Astor - Lipstick Heidi [Recenze]

By 11:11 , ,

Já + rtěnky = never ending story!
Miluju je, a proto jsem se rozhodla, že v dnech budoucích udělám článek na téma "Lipstick Jungle", ve kterém vám ukážu celou svoji sbírku s popiskem - a pokud mě sledujete na Instáči, určitě víte, že se máte na co těšit, protože moje sbírka není nikterak malá:)

Dneska se ale zaměříme na recenzi na Heidi rtěnky od Astoru, které jsem si pořídila hned ve 4 barvách.

Co rtěnka slibuje?

  • dlouhotrvající intenzivní účinek
  • sytost barvy
  • výdrž až 8 hodin
  • nevysušuje
  • lehce se nanáší
  • efekt plných rtů


Cena této rtěnky se různí. Na Parfums.cz ji seženete za 145,- ale já ji sehnala v výprodeji i za 19,90,- 



  • Obal:
 Tak z obalu jsem naprosto unešená. Zlatá a černá jsou moje oblíbené barvy. Navíc si nemůžu pomoct, ale přijde mi, že i celý design je naprosto perfektní a elegantní. Nude odstín mám už od vánoc a nosím ho všude s sebou a přesto se mi obal ještě nepoškrábal a nápis taky drží na svém místě! 

  • Konzistence
Jemná, krémová. Rtěnka se perfektně nanáší. Nedělá žmolky, nerozpíjí se po celém obličeji, drží tam, kde má. Je perfektně hydratační, takže rty nevysušuje, nežmolkuje, nemusíte pod ní používat balzám.
  • Výdrž
Dle popisu by měla vydržet až 8 hodin. No, 8 hodin v kuse bez jídla nebo pití jsem nedala, takže nemůžu posoudit. Nicméně musím potvrdit, že opravdu drží. Přežila už několik dnů ve škole, zkoušky, trajdání po obchodech a i po několika hodinách vypadá dobře. Barva se neztrácí ani nebledne. 

  • Nanášení
U mnohých rtěnek (výraznějších odstínů) se mi stává, že je musím nanášet s opravdu neskutečnou přesností a trpělivostí. Toto ale není problém této rtěnky. Rtěnku mnohdy nanáším "ve spěchu" a opravdu nikdy se mi nestalo, že bych ji zachvilku měla rozpatlanou po celém obličeji, protože by se zkrátka roztekla. Jak už jsem zmiňovala - drží tam, kde držet má.

  • Odstíny
Heidi je dostupná v 5ti odstínech (nude - 002 Sweety, oranžová - 003 Cheeky, růžovo-červená - 005 Arty, rudá - 006 Sexy a růžová - 007 Bubbly). 
Arty je sytě růžovo-červený odstín, který má spíše teplý nádech, Bubbly je studená růžová). Cheeky  se dost podobá Dermacol Lip seduction 04 a Sweety je přirozeně nude barva, která nevypadá lacině a hodí se ke každému líčení.


  • Klady x Zápory
* Jako hlavní a vlastně i jediný zápor spatřujuv tom, že je rtěnka k dostání pouze v pěti odstínech. Mám 4 z 5 (červenou 006 Sexy se mi nepovedlo nikde sehnat) barev a uvítala bych, kdyby se vyráběla i ve více odstínech. 

*Rtěnka hydratuje - jako opravdu! Žádné šupiny, praskliny..Rty i po celodenním nošení rtěnky bez balzámu vypadají krásně.
*Miluju ten jednoduchý a stylový obal - vypadá elegantně, není kýčovitý. Je nezničitelný a jen tak se neokouká. 
* Výdrž - asi tak nekonečná. Můžete pít, můžete smrkat! 
* Sytost - už několikrát se mi stalo, že rtěnka získala ten správný a očekávaný odstín až po několikáte vrstvě. Toto ale není případ Heidi. Stačí jedna vrstva.
* Konzistence - krémová, ale nerozmázává se, nerozpíjí. 






You Might Also Like

16 komentářů

  1. Super recenze, už se těším na další díl, protože rtěnky miluju! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, už se těším na naše společné rtěnkové nákupy:)

      Vymazat
  2. Kdeže jsi ji sehnala za 19,90?? :D Né, vážně.. rtěnky vypadají nádherně, nejvíce mě zaujal ten světlý odstín a určitě se po nich podívám :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Tetě! :) Ale ted jsem je už tam nevidela:(

      Vymazat
  3. Tyhle rtěnky mám moc ráda! skvělá recenze! Líbí se mi odstín 007 ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že si nedala swatche aj na perách, ale inak vyzerajú zaujímavo :)
    Sunrise of my life :)



    OdpovědětVymazat
  5. Mám tu v odstínu cheeky, dostala jsem ji od kamarádky, ale zatím jsem té oranžové barvě na rtech nepřišla na chuť :) Líbí se mi hodně ty 2 růžové odstíny

    OdpovědětVymazat
  6. pekne odstiny rtenek:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Budu rada kdyz se zucastnis. xx
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to, že mám přesně tu jedinou, kterou tu nemáš :D jinak je skvělý, že si ji sehnala za 20 :) kde to prosimtě bylo?:D takové výprodeje chci u nás taky!:(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  8. Mám Arty, ale zatím jsem ji pořádně neunosila :-) Můžu se zeptat, kdes je sehnala za dvacku? U nás je měli ve výprodeji za 80 Kč a už to mi přišlo jako skvělá akce, natož tohle :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnka vypadá opravdu bombasticky! Myslí, že si ji přidám na svůj wishlist!:)

    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám velký problém pri hladaní rúžov, lebo si nikdy neviem vybrat spravnu značku alebo farbu, ale ty si mi teraz veľmi pomohla, určite sa po niektorej z nich poobzerám! :)
    Skvelá recenzia!

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají opravdu krásně, jen je fakt škoda, že mají tak málo odstínů na výběr, z těchto by mi asi žádný nesedl. Jinak moc pěkná recenze, těším se na další rtěnky ze sbírky :)

    OdpovědětVymazat
  12. super recenze, já zkoušela jen jeden odstín, také z výprodeje asi za 50, ale bohužel s ní nejsem spokojená, mně moc nedržela..

    OdpovědětVymazat