Outfit 3.5 When autumn leaves start to fall

By 10:38 , , ,

Žiju! 
Jsem celá! 
Relativně i zdravá! (ty antibiotika, jejichž vedlejším účinkem je smrt, asi fungují :D ), a i když moc nevnímám (spánkový deficit se hlásí o slovo a chutě na párty, tancování, flakání se, nakupování, koukání na seriálky... rostou do závratných až neuvěřitelných výšek...), tak se aspoň snažím udělat z každého negativa pozitivum (Nevadí, že nedáte zkoušku, aspoň na příštím termínu potkáte spolužáky, které jste už milion let neviděli, ptž nechodili do školy. Máte horečku? No a! - aspoň konečně sníte všechny ty paraleny, které vám v lékarničce zbytečně zabírají místo. Bujná kštice je na ústupu a vám zbývají poslední 3 vlasy jako Rákosníčkovi? - Aspoň ušetříte miliony za šampony a asi už desátou žehličku na vlasy! Nevadí, že opakujete předmět - aspoň jste si všechny ty učebnice nekupovali jenom na semestr, ale můžou mít dlouhodobé využití! O to lépe se pak budou pálit/vyhazovat/ničit, když budete vědět, že jste na nich vypotili hektolitry krve)

Nevím, jak dlouho se mi tato pozitivní filozofie povede udržovat, možná už jenom do dalších výsledků zkoušek, nicméně ať je moje nálada jakákoliv, povím vám, že druhou půlku únoru strávím opilá a v posteli! :D  (asi i opilá v posteli:D). Proč? Jednou nám totiž jeden moudrý učitel na právech řekl, že po každé zkoušce by se člověk měl jít neskutečně vylít, aby na ty hrůzy zapomněl (a je jedno, zda je to zkoušející nebo zkoušený :D). Tak proč ho neposlechnout, že jo?

Takže Olmíku, třes se! S mou nejdražší Martinkou vymeteme všechny kluby, utančíme k smrti všechny muže a vypijeme všechny zásoby chlastu, které Moravskoslezský kraj poskytne! AMEN (čti ALKOHOL)!

Btw: A pokud tento článek čte věrný fanoušek Adam, chtěla bych mu sdělit, že on je (ze zákona) povinen se těchto hrůz účastnit s námi!...i se svou drahou Starou:)) :D (žádné výmluvy typu "V televizi běží komisař Rex" nebereme)!


Fotky jsou z konce listopadu, proto ten podzim všude okolo :)

Křivák + tričko - New Yorker, šátek + kabelka - F&F, kozačky - CCC, kraťasy - Takko

Kostlivec...





 To si tak tančím :D



You Might Also Like

37 komentářů

  1. Musela som sa usmievať, keď som čítala ten tvoj opis aktuálneho duševného rozpoloženia, myslím, že ti tie lieky v kombinácii so skúškovým prospievajú...:)) Inak som totálne zamilovaná do tvojich vlasov!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Ha...moc děkuji! Taky si mě dost pobavila tím komentářem:)

      Vymazat
  2. Haha, cukaly mi koutky při čtení =D.
    Brzo se uzdrav ;)
    Prima lenošivý den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Už jsem naštěstí zdravá!:)

      Vymazat
  3. Love animal print!! Its fantastic look ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom

    OdpovědětVymazat
  4. Já deska psala poslední zkoušku, snad úspěšně, takže tě opravdu lituju :(

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ten učiteľ mal pravdu :D ja síce budem mať len 15, ale dobré vedieť, keď pôjdem na výšku :DD

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Haha moc hezký úvodní popisek, musela jsem se pořád usmívat :D jinak máš moc hezkou barvu vlasů!

    OdpovědětVymazat
  7. Tančící fotka je super :D. Zase skvělý úvod, jako vždycky jsi mě pobavila :D Seš kočka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí šátek a šortky, chválím!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  9. Čtu! :D Ale objevil jsem nový článek nějak pozdě :D Já jsem určitě pro! Potřebuju všechny (ne)vědomosti (ne)získané za zkouškové zase dostat z hlavy, takže kapka alkoholu tomu určitě pomůže :D A půlka únoru vypadá rovněž slibně, třeba už budu mít aspoň jednu zkoušku v kapse :D Jinak proč budeme chlastat alkohol z MS kraje, když budeme pít v Olmu? Nebo se přesunem do Bludek nebo Opavičky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Promin, zeměpis :D nebo spíš můj mozek selhal! Budeme slavit v Olomouci, opavičce, bludovičkách, litomyšlíku...všude ♥

      Vymazat
    2. Bájo :D Škoda toho plesu, nebýt posraného zkouškového, tak sis mohla solidně zapařit s muzikantem :D

      Vymazat
    3. Jaký ples, drahouši? Jdeme na ples Upolu? v březnu...

      Vymazat
    4. V městě malebném, nádherném, v Litomyšli půvabné!

      Vymazat
    5. O ničem nevím! Ale jdeme na ten právní, co?? jojojo!

      Vymazat
  10. O chuti na párty mi ani nemluv!! Já byla zvyklá každý týden někde pít a teď piju akorát tak hektolitry kávy, abych se vydržela učit v noci, protože přes den mi to do hlavy prostě neleze :D "Naštěstí" moje kamarádka odjíždí na erasmus, tak bude na konci ledna rozlučková párty (díky které asi vyletím od pár zkoušek, ale za ten tanec to stojí) :D takže až budete v druhé části února vymetat olomoucké kluby, s velkou pravděpodobností se tam potkáme! Zvlášť v Patnáctce, protože bydlíme naproti a rády se tam chodíme s holkama kochat pohledem na potetovaného barmana Petra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..tak si tu páárty pořádně užij! :) Je třeba! Já se už taky šla naštěstí vylít (y) - do pátnáctek! Jéé..tak jo...tak pokud se potkáme, dáme panáka (y) :))

      Vymazat
  11. Super článek, úvod mě pobavil! :))
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to mě fakt strašně pobavilo, část prvního odstavce jsem předčítala rodině, taky se zasmáli :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to si to vylívání užijte! :D já doufám, že na odreagování taky bude příležitost, konečně :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  14. This is really a beautiful look for colder days!
    Thank you for your pleasant comment on my blog. You have a beautiful blog and now I wonder if you want to follow each other?

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý outfit a ta fotka: "to si tak tančím" je prostě nej! :D

    gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Třeba na sebe na nějaké party narazíme a nebo se taky můžeme srazit na kafču, co ty na to? A u třeba něco nafotime ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím, Veru! :) Beru tě za slovo! :)

      Vymazat
  17. Do té předposlední fotky jsem se uplně zamilovala♥ Celkově ti to sluší a článek se četl skvěle:)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nechápu, jak to děláš, že na všech fotkách vypadáš tak totálně skvěle! :-) Sluší ti to moc, ani nevím, co k tomu mám pořád psát.. jsi prostě kočka! :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji, Ketrin :))) ANi nevíš, jak si mě potěšila:)))

      Vymazat
  19. Sluší Ti to :-)) Článek mě pobavil a pan profesor má tedy pravdu :-DD

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  20. Great photos, love your scarf! looks great :)

    Marta
    www.paradiseplayground.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Všem moc děkuji za tak fajné komentáře!:) Ani nevíte, jakou mi děláte radost! :)

    OdpovědětVymazat