Instapost 0.3 - Take me back in time! Or better not!

By 11:07

Přiznávám, jsem hrozný vzpomínkový maniak. Tak hrozně ráda vzpomínám na věci, co byly, že občas zapomínám žít realitou! Ale krotím se! :)

Pokud bych se ale měla ohlédnout a říct, co mi rok 2014 vzal, a co dal, tak je toho opravdu spousta...
Nejvíce se mi asi dařilo ve školních záležitostech. Nejenom, že se mi povedlo ze školy nevyletět (klasický stav :D), ale zároveň jsem dokázala zvládnout i další kupu věcí a předmětů! Takže i když jsem tvor věčně nespokojený sám se sebou - teďka si musím říct YAHOOO a poplácat se po ramínku! Jsem úžasňák! :))

Minulý rok pro mě byl taky hodně zlomový ve vztahových záležitostech. Našla jsem spoustu nových kámošů (zdravím Bařenka, Lucinku...a další). Ukončila asi nejdůležitější a nejosudovější etapu mého života s člověkem, kterého si stále neskutečně vážím. Zažila něco nového, okouzlujícího a krásného..

Měla jsem spoustu času přemýšlet a pochopit mnoho věcí. Naučila jsem se říkat vlastní názor, ať už se líbí či nikoliv. Začala jsem pracovat na svém sebevědomí, na pevné vůli a celkově na sobě:)
Poznala jsem, kdo je opravdový přítel, a bez kterých lidí si svůj život nedokážu představit (ať už je řeč o lidech, se kterýma jsem často a užívám si to, jak nejvíce můžu - viď, Marti♥ nebo o lidech, se kterýma zase tolik času netrávím, ale uvědomuju si, že jsou pro mě neskutečně důležití a bez jejich názorů a nápadů si už život představit neumím, i když už nefigurují v mém životě tak jako dřív...

Nevím, zda rok 2014 byl vyloženě dobrým rokem - jsem skeptik a na všem vidím hlavně nevýhody, ale můžu říct, že se poměrně vydařil a posunul mě úplně jiným směrem!:)
Mimo jiné taky tím blogovým směrem! Jako kdyby to bylo včera, kdy jsem tento blog zakládala. A přitom od té chvíle uběhl už téměř půlrok. Půlrok, který mi přinesl spoustu úžasných čtenářů, nabídek a zkušeností! Moc všem děkuji! :)

Než se pustím do instagramové rekapitulace posledního měsíce roku, chtěla bych vám ještě jednou popřát, aby rok 2015 byl tím nejlepším rokem! Splnilo se vám všechno, po čem toužíte a byli jste šťastní:)

PS: Na instáči mě najdete pod přezdívkou @scarykejt

1// Vánoce, Vánoce a tak...jak ten bramborový salát hezky čumí, co? :D
2// Už aby bylo po zkouškách a ze mě se stal normální tvor... Btw: ta kostřička má super čepku, no ne?


3// Miluju Eda, mám lístky na Eda, uvidím Eda..a říkám vám, že si ho po tom koncertě♥ vezmu a budeme mít spolu spoustu malých Eďátek! :D
4// Čus fus, Santo! Nepřehnal si to nějak? :)

5// Můj malý kosmetický ráj 
6//Winter makeup routine...bez kouřového líčení pro mě zima není zimou! :D Btw: Jen tak podotýkám, že revolution iconic 2 je nejlepší paletkou, kterou jsem kdy měla! Teď mé srdce ještě prahne po Iconic 3 a srdíčkových tvářenkách ♥

7// Co by to byl za měsíc, kdybych si nepořídila nějakou kabelku, že jo :D Tak toto je prosím pěkně moje vysněné psaníčko♥ V dnech budoucích očekávejte outfit!
8// Jak jsme s Luci řádily v H&M výprodejích:)  Tyto hnědé krasotinky jste už mohli vidět v minulém outfit postu ZDE

9// Šperky a parfémy! Kdo by odolal! Modrý náhrdelník a černé naušnice jsou z F&F.
10// Našla jsem si nového kamaráda, je jim Karl♥ (náhrdelník je z Takka)

11// Think pink! Nesnáším růžovou! NeNeNe! Ale občas se přežít dá:)...O růžový pepřák firmy HQH System, který vypadá jak rtěnka jsme soutěžili nedávno! :) 
12// Vrátila se mi kámoška z erasmu z Finska! Třikrát hurááá! :) Ale ještě předtím mi poslala tento nejvíc kjůt pohled na světě! Ach..jak ona zná moji prasátkovou úchylku :D 

13// Ach ty časy, kdy jsme s Luci pojídaly palačinky a kecaly! Na report z kavárny můžete mrknout TU... ach jo, už mám zase hlad :(
14// Předvánoční dárečkování s Bařenkem! 

15// Monicasi style...A taky nesmíme zapomenout na focení pro jeden olomoucký butik:)) Aneb první focení s kloboukem :)
16// To jsem tak jednou zase odhodila sukni a udělala ze sebe drsňáka :D :D (to zrovna) - Fotky ZDE

17// Tresta mám ráda, ale čeho je moc, to ani nálepka činčily nespasí :(
18// Dřív jsem si kupovala kabelky, teď si kupuju komentáře k Trestnímu zákoníku... představa, že za cenu této "báječné knihy" bych měla kožené boty, mě lehce znepokojuje :D Ale jak říkám, trest mě snad jednou bude živit, tak mu to nejspíš  odpustím :)

19// Dont wanna have party! I just wanna study...
20// Okay, just kidding.. když jsem si vypočetla, v kolika letech budu moct jít do důchodu, tak jsem z toho raději umřela! Důchodu se nedožiju! To je jasné!:D 

21// Vzpomínkování...tak kdy jindy vzpomínat na teplo, když ne ve chvíli, kdy vám mrzne zadek :D 
22// Tak teď už jenom vyhrát ve sportce a šup šup do teplých krajin jako kachny...nebo která havěť se tak pořád stěhuje :D

23// Po letních fotkách, přichází zima...aneb Silvestr, bitchez!!! To byla divočina...  
24//A když už divočina, tak pořádná! Dokonce jsme se objevily i v novoročních televizních zprávách na Nově :D No jo, to je tak, když jednou, po sto letech vytáhnu paty z baráku a jdu rovnou na Stodolní :D

25// Předvánoční páárty jak lusk v Nonstopu :D! Protože nemít svoji zrzavou kamobrachovku by znamenalo mít život minimálně o 80% smutnější, nudnější, depresivnější a vlastně úplně na chujka... :)))
26// Prosinec byl ve znamení tohoto blonďatého divočáka! :D

27// Ňuf..abyste věděli, že to s tím dospíváním nevidím zas tak zářivě! :D Myslím, že můžu zažít jakýkoliv rok, ale nikdy nevyrostu z plyšákování, zvířátkování a ňuňánkování :D 
28// S novým rokem i nový přítel - tak to je prosím jezevec Enrico...(a na druhém konci je schovaný jeho brácha Paprico :)


No nic, tak jsem se citově vyčerpala tak do března! :D Nějak moc citů na takového bezcitu jako jsem já :D

You Might Also Like

17 komentářů

  1. SKvělé a krásné fotky :) Ten plyšák na poslední fotce je dokonalej :D ♥ Náhrdelníky máš krásný a pěkně ladí hnědá sada

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Po srdíčkových tvářenkách tak toužím :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. KejTičko, při čtení článku jsem byla dojatá jak dojnice, slza mi ukápla...už se nemůžu dočkat našeho společného šprtání. Enrico je krásný, akorát s ním asi nezažiješ to pravé vzrušení :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s tím Edem teda nevím :D mám s ním podobné plány :D jinak krásné fotky :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. ...a nezabudni požiadať Eda, aby prišiel aj do Bratislavy:)) Inak krásne tie veci z H&M, na hnedé doplnky som zaťažená a na tvojom mieste by som tiež neodolala :))

    OdpovědětVymazat
  6. Probůj, ten plyšák na 27. je překrásný! Eda si užij, bude to určitě velkolepý. A povánoční nákupy ve výprodejích známe, nejen ty povánoční, hahaha.

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším až bude po zkouškovým a vyrazíme na kávičku a focení! Radši bych těď fotila nahá v -10°C než se učila na zkoušky! :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, tahle nádherná slečna je nejen z Olomouce, ale i z Ostravy?! :)
    Přeji mnoho úspěchů a spokojenosti v roce 2015, samozřejmě také štěstí, zdraví a lásku! Hlavně zvládni zkouškové!! (to přeji i sobě:D) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé..děkuji za takovou lichotku :))
      No..spíše z Havířova, ale v Ostravě taky trávím hromadu času:)
      Děkuji moc, tobě taky přeju ať rok 2015 šlape jako hodinky :)))

      Vymazat
  9. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu zbožňuju tvůj styl psaní :) Jsi asi první, o kom slyším, že chce dělat trest - to je odvětví, které já vážně, ale vážně dělat nechci.

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:)
      Jko asi tak - tresta miluju, baví mě, žiju jim. Ale co mi opravdu ubližuje, jsou ty klauzury od Prof. Jelínka :D klauzury z tresta psát opravdu neumím:(((

      Vymazat
  11. Jeeee, ty jdeš na Eda? To se máš :)
    Pěkne fotky!!
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hello!
    Congratulations!
    Welcome your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    Czech Republic No. 2014 Division
    This blog is for you! And it is also up to you to give it changes by the know with your friends
    Have a great day
    Sincerely
    Chris

    On the right side (see green) whole Country list! By clicking on it you will have the blog list of this country! And so the ability to communicate and interact with them. Language problem? Use the Google translator!
    The activity is only friendly.

    I give you badges for your blog
    http addresses are those where you will find the badge image
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Investment badge on your blog entitles the status of "VIP"

    Our site does not ask for money! The activity is only friendly
    Please: Made know the "directory" with your friends Czech Republic and invite your friends
    "Unity makes strength"
    For other bloggers come and register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding

    OdpovědětVymazat
  13. Edooo si ma dostla tymi listkami! ... uzi si to! urcite to bude nezabudnutelny zazitok! :)
    a paletka revolution iconic 2 ja sa na nu chystam uz ani nepammtam ako dlho! uz si ju musim zohnat ked uz pocuvam tolko chval! :)
    http://majkatok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji všem za komentáře! Na Eda se těším jak babka na důchod - snad to bude stát za to ♥

    OdpovědětVymazat