Outfit 3.3 Hey winter, go away!

By 14:03 , , , ,

Původně jsem měla naplánováno, že na Silvestra vám tu postnu úplně jiný článek, ale prostě NESTÍHÁM, že jo! Klasika!
 
Řeknu vám. Nesnáším zimu. NENENE! Ať je kterákoliv hodina, pořád je tma a šero. Fotit se dá pouze dopoledne, ale ani tak není natolik jasno, že by fotky za něco stály. Ale co se dá dělat. Nezbývá, než těch pár měsíců tmy ještě nějak přežít (opravdu bych chtěla žít v Norsku :D ) Proto ani tyto fotky nejsou nějak extra kvalitní. 

A co říct k outfitu? Považuju ho za takovou pohodovku aneb outfit na lítačku. Když se mi nechce strojit, ale pouze vyběhnu třeba na nákup či kafe. 
A ano! Mám na sobě balerínky (Ano, jsou nové - musela jsem je otestovat, když jsem je tak úžasňácky doladila ke kabelce - taky nové:D  a ne, nezmrzla jsem, bylo 10 stupnů - bylo to den před Štědrým dnem :D ) Nutno podotknout, že i švy na riflích mi dokonale ladí s kabelkou a balerínkama - jsem ještě větší úžasňák, než jsem si myslela :D 


Drahé krásky, vzhledem k tomu, že je dnešní den posledním dnem roku 2014, chtěla bych Vám popřát, abyste si pořádně užily Silvestra a vstup do nového roku:) Moc se neopijte..kocoviny ještě do 3.1. nejsou moc příjemné..:D
A v novém roce přeju jenom to nejlepší!
Abyste byly jste stále krásné, oblíbené a milované:) a aby všechno vycházelo podle vašich představ!

No nic..jdu se chystat...párty čeká! :)

Kabelka + balerínky - H&M, rifle + tílko + cardigan - New Yorker, šála - F&F, šperk - Takko??



BTW: dost vtipné, že mám spodní vlasy podbarvené barvou o 4 odstíny tmavší, ale rozdíl jde vidět až teď, po měsící a půl od barvení :D



BTW2: Ty vlasy nemám zamuchlané, ale pouze rozlítané, foukal vítr jak vepř a vlasy jsou těžké anarchistky - dělají si a lítají si, jak chtějí! :D




You Might Also Like

18 komentářů

  1. To je ta kabelka a baleríny jak jsme kupovaly spolu ne? Sluší ti to a taky ti přeju všechno nej do nového roku :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :D nakonec jsem to nevydržela a nechala jsem si ji :D a obchodila jsem s ní celé poslední 2 týdny školy :D
      Taky ti přeju krásný nový rok, slečno Božská:)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! líbí se mi botičky a kabelka! Vše nej do Nového roku!
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Taky ti přeju, aby nový rok byl co možná nejlepší:)

      Vymazat
  3. Prima Silvestra a ať je rok 2015 co nejvíce dle představ ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převelice děkuji a taky přeju nádherný nový rok:)

      Vymazat
  4. A taky ti ladí kabelka s vlasy!:D :) i když bylo 10 stupňů, stejně bych asi zmrzla :/ :D Ale moc ti to sluší :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý outfit :) Tie balerínky a kabelka sú naozaj krásne :) Tak či tak, obdivujem ťa... 10stupňnov... Ja by som umrzla :D A tiež ti prajem všetko dobré do Nového roka :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo další boží outfit! Já ten tvůj styl prostě žeru :3 :D a přeji také pěkný Nový rok ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé..děkuji, taková poklona ♥
      Taky přeju krásný Nový rok:)

      Vymazat
  7. Sluší Ti to! Kabelka je moc hezká. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Příjemný, pohodový a slušivý outfit :) Když tak na Tebe koukám, líbila by se mi u tebe hodně zrzavě rudá barva na vlasech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem:) Dávám si ji pokaždé, ale vždycky se mi vymyje do tohoto odstínu :(

      Vymazat
  9. Moc pěkný outfit, ale nohy by mi asi umrzly :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je krásná! Sluší ti to :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuju, kočky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty balerínky jsou krásné!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat