New in - Because I'm happy!

By 14:07 , , , , , , , , , , , ,

Čauky mňauky dámy & pánové!
(kdo by věřil, že tento blog čtou i kluci, co? Ale skutečně tomu tak je :)

Po víc jak týdnu se opět hlásím. Pokud jste měli dojem, že jsem asi umřela, tak ne..neumřela..žiju, jsem zdravá, živá a hlavně ŠŤASTNÁ, ŠŤASTNÁ, ŠŤASTNÁ! 

Důvod mé neaktivity byl prostý...zkouška! Ve středu jsem měla ÚSTNÍ soubornou zkoušku z trestního práva za 3 semestry (pro někoho jedna ze zkoušek, pro mě osobní výzva - přece jenom si na trestovi zakládám). A víte co vám řeknu? ZKOUŠKU JSEM DALA! (takže teď tady u monitoru předvádím oslavný opičí tanec a kreslím jména zkoušejících do srdíčka :D )
Sice jsem z toho učení a stresíkování málem umřela, potratila (kdybych byla těhotná, že jo), zešílela, vyskočila z okna, utopila se v Bystřicce, dohnala lidi z mého okolí k hromadnému páchání sebevraždy, ale who cares? Hlavně, že to je doma (Tímto se omlouvám Ufonkovi - snad si už nebude shánět provaz, aby se mohl oběsit z mého denního režimu a mých hysteráků 24/7)

Vzhledem k tomu, že už bylo na čase všechny ty školní hnusoprasárny oslavit, s Ufouní královnou (která už má taky instááááč - takže už taky chápe takové ty problémy, kdy máte špatný den, protože nemáte žádnou fotku, kterou byste mohli postnout:D ) jsme se vydaly na nákupy...(a následně na páárty)

Dnešní článek proto bude na téma NEW IN:))


Rozhodla jsem se pro život diskokoule!
Kabelek a psaníček mám milion, zabírají mi v Olmu celej pokoj, takže chudák Ufon je trošku utlačován, protože kamkoliv se pohne, všude kabelky. Nicméně když jsem tam viděla tuto zlatou třpytkovanou hrůzu, musela jsem ji mít. Víte jak...
Navíc v Promodu ve slevě jenom za 200,-? To se v obchodě nenechává, i kdybych měla po zbytek měsíce jíst jenom špagety (ty vlastně jím i tak, ze zájmu :D )




Košile jsem nosila ve svoji emo éře! 
Ta už je sice dávno pryč, ale i tak mám pro ně příležitostnou slabost :) Tato se navíc perfektně hodí k černému skortu a klobouku (y)
Koupená je v New Yorkeru a stála 249,-




Je libo jednoho pštrosa???
Pokud si vzpomínám, tak v mém šatníku není nic tak perfektního, jako toto nově koupené tričko, které má sice výstřih velký jak vrata od chlíva, ale s cropp topem je ideální!
Objevila jsem ho čistě náhodou v Pimkie a byla to láska...
Cena okolo 240,-



Kromě diskokoule a pštrosa, jsem se taky rozhodla pro karieru Batmana! 
Tričko je z Reservedu, stálo 199,- Mám velikost XS, ale řekla bych, že spíš odpovídá eLku



Tak dlouho jsem se lesklým věcem smála, až jsem si jednu taky pořídila. 
Bodycon sukně je z Gate. Stála něco okolo 250,- a oceňuju na ni, že se neroztahuje (jako to velice rády dělají sukně z NY), ale drží tvar!



Né, že bych byla "PUNK"...
ale to máte tak. Pořídíte si jedno tričko s obrázkem a najednou šup..začínáte jim přicházet na chuť..a tak se opět vracíte do mládí, kdy trička s obrázkama, nápisama a čmáranicema letěly!
Tričko je taky z Gate a stálo asi 68,- (na lítačku ideální)



Další novinkou jsou tyto asi nejvíc asexuální boty na světě! :D 
Mezi lidma sklízí kritiku, blogerky je milují. A já chápu proč. Zkuste si celý den chodit na jehlách a pak si obujte tyto boty....ten pocit ♥
Koupeno v CCC a cena okolo 700,-



No tak proč nemít soba na hlavě?
Poslední "oblíkací" novinkou je tento sob. Dala mi ho mamka, protože u nás doma se razí heslo "Forever young" ...ale sehnat ho můžete v F&F.



Vzhledem k tomu, že jsem začala trpět nemocí na téma "nemám žádný hezký lak na nehty a rtěnek mám jen 30", musela jsem jít vykoupit TETU:) 
Astor rtěnku momentálně seženete za 119,- (takže jsem sáhla po nude ostrínu 602),
Kate od Rimmelu mám v ostínu 90 (a je to ta nejzářivější červená na světě :) a stála 69,-
Flormar laky mají akci 1+1 zdarma (za 99,-)
A taky v Tetě probíhá 40% sleva na Dermacol a sleva na Maybelline řasenky! :)



To máte tak..přijedete po Vánocích na byt a na stole na vás čučí dárek od milované spolubydlící. Rozbalíte ho a šup! V něm tato perfektní Benefit paletka - INSTANT BEAUTY
V dnech budoucích se rozhodně těště na recenzi! :)))


You Might Also Like

33 komentářů

  1. Super úlovky, a ty ceny! :33

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ceny jsou fakt supr, taky musím jít zase proběhnout pár obchodů! :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju ke zkoušce, vím jaký to je, když člověk zvládne vlastní výzvu. A musím říct, že sis udělala teda pěkně velkou radost. Nejvíc se mi líbí to psaníčko z Promodu, je elegantní a budí pozornost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:)
      No, ty věci nejsou všechny koupeny v jeden den za zkoušku, ale postupne:))
      Psaníčko je super, už jsem ho měla i mezi lidmi:)

      Vymazat
  4. super věci :))) ta čepice je roztomilá :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne nákupy !! :) Len tie boty - ja som im na chuť aj tak neprišla :P :) Ale ináč ostatné - super !! :)) Teším sa ako skombinuješ do outfitu trblietkovú kabelku ! :) Teda snáď skombinuješ! :)) Ináč ako tak pozerám, čo si kupuješ, tak to máme tak rovnako - zo všetkého :D Raz do punku, inokedy trblietky, ženské sukne, kárované košele - no se vším všude :D :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Outfit s kabelkou už mám vymyšlený :) Ted už ho jenom vzít mezi lidi a nafotit:))
      Ano, přesně tak :D nemám vyhraněný styl. Jedu do všeho (:

      Vymazat
  6. Super věci! A píšeš strašně dobře :-)) Moc se mi líbí psaníčko, to teďka sháním :-) A za paletku bych asi spolubydlící sežrala láskou ! :))) :D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Benefit paletka vypadá skvěle! :) ....jinak podobné psaníčko mám z Dresslinku asi za jeden dolar, ale to tvoje bude určitě kvalitnější, vypadá krásně :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že máme hodně podobný vkus, až teda na boty. :) To psaníčko je nádherné.
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty boty jsem si pořídila, protože občas, když mám nějaké šílené lítačky, tak se hodí víc, než kozačky na podpatku :)

      Vymazat
  9. Bože už se těším na recenzi tý paletky! Všeechny ty ostatní věci jsou taky naprosto super, třeba to psaníčko, ale tím že si tu paletku dala na konec ji teď nemůžu vynat z hlavy!

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, všechno bude. Až budu mít více času, všechno zrecenzuju:) Tedka zatím jenom hromadím dojmy a fotím fotky:)

      Vymazat
  10. Gratuluju! Seš úžasná :)
    Odměnila ses fantasticky, samý pěkný oblečení a ta čepice se sobem je super :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. To stejné tričko z Reserved mám taky, akorát černé s bílými netopýry :). Je úžasně volné a cítím se v něm pohodlně a prostě je boží :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..fakt? škoda, že jsem nenarazila i na jeho černou verzi. Ta by se mi hodila více (vzhledem k moji lásce k černé :D

      Vymazat
  12. netopýry závidím, miluju batmana :D

    OdpovědětVymazat
  13. tie stavy počas skúškového poznám :D ja sa okrem toho ešte utápam v plači a v depkách a stresoch a potom vždy keď spravím skúšku tak sa hanbím za seba ako som vyvádzala :D vecičky si si ulovila krásne ♡ najviac ma však ohúrila paletka od Benefitu a chcem tvoju spolubývajúcu za spolubývajúcu :D
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano, přesně tak! Člověk si pak připadá neskutečně trapně, když se ohlédne na to, co dělal před zkouškou za hysterické scény :D
      Ha! Spolubydlící nevyměním! :D Ale vyřídím ji, že je tak žádáná :D

      Vymazat
  14. Gratuluju!:) Jinak to batmaní tričko je dokonalé!♥ a ta čepice^^

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. úžasné úlovky, pštrosie tričko je skvelé, gratulujem ku skúške :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Poslední dobou si hrozně potrpím na takové roztomilé detaily, takže ta čepička je něco přesně pro mě :D A tričko s netopýry je také úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta čepice je naprosto roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  18. Žila jsem v domění, že v obchodech nic není - měním na neumím nic najít! Myslím, že nutně potřebuji všechny věci co jsi pořídila! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super nákup :) tiež už nutne potrebujem nové veci :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  20. to tričko s pimkii je kouzelné, tyto jedinečné kousky miluji! a ta sukně se mi také líbí!

    OdpovědětVymazat
  21. Všem moc děkuji za hezké komentáře a tak:)))

    OdpovědětVymazat
  22. parádní kousky! :) já bych tak šla utrácet... ale problém je, že není za co :D

    OdpovědětVymazat