Koupit/Nekoupit aneb minirecenze 0.5 - laky na nehty

By 11:46 , , ,

Po dlouhé době zase přicházím s rychlou recenzí na některé produkty, které jsem v poslední době hojně používala.
Tentokrát se zaměříme na laky na nehty. Donedávna jsem používala pouze laky Colorama od Maybelline (které mají bezesporu nádherné červené a oranžové/tělové odstíny), jenže v posledních dvou měsících jsem tyto barvy vyměnila za barvy úplně jiné. Podlehla jsem bílé, třpytkám, fialové a dokonce i zeleným odstínům, kterým jsem se do té doby vyhýbala obloukem.


Sally Hansen - Hard as nails nailpolish, odstín Sea-ing stars

 

Jako podklad jsem dala bílý lak + 3 vrstvy Sally Hansen


Lak má 11,8 ml, k dostání je v drogeriích Teta i DM. Cena je asi okolo 99,- (ale často na něj bývají akce v Tetě - ZROVNA TEĎ TAM MAJÍ AKCI 1+1 ZDARMA - jedna lahvička vás pak výjde na 50,-)
Lak jsem koupila ve výprodeji v Tetě za 49,- a když jsem ho platila, říkala jsem si, že ještě, že je tak levný, protože takovou barvu nemám šanci vypotřebovat. Vůbec se ke mně nehodí. Jenže teď se tento lak stal mým největším miláčkem.
Kladně hodnotím odstín - je úžasný. Nejčastěji ho nanáším na bílý podklad a vznikne mi tato boží mint barva. Ale ani na černé či královsky modré nevypadá špatně. Třpytky jsou jemné, takže jdou poměrně dobře odlakovat.
Báječná je i výdrž - lak prostě drží jako přibitý, a dokud mi nezačne praskat bílý podklad a nezačne to prosvítat, nehty stále vypadají skvěle. 
Rychlost zasychání je taky velice příjemná - nadprůměr.

°° Koupit/Nekoupit?
Sally Hansen je jeden z nejlepších laků, které jsem zatím vyzkoušela. Výdrž, barva, kvalita, rychlost zasychaní - všechno hodnotím kladně.
Oceňuji taky velikost laku a to, že jde mnohdy sehnat za úžasnou cenu. Navíc je dostupný v každé Tetě!

 

 

ELF nail polish - odstín Teal Blue


Třpytky - Essence - Circus confetti

Lak už mám asi 2 roky. Barva na nehtech odpovídá barvě v lahvičce, takže vás nemá čím překvapit. 10 ml stojí 60,- a seženete ho na oficiálních stránkách ELF.

Lak poměrně hezky kryje. 2 vrstvy jsou naprosto dostačující (stačí i jedna). Kladně hodnotím i rychlost zaschnutí - není to sice nic extra bleskového, ale století to taky netrvá. Řekla bych, že je to takový lehčí nadprůměr. 
Co se mi na laku ale nelíbí, je výdrž (a odstín - ale to není problém laku, ale mě) - jeden den vypadá skvěle, druhý den se začne trošku loupat a nevypadá to vůbec dobře. Za ty peníze asi nemůžeme čekat zázraky, ale já je trošku očekávala. Vemte si třeba laky Colorama - ty jsou za stejnou cenu úplně na jiné úrovni.

°° Koupit/Nekoupit? 
Tak tady jsem na pochybách. Lak není vyloženě špatný, ale zázrak to taky není. Já osobně bych si ho znovu nekoupila, ale někomu vyhovovat určitě bude:)








You Might Also Like

14 komentářů

  1. Ten prvý je skvelý. Vo všeobecnosti Sally Hansen laky sú kvalitné, ale za to si, bohužiaľ, musíme dosť priplatiť. Väčšinou kupujem v DM-ku a tam na ne akciu ešte nemali. :(( Ten druhý má fakt dosť odvážny odtieň, mám trochu svetlejší od Miss Sporty, nosím ho rada, ale tento je už pre mňa tmavý. :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. Já kupuji teď taky colorama!! :D ty bych nevyměnila!... akorát se mi jeden včera totálně sloupal a to jen po horké vodě :(((. Jinak ten elf je zajímavý ;), ale na mě až moc výrazný....

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Sally vypadá naprosto dokonale!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhý lak je na mě moc zelenej :D ale ten první vypadá fantasticky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak od Sally Hansen musím určitě vyzkoušet! :) A u Elfu mám stejný problém s výdrží.

    OdpovědětVymazat
  6. Sally chci už také nějakovou dobu ozkoušet;)

    OdpovědětVymazat
  7. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  8. barvičky vypadají moc pěkně..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Prvý lak je naozaj nádherný, mentolová je proste moja farba... :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. ten první odstín je perfektní :) po lacích od SH pokukuju už dlouho, ale mám doma tolik laků, že je mi líto přikupovat další :D

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. ta prvni barva je pekna!

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. máš nádherné nechty! :O tie moje nikdy nevydržia všetky v rovnakej dĺžke, ukazováky a prostredníky sa mi s veľkou obľubou lámu a ja potom doma plačem do vankúša :D :D Sally Hansen je skvelá značka, mám od nich jeden lak v takej bledučko ružovej a fakt skvele drží takže úplne súhlasím so všetkým čo si napísala :)

    OdpovědětVymazat