Outfit 3.7 - Nice to meet you, I'm green bear

By 11:15 , , , , , , ,

Přeju dobré ránko :)
Jak se pořád máte?:) 

Dneska přicházím po dlouhé době zase s outfitovým postem:) Tentokrát mi fotografa dělala jedna z nejznámějších olomouckých blogerek - Veru z Veroniky módního deníčku :), kterou "sleduju" už nějaký ten pátek, ale až minulý týden se nám povedlo se setkat osobně:) 

To máte tak. Zkouškové končí a vy se rozhodnete s Ufonem a Starou vyrazit na párty, spáchat pár výtržností a rozbořit Olomouc:) Takže zatímco se dámy chystají, čekujete instáč, lajkujete fotky a o chvilku později se už domlouváte s Veru na hromadném srazu v patnáctkách:) Párty se vyvedla..né, že né. S Verčou jsme si sedly, večer jsme si užily, v alkoholu jsme se téměř utopily a já se přesvědčila o tom, že pokud by mi neklapla kariéra právníka, měla bych pracovat na záchytce - ukládat polomrtvé alkoholiky do postele, mi jde opravdu brilantně :D (tímto zdravím Ufonka a Starou - holky, pamatujete? Vlastně asi moc ne, že? :D)

Fotky vznikly minulý týden v pátek (Ano, den po nejlepším koncertě mého života ♥ - viz minulý post). Na sobě mám svého zimního zeleného medvěda, klasické černé kalhoty a momentálně nebjoblíbenější kabelku, která se mi ještě stále neokoukala, a tak ji hrozně ráda kombinuju se vším možným i nemožným:)

Jinak je to vlastně úplně poprvé, co můžete vidět můj župánkový kabát z MOHITA v akci:)

Kabát - Mohito, Kozačky - CCC, Kabelka - Jenny fairy, klobouk - H&M



 Zlaté náramky - Tally weijl, prsten - H&M


Svetr - F&F, naušnice - New Yorker




You Might Also Like

18 komentářů

  1. Krásné fotky, ty se vážně povedly! :) Ten kabátek je skvělej, moc Ti sluší a na poslední fotce seš úplně dokonalá!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátik je skvelý, aj ten svetrík. :) V najbližších dňoch si tiež idem kúpiť klobúk do H&M a už sa naň teším. :) Tebe pristane a aj všetkým ostatným blogerkám, tak snáď aj mne. :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, věřím, že ti taky bude slušet:) Podle mě jsi kloboukový typ:)

      Vymazat
  3. Vidím, že jste zahájily olomoucký semestr v Patnáctce stejně brutální akcí, jako my :D ještě nadruhy den jsem šla do školy tak ožralá, že jsem si ani nepamatovala, že jsem jela do třetího patra na hodinu výtahem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Takové akce jsou nejlepší :D
      Dneska se jdeme zbořit pro změnu do Účka :D

      Vymazat
  4. Veľmi ti to pristane a tá kabelka je dokonalá ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je moc krásný a u článku jsem se pobavila :D

    Monča

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňuji outfity s kloboukem- nádhera, nádhera, nádhera!!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou nádherný, hrozně ti to sluší. Klobouk mi musíš půjčit protože je boží a příště už snad půjdeme po 100 letech fotit zase spolu! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, klobouk ti moc sluší a ta poslední fotka je krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Kabát je perfektní a ta poslední fotka, wooooow!!! Paráda ^_^

    Krásnej den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem moc moc moc:) Jste zlatí:)

    OdpovědětVymazat
  11. What a gorgeous outfit! I adore your coat and your dress, you look great! x
    | Life as a Petite || Fashion, Crafts & Lifestyle Blog |

    OdpovědětVymazat