Wishlist - Christmas, I am ready!

By 20:35

Vzhledem k tomu, že vánoční dárky už mám celkem vymyšlené/nakoupené, nastala ta správná chvíle, kdy můžu začít přemýšlet nad tím, co bych si přála já:))) Yahoo!
Upřímně řečeno, na vymýšlení wislistů moc nejsem. Nikdy totiž nevím, co chci (klasická žena, že jo:)



  • Velký plyšový medvěd (nebo možná spíš žába?): co vám budu povídat. Myslím, že už navždy zůstanu v některých věcech dítětem...:))
  • TheBalm - Nude tude: Řekněte mi, která holka by po této paletce netoužila? Ani já nejsem výjimka. Ty barvy, ten obal! Ty třpytky! To zrcátko! Och ach juch jech! Jdeme ochat! :)
  • Paletka Revolution - Iconic 2: Hnědé líčení bývalo vždy mé oblíbené. Dokud jsem teda nepřešla ke klasickým černým a zlatým linkám. Nicméně nedávno mě zase chytla hrozná chuť na mixování a vymýšlení i něčeho jiného a vzhledem k tomu, že barvy jako modrá, zelená či fialová mi příliš nesluší, rozhodla jsem se, že zas začnu experimentovat s hnědou, černou, zlatou či oranžovou, proto by se mi hodila nějaká ta paletka takovýchto odstínů :)
  • Parfém Nina Ricci – můj oblíbený zimní parfém je Calvin Klein - Euphoria, ale někdy mám prostě chuť na něco lehčího.
  • Rtěnky – čím víc rtěnek, tím lépe :D Haha! V létě jsem měla hroznou slabost pro zářivě růžovou, na podzim jsem se našla v rudé a tmavě růžové a na zimu by to chtělo zase něco nového :)
  • Netypická psaníčka – když jsem tu kočku a chlupáče uviděla, hned jsem věděla, že je musím mít :D To je prostě božskost!
  • Výrazné náhrdelníky – ty chci pořád a stále. Na tom nikoho nic nemůže překvapit, že jo. Čím výraznější, tím lepší!
  • Sada štětců – ELF sady už testuju 2. rokem. Letos je čas na změnu!:)
  • Černé boty na podpatku – už dlouho jsem si nerozbila hubku, že jo :D Musím to napravit!! Plesová sezona se blíží a krom toho, že nemám šaty, (i když skříň tvrdí opak – ale známe se, že jo. Co bylo WOW loni, je letos jenom OK a kdo by chtěl na ples v něčem obyčejném a hlavně okoukanémm – a je úplně jedno, že je vlastně nikdo neviděl :D) tak nemám vlastně ani žádné černé boty, které jsou základem každého botníku :)

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Máš úplně skvělej wishlist :) Na velký medvědy to nás užije, mě tohle taky nikdy nepustí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak...čím více medvědů, tím lépe :D

      Vymazat
  2. Tu paletku od The Balm chci taky! A mám vyhlídnutej podobnej náhrdelník na ebay, tak pak třeba budem náhrdelníkový duo (aneb po čem každá blogerka touží že) :D:D:D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Dnešní nákup v H&M mě zas utvrdil v tom, že bez náhrdelníků (a kabelek) to nejde! :D

      Vymazat
  3. Bych si prosil od toho, co rozdává dárky, taky nějaké pěkné pánské psaníčko.
    Děkuji.
    =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. S těma rtěnkama souhlasím a taky jsem v létě ulítávala na zářivě růžové. Teď u mě vládne burgundy barvička! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo. Burgundy u mě taky vládne :)

      Vymazat
  5. Štětce by se mi hodili také. Chci si pořídit nějaké kvalitní, ale ne předražené. Uvidíme po vánocích :))
    LIFESTYLE BLOG by Lori Horton

    OdpovědětVymazat
  6. Takého medveďa mám.:D Tá kabelka je rozkošná. Aj ostatné veci by sa mi hodili. Ja by som si najviac želala asi gitaru a možno sa mi to aj splní:D

    OdpovědětVymazat
  7. Velkého medvěda vlastním! Je to boží záležitost :) Po paletce Iconic 2 také toužím. Mám pocit, že paletek v nude odstínech není nikdy dost...

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty paletky sis vybrala perfektní, takové nude barvičky zbožňuju a ta od theBalm navíc vypadá fakt božsky♥ Štětce bych už taky potřebovala... a ten medvěěěěd! Tak ať toho najdeš pod stromečkem co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten parfém Nina Ricci zbožňuju :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nějaký masivnější náhrdelník by se mi taky moc líbil. A paletek očních stínů není nikdy dost =)

    OdpovědětVymazat
  11. tú iconic paletku mám aj ja na wishlistu <3

    rúže/řtenky som si už pozrela a objednáva sa zajtra už sa neviem dočkať<3 u mňa na wishlistu je aj catrice liquid metal zelený odtieň ten je dokonalý úplne <3

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  12. štetce a rúže, sú veci ktorých nikdy nie je dosť :)

    Veronika
    www.livingbypanicca.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Super wishlist, u medvěda se ti nevidím, taky jsem ho strašně a chtěla a letos v září jsem se big medvěda dočkala a je parádní :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  14. Rtěnek není nikdy dost! Zrovna mám zas jednu vyhlídnutou, nebo dvě? :D a Ninu Ricci mám a je božská❤

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka od The Balm vypadá skvěle! :O :3
    http://apinchofglamor.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat