Outfit 3.6 Cause we're young and we're reckless

By 22:05 , , ,

Přeju dobrý poslední lednový večer:)

Tímto příspěvkem bych chtěla pozdravit všechny fanoušky fanklubu Instantní krásy (takže zdravím pana Ajdama! :D - Hey Sejre, tvůj komentář v minulém článku mě vskutku pobavil) a omluvit se, za upadající morálku tohoto blogu. 
Nemůžu říct, že bych poslední dny trávila jenom učením (jako tomu bylo doposud), protože mi už to učení prostě nejde. Můj mozek si odjel na dovolenou na Kanáry, kde očumuje bujné modrooké svalnáče v plavkách a já, ač bych opravdu moc chtěla, nedokážu se přemoct a začít něco dělat. 
Ale i tak mám program pořád nabitý. Randíčka s kámoškama, randíčka s kámošema, randíčka s nekámošema, zápis předmětů, nákupy plesových šatů, hodinové návštěvy výprodejů rtěnek, rodinné návštěvy, stěhování pokojů, bytu, uklízení...zkrátka pořád něco.

Jako příklad bych mohla uvést dnešní večer...
To se tak zčistajasna v 7 večer vaše drahá Spolubydlící rozhodne, že chce trošku přestěhovat pokoj. Ale jen malinko.... A šup, o půl 10 večer, po vypocených hektolitrech potu, nakopnutých palcích, ulomených nehtech, rozpadlých skříních a křuplých zádech, váš pokoj vypadá úplně, ale opravdu úplně jinak....a tak učení stranou, stěhování vpřed!

A teď k outfitu...
Fotky jsou foceny moji dvorní fotografkou Luci :) 
Na sobě mám asi milion let starou sukni (řekněme, že jsem v ní odchodila poslední 3 roky gymplu, kdy EMO, SCENE a tyl vládly světu! 
A ano, souhlasím - boty vypadají hrozně, ale nebojte. Už dávno leží v popeláku. 

Sukně - Gate, Pásek + tílko - New Yorker, Klobouk + svetr - H&M, kabelka - F&F










A pokud nevíte, co se mi právě honí hlavou, tak jsou to slova této nejlepší písničky na světě:


You Might Also Like

34 komentářů

  1. Ty KOZIČKY nejsou vůbec špatné, neměla jsi je vyhazovat, ale mohla jsi je dát ubohému Ufonovi. Stále totiž nosím ty, co si půjčuju od matky a taky od taťky.

    Chtěla bych ti poděkovat nejen za další zdařilý článek, outfitovou inspiraci a zlepšení nálady, ale též za to, že jsi nejlepší KAMOBRACHOVKA na světě. Nejen že mi stále kupuješ kosmetiku, sladkosti, módní doplňky a talismany, ale navíc jsi obětovala svůj pot, krev a nehty na to, abys mi udělala radost a já jsem mohla realizovat svůj rozmar v podobě náhlého stěhování.

    Po zkouškách se snad vše v lepší obrátí a pot z tebe bude stříkat jen na parketu, kde budeš ukazovat své tělo (you have the perfect one so put it on me :D) a samozřejmě když budeš někdy po vzoru songu talking body šukat pro život :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá a milovaná,
      ty kozičky byly jednou z nejhnusnějších věcí, co jsem kdy měla, proto moje srdce zaplesalo, když se v podrážce udělala obří díra a já byla nucena je šoupnout pro popelnicové účely :D Ale co si budeme nalhávat. Nákupy zimních bot nepatří k oblíbeným činnostem ani jedné z nás. Proč si kupovat boty, když si můžeš koupit rtěnku a tisíc laků na nehty, že ano? (Oblíkej se, jdeme mrknout do Yves Rocher balzámy)
      Chtěla bych ti poděkovat za velice zdařilý komentář:D Je to krásný pocit vědět, že jsi obětovala (minimálně) hodinu svého drahého času, abys vymyslela něco tak originálně humorného :D
      Jsi nejlepší Ufon na této planetě! :D

      Vymazat
    2. * Oprava! Prej žádná hodina, ale 45 minut <3

      Vymazat
  2. Skvělý klobouček, moc ti sluší :) ....líbí se mi, že jsi EMO sukni (tuhle éru si tě pamatuju :D) přetvořila do úplně jiného style :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:)
      Haha! :D jojo, to byly časy! :)

      Vymazat
  3. Ten klobouk ti moc sluší! celkově moc hezky sladěný outfit :)BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) černá a červená jsou pro mě klasika :)

      Vymazat
  4. Jak ja rada čítam tvoje články. Sú úplne super.
    Taký klobúk si tiež chcem kúpiť. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Domi:))
      Klobuk doporučuju. Nejkrásnější maí v H&M

      Vymazat
  5. Jak ja rada čítam tvoje články. Sú úplne super.
    Taký klobúk si tiež chcem kúpiť. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně by se mi k tomu hodily nějaké boty na vyšším podpatku, ale i tak super outfit :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  8. Super outfit! Blank space miluji :).

    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ty mě prostě vždycky tím úvodem tak rozesměješ :D :D
    Fotky jsou skvělý, ty krásko jedna :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý outfit, a perfektne doplnky na čele s rúžom :P A pesnička <3 !!! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit, kabelka ho uplně oživila:) Sluší ti to^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. wow u r so beautiful, in love with ur amazing blog!! That would be great if u check my blog :) www.veryproper.blogspot.com Thanks💕🌈❤️

    OdpovědětVymazat
  14. krásný outfit :) a v černé? pro mě jako milovnici černé prostě top! <3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Your hair color just pops with black. Love it! Great bag and leather jacket!

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovědětVymazat
  16. Sluší ti to, ta červená k tomu úplně sedí :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  17. Pekný outfit, sekne ti to a klobúk ti neskutočne pristane. ;-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  18. úžasné fotky, šíleně moc ti to sluší :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  19. WOW!!! You are gorgeous!! Love this outfit and you have the most beautiful hair!! Wonderful photos! :) First time to your blog!

    OdpovědětVymazat