Instapost 0.6 Say YES to April fool's prank

By 15:06

Čas letí jak Voldemort na koštěti....
Ještě nedávno jsem pořvávala na Nový rok do kamery TV NOVA a najednou přichází zlomový měsíc, se kterým zase pomalu odejde další školní semestr (už teď se slova ZKOUŠKY děsím jak modelka kalorií).
S koncem měsíce taky přichází pravidelná rekapitulace toho, co se v mém životě událo a zda jsem si splnila všechno to, co jsem chtěla..

A jaké byly moje cíle?
  • Pravidelně chodit do fitka - NESPLNĚNO :D Po plese PF UPOL skončila veškerá moje motivace a narostla lenost. Ale pár dnů zpátky jsem si stanovila cvičící výzvu, tak uvidíme, zda to vydržím...
  • Zhubnout - Pokud by bylo mým cílem "přibrat", mohla bych si to úspěšně odškrtnout...ae zhubnout se mi povedlo možná tak na jeden den :D 
  • Omezit cukr - NEZVLÁDÁM...:D 
  • Zažádat o změnu tématu diplomky - SPLNĚNO! Oficiálně si můžu pogratulovat, že mám nejlepší možné diplomkové téma na světě! Yahooo!!! 
  • Učit se - bez komentáře..:D 
  • Omezit nákupy kosmetiky a hader - Ehm...viz. fotky níže...Ale nakupování oblečení úspěšně potlačuju. Jenom s těma botama to je horší :(
  • Zbytečně moc se neflákat a nevysedávat u noťasu - venku sněží, do takového počasí by člověk nevyhnal ani otravné vyučující...takže díkybohu za noťas!
1// Kávičkování v Jazz Freshu...Když jsem si řekla, že omezím cukr, nemyslela jsem to vážně :D Cukr je pro mě něco jako kyslík (no dobrá, není, ale nemám pevnou vůli, tak se vymlouvám...no a co :D )
2// Pondělní tradice...já + Marťanek + Ivošek + Café Opera + hromada zákusků = Láska láska ♥ Když přijede kámoš z Prahy, povětšinou zavítáme po pondělní škole na pondělní zákusek:)

3//Moje jarní snídaně...ještě donedávna jsem nebyla schopna ráno něco pozřít, ale pak přišlo jaro a jahody:)
4// A taky jsem podlehla čokoládovému musli.

5// Kus kus s rajčaty, ředkvičkou, okurkou a balkánem...snažím se žít zdravě :D
6// Salát s dressingem z bílého jogurtu (jogurt, kečup, hořčice, trocha sušeného česneku a nejlepší dressing je na světě)..ae bacha, pokud v daném jídle není šunka či Schwarzwald, není to to správné jídlo vhodné ke konzumaci :D Aneb nevím kdy přesně se ze mě stal uzenář :D 

7// Vzhůru na ples..  božské lodičky jsou už připraveny ♥
8//Vzhůru na konzultaci k diplomce....

9// Když pořád jíte, zákonitě jednou přijdou výčitky...a taky odhodlaní začít něco dělat..a tak si nasadíte tepláčky, popadnete kojeneckou vodu a jdete cvičit. Aby to mělo řád, vytvoříte si dokonce i 30denní výzvu...
10//Celý nadšení, že máte svou výzvu, si začnete balit tašku do fitka...jenže pak vás navštíví kámoš...kouknete z okna a zčistajasna začne pršet, deštník jste si zapomněli v domovině...a pak si vzpomenete, že máte v mražáku litrovou kokosovou zmrzlinu, kterou jste nestihli (celou) posnídat :D 

11// Když se mě někdo zeptá, proč chodím do fitka, odpověď je jasná... Kvůli fotce v zrcadle, a abych si mohla koupit fitko hadry...
12// Ve dvou se to lépe sportuje...hlavně když mám svoji břišní trenérku Starou :D 

13//Po každém pohybu je třeba zkontrolovat, jestli jsem náhodou nezhubla o jednu celou velikost :D Ještě že na tuto aktivitu mám taky svoji parťačku - Ufonka :)
14// A po náročných nákupech je třeba usadit naše velectěné zadnice do křesel....

15//Blogerský sraz s Veru & Luci - moje oblíbené olomoucké duše, které moc rády zákuskují a kafíčkují :) A taky jsou to nejšikovnější fotografky:)
16// Minulé úterý jsme se vydaly s Luci na fesťák Jeden svět, který se pro některé z nás stal průlomový... (na mě se nedívejte, se mnou nehne nic :D ) - po zhlédnutí Cukr Blogu, se Luci rozhodla, že je na čase skoncovat s cukříky :D A tak ji držme palce, já si na její počest dám dort!:D 

17//To si tak jdete z koncertu Ondry Brzobohatého.... (už jsem říkala, že je krásnej?) a chytne vás nezkrotná touha, jít pařit. Popadnete parťačku Verču, vlítnete do Belmonda a jenom, co se usadíte na barovou židličku, objednáte Cuba Libre, napíše vám druhá Verča, zda nejdete pařit! A tak jsme strávily super Verča's day :)
18// Plešujeme...v TOMTO postu jste mohli zaznamenat, že jsme v polovině března s mou drahou zamířily na ples Právnické fakulty. Och, byl boží...více plesů (hlavně ne více pleší :D ) <3

19// O Jednom světě jsem vám už psala několikrát...jsem zkrátka filmovej nadšenec, takže když mi byla nabídnutá spolupráce s tímto fesťákem, nemohla jsem říci ne! Na outfit z jednoho dne této akce můžete mrknout ZDE
20//Sehnat boty na pleš, byl porod....o to víc jsem byla namíchnuta, když týden po této velkolepé akci, se ve všech obchodech s botama objevily nové super krásné kousky! I když je po sezoně, stejně jsem je musela mít, že jo.

21// Taková ta makeupová rutina, že jo :D 
22//25% sleva na Rimmel v Teta drogerii. Jestlipak jste využily?? 

23// 30% sleva na kosmetiku Dermacol, Max Factor, Maybelline a Astor - pro členy DM klubu za 75 bodů, pokud nakoupíte 2 a více produktů...s mamkou jsme udělaly menší nákup :) Já si pořídila makeup Better skin, o kterém jsem hodně četla (těšte se na recenzi) - jooo..a taky informuju, že v českých DMkách už je k dostání kolekce černých Baby Lips:))
24// Menší jarní nákup...

25// S jarem přichází květiny...
26//...a taky období neustálých uslzených očí....:D

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Snídaně je základ..ale taky jsem měl na střední období, kdy jsem ráno nebyl schopnej do sebe nic nacpat..pak to ale šlo nějak samo a dnes si bez snídaně nedokážu představit ráno a díky ní se cítím i tak nějak víc fresh a použitelněji ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, gratuluji ze změny tématu ;) Krásné fotky, takové články mám ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a krásné fotky, moc mě bavilo ho číst. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super clanek :-) Jo, to ja bez sladkeho taky nevydrzim :-D A 25% slevu na Rimmel jsem v Tete vyuzila zrovna vcera, kdyz jsem shanela novy make-up :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel má fakt dobré makeupy:) Resp. mně sedí ze všech nejvíc:)

      Vymazat
  5. Vždy sa na každom blogu na takéto články teším, len ten svoj sa mi akosi nechce napísať. :/ kokosovú zmrzlinu ani nespomínaj...zbožňujem ju a zachvíľu budem musieť tie sliny zo zeme poutierať :DD Ja som si tento mesiac kúpila z kozmetiky akurát tak kamienky na nechty, no keď vidím tie zástupy make-upov, riaseniek... u teba - stíhaš to všetko aj použiť? :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Domi, pobavila si mě! Sliny ze země :D
      Noo..tak ty makeupy jsou spíš mamky :D Ona používá Astor...a co se týče mě, tak jako jo, makeup se mi vždycky hodí (y)

      Vymazat
  6. Ale Kači, to jídlo vypadá docela zdravě :D A koukej, předsevzetí jako "budu cvičit" už se stejně dávají jen tak ze setrvačnosti a každý ví, že dodržovat je, není třeba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D až na ty zákusky ano :D
      No, to je fakt :D lidi si to dávají jen pro ten pocit!

      Vymazat
  7. :D:D ty si žiješ :D A já na tom s tím cukrovým zamítnutím nejsem úplně nejlíp :D Stane se že si objednám čokoládu ve studentovi a asi po třech hodinách si uvědomím, že v tom je cukr! No ale snažit se budu dál :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D v čokoládě cukr není. ten je jenom v cukru a v cukroví!

      Vymazat
  8. Nechtěj slyšet muj komentář k bodu (fotce) 15!!!

    :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Máš super přirovnání a dost jsem se pobavila :D Mám to podobně s tím učením a tak no.. :D
    A s těmi fotkami děláš obrovský chutě :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych bez snídaně nemohla vyjít z domu :D snídám už prostě od svýho narození :D Jinak úplně skvělý fotky plný super jídla, Tvé krásy a kosmetiky a tulipánů, kterých bych taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  11. super rekapitulace, přijde mi, že se tady o fotkách dozvídám o něco více než na IG a to je potěšující :)

    gagenka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý článek! Boty jsou skvělé! Všechny!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, moc se mi líbí tvůj blog! Ten dort na začátku vypadá božsky. Tu třpytivou sukni bych chtěla! A jaké máš téma diplomky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:))
      Diplomka ponese název Vliv přímé volby prezidenta na jeho postavení:))
      Třpytivá sukně jsou vlastně šaty z New Yorkeru:) tak šup na nákupy:)

      Vymazat
  14. Úžasné fotky!!!! :-)
    A hlavně si velice pochvaluji ty fotky s dobrým papáním.. Mňam!

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné fotky!
    A schudnúť som chcela aj ja, a deje sa pravý opak :D
    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná Stará! Jinak nakupuj, prachy budou, my nebudem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vole!!!! Jsem tady včera nebyl, že jsem to neviděl??????

      Vymazat
    2. Prachy byly, pane Ajdame :D
      Asi si tu nebyl, jsem zklamaná. Na zprávy neodepisuješ, na blog nechodíš :D polepši se! :D :D

      Vymazat
  17. Super post! S tým popisom k sukniam si ma úplne dostala :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  18. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat