Instapost 0.5 Hello, march! Can’t wait to meet you!

By 22:17

Ahojky hranolky, zdárek párek..a tak...

Jak už to tak bývá, s odchodem starého měsíce, přichází ten nový (za tento objev bych měla dostat minimálně Nobelovku). Po lednu přichází únor, po únoru březen a tak…(učit měsíce vás nebudu, hádám, že je všichni umíme :D i když je pravda, že třeba měsíce v angličtině mi dělaly hrozný problém – hlavně takové ty, které končí na –ber. Ale jednoho krásného dne v prváku na výšce jsem se hecla a všechny se je naučila :D )

Co se týče mého února, byl to měsíc plný rozporuplných pocitů, akcí, zábavy, cukrování s mimozemskou bytostí :D, nervů a šílené prokrastinace, za kterou by se nemusel stydět ani profesionální lenochod...a moje prokrastinační dušička se vlastně ani v březnu nezastavila. Takže ačkoliv se úkoly kupí, dělám...vlastně nic :D

Ale nebudu vás zdržovat řečma. Pojďme se pustit do "obrázkování"


1//REVOLUTION MANIAC…jsem kosmetický závislák. Přiznávám. Takže když jsem na parfums uviděla paletku Flawless, musela jsem ji mít. V brzké době očekávejte recenzi!
2//Som nakupila…výprodej…doprodej zboží…super ceny…vyluxovaný účet..rtěnky, kam se podíváš..


3// Lipstick jungle...za chvilku nebudu mít kde spát :D ale hlavně, že moje milované rtěnečky budou mít kde "ležkat"..dokonce zvažuju, že každé z nich udělám malou postýlku :D :D
4// Balzámkové království....nevím, co k tomu říct, snad jen, že od té doby, co mám Baby Lips, si je patlám na pusu 24/7 (i ve spánku :D )


5//Stává se ze mě nový člověk…jinak si nedokážu vysvětlit, jak je možné, že jsem červené laky vyměnila za ty fialové a třpytkové.
6//Já + Mint = Velká šílená láska… bílý podklad, 3 vrstvy tohoto třpytkáče Sally Hansen a mint žije! (Dneska jsem zahlédla podobnou zelenou třpytkárnu i v kolekci S-he, takže pokud se vám nechce vyhazovat nekřesťanské peníze za Sally, hezkou alternativu najdete i za 50,-)


7// Smetanová láska…tak mě napadá, že poslední lodičky/boty na podpatku jsem si koupila v prváku. Od té doby ani ťuk. Takže když jsem narazila na tyto kožené krásky a kabelku, musela jsem je mít.
8//Připravená na plešování! Sehnat boty, které nejsou hnusné a nemají smrtelně vysoký podpatek je něco jako nadlidský výkon (ono když máte 178cm, moc toho v podpatkách nenachodíte – přece jenom jít v něčem vyšším na ples, je dopředu odsouzeno k záhubě – výška chlapů mě pravidelně zklamává, stejně jako moc parády neuděláte ani když jdete na rande – leda, že byste randili s panem žirafou...a ti jsou už bohužel rozebrání malýma holkama (zakázat to :D )


9//Obědváme :D prej, že málo jím..takové kecy :D :D (20ks pečiva jsem měla schované ještě v kabelce :D ) 
10// A zase shopujeme…sluchátka do fitka,  gumáky (jak taky jinak – vyhlašuju si gumovou dietku :D medvídci 24/7) a další kosmetická závislost – miliontý "dětský rtíček"

 
11//Ne, sluchátka do fitka nebyla sranda...opravdu jsem začala "sportovat" :/ (ale euforii ani jiné nadšení necítím - spíš nechuť a hrůzu z toho, že za pár dnů musím jít cvičit znova! :D )
12//Pleš se blíží, je třeba máknout. Zatím jsem tam byla 5x (asi král lenochodů)...a všechno mě bolí ještě teď.


13//Blogerské setkání…já a Veru v patnáctkách <3
14//Řekla bych, že si tu noc pamatuju, ale trochu bych kecala :D šly jsme s holkama zapíjet konec zkouškového, tak po nás přece nemůžete očekávat střízlivost (ale spíš spinkání s kyblíčkem v náručí)


15// ED SHEERAN..o tom, že jsem do tohoto zrzounka zamilovaná až po uši, není pochyb. Více o koncertu si můžete přečíst v minulém článku ZDE. Teď se tady moc neplánuju rozněžňovat :D Ale s Bařenkem pravidelně vzpomínáme.
16// Právnická párty na téma filmové postavy. Aneb černá labuť a Pretty Woman měly divokej večer :D S Ufonem jsou párty stejně nejlepší. Stačí 4 rumíci a ten správně stylovej večer je na světě!


17///Když jsme u těch divokých večerů…
18//A u těch ještě divočejších....


19//Nesnáším jídelní posty...už mám zase hlad :( Ale pokud jste z Olmu, doporučuju Svatováclavský pivovar a jejich bramboráky s kuřeťákem.
20//Testování nové kavárny proběhlo úspěšně. Kavárna La Bella na ulici Masarykova v Olmu má ten nejkrásnější výběr zákusků...a tak jsem zůstala jen u kávy - rozhodování je svině :D 


21//Když máte kámoše, kteří vám pečou "Čínský dort"...všechno je rázem veselejší, sladší, kaloričtější a roztomilejší...děkuji fanouškovi Adamovi, že se o nás tak pěkně stará! :D
22//Po dlouhé době zase "regijákuju" ... aneb razím teorii "jednou zajdu do fitka a 4 dny se můžu přecpávat" :D 


23// Lepší verze nechutně zdravé stravy...
24//Nejlepší jsou stejně bonbony <3 že jojo


25// To jsem se ještě učívala...ale nechtělo se mi...a tak jsem dělala obtisky rtěnek na všechny možné plochy i neplochy :D 
26// Sojové mléko...podle mého je to nejhůře utracený milion :D Pokud nemá někdo alergii na laktózu, tak nějak nevidím důvod, proč tuto vymoženost pít. Stojí to jak nová rtěnka a ani dobrý to není. A za ty kalorie to nestojí...:'( to si raději dám čokoládu a gumáky <3


27// Poslední únorový víkend byl ve znamení "kinování"...nejprve Teorie všeho, potom Žena v černém 2...no zkrátka a dobře jsem moc líná na to, abych filmy stahovala :D (anebo spíš beru návštěvu kina jako intergalaktickoumegaúžasnou společenskou událost, které se mi zas tak často nedostává :D a proto se při každé této příležitosti třepu jak malej Jarda na nový dětský samopal :D
28//To jsem se ještě culila...horší to bylo po cestě domů, když jsem o půlnoci hnala temnou, mlhavou, deštivou a opuštěnou Ostravou, vystrašená na kost, protože nikdy nevíte, kdy vás přepadne nějaký bubák, že ano...když v tom mé pampers období přerušili policajti se slovy "Řidičko, copak jste neviděla tu značku??" :D Můj oficiálně první "zvlášť závažný zločin" v historii mé 5leté řidičské kariéry! :D Trochu tu juchám :D



You Might Also Like

20 komentářů

  1. Krasne fotky, na to ovoce jsem hned dostala chut :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Na recenzi paletky se těším!:) Super fotky, všechno to jídlo vypadá tak lákavě ><

    carolinegrey.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Cukrování bylo v únoru málo, ani žádná větší zákusková akce neproběhla :-/. Jediným společným mlsáním byl "číský dort" do pana Sejra :D. Budu to přičítat tomu, že to byl krátký měsíc a doufám, že v březnu zajdeme minimálně jednou za týden na pořádný dlabanec. Tak sportu zdar! Nejlepší sport bude vždy jen kafe a dort. Navíc: Srdce chce to, co chce, to ví i "Saláma" Gomez. Takže mi nelam srdce (mám jen jedno), radši mi zlom nějakou kost a pojď se mnou do kavárny :D Souhlasíš, Kejtičko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Drahá mimozemská bytosti,
      po shlédnutí fotek na instáči mi opravdu došlo, že naše kavárnové přežíračky ztrácejí na intenzitě - což je škoda. Za tento týden už máme splněno, ale příští týden zase musíme jít něco někam požrat, abychom si následně mohly poměřit míry a nadávat, jak jsme tlusté (y)
      Pozdravuj na své rodné planetě! <3

      Vymazat
    2. Přežíračky? Nevím jak ty, ale jeden zákusek u mě nevyvolá ani mírné přeplnění, natož přežrání. Kdybych snědla tak 3 porce, tak bych se možná cítila uspokojeně, ale takhle je to jen takové příjemné polechtání, které se v mém rozpapkaném žaludku ztratí, jako když hodíš rohlík do Macochy :-/

      Vymazat
  4. Skvělý fotky, měla jsi parádní měsíc :) Máš krásný ty nehty
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka má skvělé odstíny a lodičky jsou fakt krásné :-) Mňaaaaam a ty dorty!!!! :-D
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  6. Na bramboráčky do Svatováclavského se chystám - už se mi o nich i zdálo :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super Fotky!!! Ed byl skvělej, také jsem byla.

    OdpovědětVymazat
  8. Jáj, tá čierna labuť je nádherná. :D v kine som už nebola ani nepamätám, naposledy asi až v novembri, treba napraviť. Ale trochu sa to vykompenzovalo, keď som zistila, že v Poprade máme 5D kino, to už sa potom míňali peniaze. :D

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  9. wow, ty nehty!! a samé dobrůtky! takovéhle posty mám nejradši ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkné fotky a ty rtěnky.. chci chci chci D:

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Baby lips mi vůbec nevyhovují :/
    Naopak balzámy od YR mám hrozně moc ráda :) Momentálně mám doma ten vanilkový :) akorát je ještě z té staré řady od YR :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelé fotky! A tie tvoje popisy! :)) To s tými rúžmi veľmi dobre poznám, stále si nejaký kúpim :D
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  13. Ty lodičky a kabelka jsou nádherný! A vím o čem mluvíš...mám sice ,,jen" 172cm, ale jsem vyšší než 3/4 mých kamarádek a co se týče třeba partnerů na ples nebo tancování, tak to vůbec :D -L

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to jsem se až lekla, kdyz jsem se tady uviděla :-D A vlastne dvakrát!

    Jinak s těmi podpatky me neštvi! Začneme v nich chodit po městě spolu a jeste si vedle me budeš připadat malá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Po těch kočičích hlavách to moc nejde, ale inu dobrá, zkusíme to!: )

      Vymazat
  15. perfektné fotky :)
    paletku s očnými tieňami záávidím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš super fotky, ráda tě sleduji na IG :D!!!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat