Outfit 3.4 It's all about the clutch

By 18:05 , , , ,

Čauky mňauky, 

Tak se konečně ozývám. Po pěti kouscích zápočtů a zkoušek, které jsem psala tento týden, mám konečně pro jeden den chvilku volno! Ale v případě, že by mi náhodou bylo po škole smutno - tak nemusí! Ani příští týden si tento ústav nebude muset stěžovat na nedostatek mé pozornosti - opět mě čeká další příjemná dávka školních emocí v podobě fakt fakin zápočtů a zkoušek! Yahooo! No kdo by se neradoval, že jo! :)
Občas mám takový dojem, že už v té hlavě nic jiného, než paragrafy nemám!
A co vy, jak vy válčíte se zkouškama/testama/se vším tím otravným, nechutným a skandálním?


Outfit je nafocen den před Silvestrem! A ANO - byla zima, ale NE - neumrzla jsem a dokonce jsem ani nebyla nemocná. Časy, kdy mým neoblíbenějším kámošem je teploměr, snídám Coldrex, obědvám kapky proti kašli a večeřím sprej na bolest v krku, přišly až teď :( Takže pozvedávám číši čaje proti nachlazení a připíjím vám na zdraví! :D

Co se týče outfitu, tak jsem sama sebou dost šokována - šedá, kterou jsem nikdy nemusela, teď nově dostává prostor v mém šatníku! Za zmínku taky stojí NEJKRÁSNĚJŠÍ PSANÍČKO NA SVĚTĚ, které jsem tak dlouho sháněla, až jsem na něj nááhodou narazila v době před Vánoci, kdy moje peněženka byla smutná jak Loris a potřeba koupit si novou kabelku byla nulová - ale víte jak. Ženským nejvíc udělá radost věc, která není potřebná ani nezbytně nutná - takže ano, hned jak otevřeli po vánocích obchody, utíkala jsem pro ni.

Sukně + náhrdelník - H&M, tričko - F&F, kozačky - CCC, Psaníčko - Jenny fairy










A kdybyste chtěli vědět, jak moc smutná ta moje peněženka byla, tak asi takto :D 
Loris ♥


You Might Also Like

23 komentářů

  1. Na fotkách Ti to moc sluší, ta sukně by se mi líbila taky :) I ostatní kousky, co máš na sobě. No já mám tento týden taky mazec ve škole, já píšu aji zítra zápočet, tak se musím učit a ne okukovat Tvoje fotky :). To zvířátko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, tak to přeju hodně štěstí, ať to výjde!:) A je už konečně po zkouškách:)

      Vymazat
  2. Tak to psaníčko je nádherné, chápu, žes ho musela mít:)

    OdpovědětVymazat
  3. To psaničko je krásný :) jinak mě docela děsíš, taky chci jít na práva, tak snad to není tak hrozný jak říkáš :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti můžu poradit - nikdy nechoď na práva v Olomouci! :D Brno, Praha - klidně, to mám i potvrzené, že se tam dá existovat, ale olomouc ne :D

      Vymazat
  4. Ta kabelka je prostě boží! A kombinace sukně s proužkovaným tričkem se mi hrozně líbí! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny ouftit!! A skvelá kabelka :)) Ten "pohlad peňaženky" veľmi dobre poznám :P A držím palce pri skúškach :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný, moc ti to sluší ;)) a se zkouškovým to mám podobně :/ :D

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka je naozaj krásna, takže rozumiem, že si sa po ňu musela vrátiť...:-) Mám rada takéto univerzálne doplnky, pri ktorých je úúplne jedno, že k čomu si ich zoberiem:-) Pekný výber, naozaj!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Psaníčka jsou perfektní věc!! Škoda, že je více nenosí i chlapi ^_^, ale s Patrikem se snažíme o osvětu =D
    Ať se i nadále daří se zkouškama ;)
    Prima víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. šedá sa aj mne strašne začala páčiť, dá sa nosiť ku všetkému atď...
    dnes sme písali tri písomky, diktát a prezentovali celkom dôležitý projekt. Z toho som sa učila len na jednu písomku, na druhej máme učiteľku, ktorá len minulý rok bola ešte na VŠ a dá sa pri nej s prehľadom odpisovať, takže to už mám za 1. No išlo ma z toho poraziť, no príde horšie, takže sa ti tu nebudem moc sťažovať, keď ty to máš ťažšie :D

    Kabelka nádherná, asi pred rokom som niečo podobné videla aj u nás, no jednoducho som si to akosi nekúpila a teraz to strašne ľutujem. Nie je nič väčšie a úprimnejšie ako ženská ľútosť nad vecou, ktorá leží v obchode a už mohla byť doma :D

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..tak to gratuluju :))) Pro každého je těžší to, co zrovna ve škole prožívá:) Takže zatímco já šílím ze svoji školy, ty máš nervy s tou svoji:)))) Takže věřím, že i ty jsi musela být vynervovaná a otrávená:) Tak ti přeju, aby se ti dařilo i nadále:)))

      Ano, ženská lítost nad něčím, co si nekoupila, je opravdová a upřímná :D však to všechny známe :)))

      Vymazat
  10. Děkuji moc všem!:) Pokud budu mít fakt tolik štěstí, kolik mi přejete, tak to se pak fakt těším na ty pozitivní výsledky :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Musím povedať, že sa mi každé z jednotlivých kúskov páči! Hlavne tá suknička! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé, já si tě pamatuju! Na tvuj blog jsem koukala někdy v létě a psala jsi, že tě momentálně nemá kdo fotit, tak jsi nafotila 3 outfity sama :))) Tohle je super, jsem ráda, že jsem tě "znovuobjevila"! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  13. Super outfit, já bohužel upnuté kousky nemůžu nosit, mám moc široké boky. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém se širokými boky mám taky, ale snažím se z toho dělat přednost:)
      Však koukni na Kim Kardashian, ta taky nemá zrovna boky modelky:)
      Tak se vůbec neboj a zkus si něco upnutějšího:)

      Vymazat
  14. tá sukňa je dokonalá! veľmi sa mi páči jej strih :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. moc pekný outfit :) tá sukňa je krásna <3

    ♥ Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  16. cute look & nice shirt!

    xx Alina

    OdpovědětVymazat