Outfit recap 0.1 - Take me back to summer (paradise)

By 20:01 ,

Jak už jste si mohli všimnout, nemám vyhraněný styl oblíkání. Oblíkám si to, na co mám zrovna náladu, takže zatímco jednou vyběhnu ven v roztrhaných riflích, jindy si zas chrochtám blahem v saku a lodičkách. Můj styl je zkrátka ovlivněn ve většině případů náladou a celkových rozpoložením:)

Vzhledem k tomu, že venku je kosa jak na Sibiři, blíží se Vánoce a nervy se zkouškama a školou se stupňujou, začalo se mi více než kdy dřív stýskat po létu..... Po prázdninách, hezkém počasí, sluníčku, letních párty, a hlavně po dnech, kdy jste už od 16hod neměli dojem, že je právě půlnoc, po dnech, kdy vám v žilách místo krve nekolovalo kafe, kdy jste se nezalívali horkým čajem jak zahrádka, abyste neumrzli, nechodili zabalení jak vánoční dárek, protože se normálně dalo fungovat i bez zimníku...zkrátka a dobře po lepších dnech...

Vzhledem k tomu, že se zde už dlouho neobjevil žádný outfitový post, rozhodla jsem se pro menší rekapitulaci ve formě mých letních oblečků, protože jak jinak se zahřát než fotkama léta :)

 Outfit 1//                                  Outfit 2//



Outfit 3//                                  Outfit 4//



Tak co, který je Váš favorit?

Btw: a nezapomeňte, že na blogu stále probíhá Vánoční GiveAway, kterou plánuju ukončit zítra :)


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Všechny jsou top, ale nejlepší je asi 1 a 3 ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí outfit č. 1 a pak 4 :) ale sluší Ti všechny, už aby bylo zase teploučko
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí ty první dva outfity a ještě víc možná úplně ten první. :)

    OdpovědětVymazat