Outfit 3.9 Black swan

By 11:00 , , , , , , , , , ,

Čauky mňauky:)

Dnešní outfit bude opět poněkud netypický + zaměřím se i na líčení, které mělo tentokrát hlavní roli.
Možná jste si už všimli na instáči, že jsem minulý týden zavítala na párty v kostýmech. Přesněji šlo o půlení právníků na téma "Filmové a seriálové postavy" (je to taková akce všech právnických třeťáků, kteří se zrovna nacházejí v polovině svého studia. Povětšinou na takovou akci jsou pozváni i učitelé, se kterýma se hrajou hry a hlavně pak popíjí :D )
Po programu s učiteli přichází volný program, kterého se účastní všichni ostatní, kteří nejsou třeťáci (takže třeba já a Ufonek  :D )

Co se týče kostýmu, dlouho jsem váhala, za co půjdu. Koketovala jsem s myšlenkou, že Kleopatra to jistí (no dobře, svou hnědozrz bych za černou nevyměnila..to nene, takže bych ve finále byla dost divná Kleopatra :), ale nakonec vyhrála Černá labuť - už kvůli tomu, že jsem se mohla vyřádit s líčením:) Takže když nám skončila škola o 2 hodiny dřív (asi tak v 6), prchala jsem na byt, páchat labuťácký oči, abychom v 11 v noci konečně mohly vypadnout z baráku :D Moje nejdražší kámobrachovka sáhla po kostýmu Pretty woman (ano, na fotkách sice vidíte papučky s prasátkem, ale v těch do klubu opravdu nešla :D )

A jaký byl večer? Divoký (v našem podání to ani nejde jinak)! Jedna z takových těch párty, na které se nezapomíná.... Ale jedno vám řeknu - už nejsme, co jsme bývaly. V druháku jsme na akce, párty, posezení běhaly 3x týdně, teďka se odebereme jednou za 14 dnů, další den hekáme jak stádo orangutanů, brečíme, fňukáme a celý další den jsme nepoužitelné jak děravá ponožka. Nedejbože, když po nás další den někdo chce, abychom třeba dávaly pozor, vedly smysluplnou debatu nebo dělaly přípravu do školy - to je dopředu odsouzeno k záhubě :D


Já: šaty - Gate, balerínky - Deichman, rukavička - New Yorker 
Martinka: sukně - H&M, šperk - Takko, tričko - F&F, košile - ze skříně statného muže :D

 Xichty na pobavení :D







Detaily líčení...
Na bílý make-up jsem se vykašlala. Přece jenom jsem neměla dostatek bílého pudru, a vlastně se mi do bílé ani nechtělo. Kladla jsem důraz na oči.
Linky jsem udělala pomocí tekutých voděodolných linek Essence. (které používám na každodenní líčení, protože opravdu drží a nerozpíjejí se), černý stín je z paletky Iconic 2 - Makeup Revolution (protože mám odzkoušeno, že je opravdu černý, nepráší a vydrží i celý den). Bílý i červený stín je ze Sephorácké paletky.
Makeup jsem použila Rimmel Lasting finish 25H - odstín 100, pudr Astor - Mattitude 001 + sypký pudr Essence - All about Matt, tvářenka - Rimmel Sunshimmer maxi bronzer - Sun Kiss.
Rtěnka - Rimmel Lasting Finish Lipstick, odstín 166.





You Might Also Like

15 komentářů

  1. Už som to raz spomínala, ale to líčenie a kostým sú fakt nádherné. :) Fotka kde sa smeješ je úžasná. :DD
    Môžem sa opýtať, odkiaľ je korunka?

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Domi:)
      Korunku jsem koupila asi před 6 lety v nějakém bezejmenném obchodě se šperky. Ale myslím, že podobnou bys mohla sehnat v jakékoliv větší speciálce na bižu :)

      Vymazat
  2. Ty jsi proste tak kreativní, me by toto v životě nenapadlo, natož abych to takhle krasne realizovala! Obdivovala jsem te uz na Instagramu, fakt bomba!

    A slečna hledající korunku by mohla omrknout treba i svatební salony, jestli ma nějaké po ruce, ale treba i Vinted, tam by jich par mohlo byt :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji Veru:)
      No, jako vymýšlení kostýmů a stylizace mě hrozně baví. Asi se ráda vydávám za někoho jiného :D

      Vymazat
  3. Ten makeup je opravdu povedený! :) Muselo to být fajn :))

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sekne! a to líčení očí je neuvěřitelně povedené!:)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, která již příští týden končí!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  5. Uplně brutálně moc Ti to slušelo! :)
    Dívala jsem se i na fotky přímo z půlení a musím říct, že jsi byla opravdu jedna z nejkrásnějších :))

    OdpovědětVymazat
  6. Heh a já jak jsem viděla ty fotky jsem si říkala, kam razíte :D! Líčení super :) to bych asi nedala... :(. Jinak s pártoškama a hekáním to máme asi podobné :D!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne kostýmy. A ten make-up je úplne dokonalý. Ja som šťastná, keď si dám súmerne linku, a nie toto :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky a líčení jsou boží, sluší ti to krásko ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Jste kočky a to líčení očí je dokonalý! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat