Makeup revolution - paletka Iconic 2 [Recenze]

By 20:32 , ,

Když jsem k Vánocům dostala tuto Revolution Iconic 2 paletku, byla jsem unešená. Hrozně se mi líbily odstíny, které jsou přirozené a ideální pro každodenní líčení. S odstupem času ale musím říct, že Iconická dvojka má nejenom nádherné odstíny, ale i spoustu dalších kladů....


Stíny stojí okolo 179,- a seženete je buď na stránkách makeuprevolution.cz/ nebo na parfums.cz/.
Iconic paletky se prodávají ve 3 provedeních (Iconic 1 - 3)

  • Balení
Paletka má průhledný obal, který vypadá poměrně elegantně:) Obsah paletky je 14g a je složena ze 12 stínů. Nejvíce používám první a třetí odstín (viz. obrázek níže) - tzn. klasicky zlaté barvy, které očí perfektně rozzáří a projasní.
  • Konzistence
Stíny jsou klasicky práškové, ale co na nich chválím je to, že moc nepráší. Takže pokud se malujete, nemusíte se bát, že byste měli stíny roztroušené po celém oblečení či obličeji, jako tomu u některých stínů bývá.
Co se týče pigmentace, tak musím přiznat, že je naprosto úžasná. Přirozená, ale zároveň výrazná. Stíny se neslévají, nezalézavají do vrásek (bázi nepoužívám). Po dvou vrstvách jsou i opravdu výrazné.



  • Výdrž 
Celodenní!!! A to nekecám. Používám je od Vánoc téměř denně. Kolikrát se nalíčím ráno a když jdu ve 3-4 ráno spát, stíny vypadají pořád stejně krásně. Zbytek make-upu prostě zmizí, ale stíny drží přesně na těch místech, kde mají.

  • Klady x zápory
* Výdrž - ještě se mi nestalo, že by mi něco vydrželo na očích během celého dne a noci. Povětšinou se mi líčení vytratí nebo aspoň podstatně ubere na intenzitě, ale Iconická 2 je úplně něco jiného. Krásně drží i celý den!
* Cena - za tak kvalitní paletku jsem ochotná dát klidně i o dost více. 179,- mi přijde jako dost symbolická cena (ve srovnání s tím, co nabízí drogerie).
* Intenzita - jak už jsem zmiňovala, je naprosto uspokojující. Každá vrstva podstatně zvýší intenzitu, ale i když zvolíte hodně tmavé kouřovky, nikdy nebudete vypadat zbytečně zmalovaně či nepřirozeně.
* Barvy - paletka má naprosto perfektní barvy. Pokud taky "chrochtáte" blahem nad černou, šedou, hnědou a zlatou, je to pro vás jasná volba:)
* Obal - pevný! Konečně stíny, které se při každém otevření nedrolí a nerozpadají v ruce.

* Zápor jsem ještě nenašla. Možná jedině ten, že revolution kosmetika nejde kupovat v kamenných obchodech, ale pouze po internetu. 






Celkové hodnocení: 10/10
Paletce dávám 10/10. Jak jsem říkala, lepší stíny jsem ještě neměla. Vyhovuje mi na nich úplně všechno a tato velice pozitivní skutečnost mě i dost navnadila na to, pořídit si i nějaké další Revolution kousky.


You Might Also Like

12 komentářů

  1. taková by se mi taky hodila, škoda, že mám teď stínů až až :(

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tu rtěnku z první fotky mám taky a o té paletce už dlouho uvažuju :))

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenze! taky mám na tuhle paletku zálusk BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. I když tuto paletku každý chválí, mě nějak extra neláká, nevím čím to je :) co mě ale láká je ta Heidi rtěnka v pozadí :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze, paletka má krásné odstíny, ty bych určitě využila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že vychvaluješ, protože zrovna včera mi přišla paletka 12 matných stínů a už se nemůžu dočkat až jí vyzkouším :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám teda paletek až až, ale určitě si od Make-up Revolution nějakou pořídím! Ještě když je tak kladně hodnotíš :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá zajímavě :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. vau paletka je naozaj nádherná :) a ak naozaj drží celý deň ako píšeš tak to musí byť fakt pecka :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer, slečno Kate,

    jako předseda Tvého fanclubu Ti sděluji, že jsme v klubu se jednomyslně shodli, že tento měsíc stál za hovno! Jako jen 5 článků? Zbývá 24 hodin a 5 minut k tomu, aby jsi toto děsivé číslo ještě alespoň o jednu položku navýšila a vytvořila tak krásné sudé číslo. Navíc pokud mohu mluvit za muže, chtělo by to něco jiného než článek o líčidlech.

    S pozdravem,

    Adam Válek
    předseda fanclubu Instantní krásy

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá moc zajímavě, tak na ni možná někde mrknu! -L

    OdpovědětVymazat