Outfit 3.8 Love me like you do

By 13:59 , ,

Ahojky pahojky (ať už to znamená cokoliv!)

Dneska mám pro vás další outfitový článek - tentokrát na téma OPERA:
Minulý týden jsem vyrazila v Olomouci na operu Turandot a vzhledem k tomu, že jsem člověk, který rád dodržuje nějaký ten dress code, koupila jsem si pro tuto příležitost dlouhé šaty (navíc zastávám názor, že každá slečna by měla mít ve svém šatníku aspoň jedny dlouhé šaty, které se hodí pro speciální příležitosti:)
 
Pokud bych měla říct, co mě opravdu na společenských akcích vytáčí, tak je to skutečnost, že se lidi neumí obléct. Přijde mi, že není nic trapnějšího, než když člověk do divadla/na zkoušku/jinou společenskou akci přiběhne v riflích/teniskách/v tričku/sukni, která má nejlepší léta už dávno za sebou. Neuznávám, když někdo zastává názor, že na písemnou zkoušku může přijít v teplákách a na ústní akorát vymění tričko s obrázkem za pokrčenou košili. Stejně jako se mi nelíbí, když někdo vyrazí do divadla či na ples v šatech z Tally Weijl, které končí těsně pod zadkem, trhají se z nich nitě a každému jasně ukážou, kde končí vaše silonky a kde začínají zaříznuté tanga o dvě velikosti menší, než je třeba :D A když k tomu ještě dodáte 20cm podpatky tloušťky jehly na šití, na kterých se ani neudržíte, katastrofa je na světě. 

Jak už jsem zmiňovala, potrpím si na určitý dress code a zastávám pro někoho možná zastaralé názory, ale stojím si za nimi. Na společenské akce by měli muži nosit oblek, ženy šaty či jiné společensky přípustné oblečení a všichni by měli vypadat elegantně - ne jak z cirkusu či z vykřičehého bordelhausu :D
 
Co se týče mě, oblékla jsem si černé dlouhé šaty se stříbrnými detaily (kupodivu! v poslední době spíše frčím na zlaté), vysoké černé lodičky 5th Avenue a stříbrné psaníčko (moc už nevím, odkud je, mám ho delší dobu).
Líčení jsem zvolila lehce do stříbrna. Stříbrno-béžový podklad, černá (pro mě nikdy neopomenutelná) linka, lehký bronzer a nude-nafialovělá rtěnka Astor.
U účesu jsem se stále nedokázala rozhodnout, zda chci vlasy nahoru nebo ne, a tak jsem zvolila natupírovaný kompromis - joo..a vlastně jsem si hodila patku na opačnou stranu!

Šaty - Polsko, psaníčko - Orsay??, lodičky - 5th Avenue









You Might Also Like

29 komentářů

  1. Jsi nadherna, ty saty jsou uzasny, to same uces.
    Take nesnasim, kdyz nekdo vyrazi do divadla v teplakach, ja jsem naopak rada, ze se muzu hezky obleknout :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. vau šaty sú naozaj krásne :3 Vyzeráš super :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  3. Si krásna! šaty úžasné a účes tiež. veľmi ti to pristane. :) A vôbec nemáš zastarané názory. Doba síce pokročila, ale niektoré veci by sa ešte mali dodržiavať - presne ako elegantné oblečenie na spoločenských udalostiach. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! Super účes! a naprosto s tebou souhlasím s dodržováním dress code.. jak na společenské akce, tak na věc jako je zkouška a je jedno zda písemná či ústní.

    Já nejen,že jsem v divadle zažila džíny, ale zažila jsem i ŠUSTÁKY!! a to dokonce v ND. Takové lidi by dle mého nebyli být ani na představení vpuštěni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šustáky? To Ne! Prosím, to mi neříkej..moje dresscodové srdce trpí :D :D

      Vymazat
  5. Taky obcas jen valim oci, co si lidi na urcite prilezitosti nestydi obleknout :-) Ty vypadas nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší. Jsem na tebe pyšná, že jsi začala být tolik aktivní - od neděle třetí článek? Wau, to jsem nečekala, že si vezmeš slova předsedy tvého fanklubu k srdci tak rychle a vrátíš se do starých dobrých blogových kolejí! Konečně mám co číst :D. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ňufine! Jako kdyby ti nestačilo ty moje výplody choré duše poslouchat 24/7 :D když spolu bydlíme, máme stejnou výuku a trávíme spolu i víkendy :D <3 ae děkuji za uznání

      Vymazat
  7. Teda, nádherný :) Taky si pořád říkám, že bych si měla nějaký dlouhý šaty koupit :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  8. wow, ty šaty se mi moc líbí! jsou překrásné a účes ti moc sluší. S tím dresscodem s tebou souhlasím. Měla by se dodržovat jistá pravidla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem to viděla na instagramu a musím říct, že to je prostě wow!! Jsi nádherná:))
    A jak jsem si teď všimla - to je váš byt v Olomouci? Vypadá úžasně! :)
    A ještě jeden dotaz - jaká byla Turandot? Každý na olomouckou operu strašně nadává..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:)
      Ano, ano...to je náš olomoucký super byt na Bystřičce:))
      Turandot byla úžasná. Jsem tvor, který miluje kulturu, divadla...ale přece jenom spíše než Opery, vyhledávám činohry. Nicméně Turandot byla opravdu velice zdařilá. Bavila mě. Stejně jako Olomoucké divadlo. vřele doporučuju:)

      Vymazat
  10. Tady jsi nádherná, krásné líčení, úžasné šaty a super vlasy! ;) Prostě jako princezna :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou nádherný, účes krásnej, líčení skvělý - no prostě Ti to hrozně moc sluší!
    A já bych si taky měla pořídit nějaký dlouhý šaty, mám jen mini nebo po kolena :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Ooooo, tak ty šaty jsou úžasný ♥ Strašně moooc ti to v nich sluší :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji všem za tak krásné komentáře:))) Člověku to hrozně zlepší náladu:) Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  14. Strašně Ti to sluší :)) účes Ti velice sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow you look amazing!!! nice blog!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší :) zdá se mi to, nebo nám nějak mizíš před očima? :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Naty:) Nene, to se ti jenom zdá! :D momentálně s váhou spíš bojuju :D

      Vymazat
  17. Kéž by tento názor zastávalo více lidí... Možná holka okouzlí pár puberťáků tím, že jí polezou hrozne "sexy" konce od silonek, ale tím to tak končí. Nad takovými případy se jen pousměju!
    Krásné šaty, méně je někdy více a musím uznat, že vypadáš nádherně a elegantně!
    Na mém blogu právě probíhá giveaway o náhrdelník, budu ráda, když se podíváš a třeba i zapojíš :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, moc děkuji a naprosto soouhlasím. Lezoucí konce silonek jsou opravdu zatracený případ:(

      Vymazat
  18. Wow nádherné šaty :) moc ti to sluší!

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  19. Beautiful!!
    Follow me if you like :D
    Kisses,

    http://giuliagreeneyes.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak s tím vytáčením máme stejný problém a taky to nesnáším..ale co naděláme, holt žijeme v takové době..důležíté pak je, že my jsme herce a tvůrce uctili a jsme se sebou spokojení ;)
    Krásný účes, btw.,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  21. To, že se tu objeví tolik krásných komentářů jsem fakt nečekala. Moc děkuji <3

    OdpovědětVymazat