnu nějak skloubit se školou :)

      Vymazat
  16. krásna, outfit super, hlavne košeľa! a aj baby majú pekné outfity :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  17. i adore this Outfit so much
    the Colors of your blouse are so eyecatchy
    amazing
    love it

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásny outfit! Košeľa je super a ten rúž ti veľmi pristane :) A filmy zbožňujem, ale chodím skôr do kina, ako na festivaly, ale určite sa na nejaký raz pôjdem pozrieť :))
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  19. Wow!! Great looking outfit!! You are so pretty and you have amazing legs!! First time to your blog. Great work!! :)

    OdpovědětVymazat