Outfit 4.0 High Heels = high times

By 12:13 , , , , , ,

Dobré ránko:)

Jak se pořád máte?
Upřímně řečeno, mám za sebou jeden z takových těch hrozných týdnů. Takový ten, kdy máte chuť zalézt pod peřinu a tajně doufáte, že až vylezete, všechno zase bude dobrý. Ale není. Nebude. Ale takový už je život.

Dneska večer nás s Marťou čeká ples naší fakulty. Událost, na kterou se člověk těší půl století (ne-li víc). Událost kvůli které slečny nakupují šaty, lámou si nohy na podpatkách, trhají si knírky a obočí :D, chodí do solárka a měsíce hladoví, aby nakonec v šatech vypadaly jak kostry v pytli a po prvním panáku se opile zřítily k zemi :D ...a já nevím, co všechno se kvůli plesu dělá, ale je toho určitě hodně.
Vzhledem k tomu, že jsem plesový tvor a tyto společenské akce si náramně užívám, celkem jsem zvědavá i na dnešní večer. Už jenom kvůli tomu, že jsem letos kvůli zkouškám na žádném jiném nebyla.

Co vy a plesy?:)

Co se týče outfitu, je poskládaný z kousků, které zas tak často ze skříně nevytahuju, ale s příchodem jara si zasloužily vyvětrat. Sukni jsem na sobě neměla tak rok a o botech jsem si myslela, jak jsou hrozně nepohodlné. Ale nejsou. Po té, co jsem v nich obchodila půlku Olomouce a dokonce si v nich i zaběhala, jsem si na ně nějak zvykla, a teď už je nesundám z nohy.


Svetr - H&M, sukně - New Yorker, tílko - Takko, lodičky - Jenny fairy, mašle - Tally weijl,




Psaníčko - Baťa, kabát - Mohito








You Might Also Like

25 komentářů

  1. Zatím neplesáme, ale možná se to jednou změní =D
    Ta sukně je parádní, detail s mašlí super!!
    Jsem zvědavý na tvůj plesový outfit..tak ať je to skvělý zážitek ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji převelice:) Outfit z plesu se tu brzo objeví! :)

      Vymazat
  2. Moc krásný outfit! sukně, boty a kabátek se mi moc líbí a moc ti sluší! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Na plese som ešte nebola, ale už budúci rok budeme mať, tak sa teším! Takéto topánky, hoci s vyšším a tenším opätkom a červenej farbe obzarám už asi 3 roky, no akosi si ich neviem kúpiť - aj keď ich veľmi chcem. Veľmi ti to sluší a ten kabátik je nádherný. :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. ten kabátek je skvělý! :) já na plesy chodím moc ráda, hlavně teda kvůli tomu "fintění" :D letos jsem byla na jednom a moc se vyvedl :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný outfit! Moc se mi líbí kabátek a botičky.. jsou rozkošné :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, krásná sukně :)

    LOVIES 47

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná sukně! Jinak doufám, že si měla silonky, protože jinak si docela blázen :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že měla :D já silonky nosím pořád :D kolikrát i v létě. Jinak mrznu :D

      Vymazat
  8. Sukně a boty se mi hrozně líbí :) Jak máš ty vlasy takhle upravený, tak Ti to moc sluší - seš fakt kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Takto mám vlasy skoro pořád, protože se mi to nechce nijak jinak upravovat:)

      Vymazat
  9. Včerejšek byl moc fajn den, ale dneska bych nejraději zůstala doma (přemohla mě nemoc), ale mám povinnosti, takže zítra se těším až celý den nevylezu z postele :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný outfit, úžasná sukně:)

    OdpovědětVymazat
  11. super, ale na takéto topánky je podla mňa ešte strašná zima! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  12. Moc všem děkuji :))) Vidím, že sukně sklízí úspěch:)

    OdpovědětVymazat
  13. Slusi ti to, ty botky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kabátik ti naozaj sekne, dokonca musím povedať, že vypadáš hodne milo na tých fotkách ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  15. Krásny outfit! Milujem sukne s takýmito ornamentovými vzormi :) A tie topánky tiež nemajú chybu!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera. Škoda, že ty kousky často nevytahuješ, sluší ti to v nich.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Boty a kabát jsou úplně nádherný! Moc ti to sluší, měla bys to vytahovat častěji :) -L

    OdpovědětVymazat
  18. ty boty! <3 hned bych ti je vzala :D :D :D


    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat