Outfit 3.2 Holding on for dear life, won't look down...

By 17:39 , , , , ,

Čauky kočky:)

Tak co, užíváte si Vánoce? Taky se tak přežíráte cukrovím, buchtama a oříškama? :D Já teda musím přiznat, že jak jsem různé sladké pečivo nikdy moc nemusela, tak teď si asi nahrazuju všechny ty roky, kdy jsem ho nejedla....cukroví od babičky je teď mým nejlepším kamarádem, se kterým trávím opravdu hodně času :D :D

Možná si ještě pamatujete, jak jsem vám tady psala o butiku, na který jsem v Olmu narazila. Jde o butik Monicasi, se kterým jsem nafotila pár outfitů (a zamilovala se do poloviny oblečení, které tam mají!!♥). Konečně jsem se dostala i k tomu, abych fotky z tohoto focení postla:) Tak snad se budou líbit:)

S příchodem zimy dávám čím dál tím víc přednost sukním a kraťasům, čehož si můžete všimnou i teď :D Do dlouhých kalhot mě v podstatě už nenarvete! :D Ale abych neumrzla úplně, kompenzuju to aspoň touto pravěkou vestou, která možná vypadá jak koberec (a prý si ji NIKDY V ŽIVOTĚ nemám brát na rande!), ale je tak teplá a pohodlná, že nemůžu jinak...:D





Tričko + kabelka - Monicasi, Vesta - F&F, sukně - New Yorker, kozačky - CCC, šperk - Takko




Btw: a pokud nepoznáváte slova nadpisu, tak si poslechněte toto! Absolutní dokonalost ♥


You Might Also Like

20 komentářů

  1. Pesničku som hneď spoznala! :D
    A outfit je pekný :)

    Dany Čuks

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, Kači:) to tričko má boží odstín :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koberec Ti moc sluší :D, né, mě se ta vestička líbí - jsi kočka ! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit ti moc sluší a ten koberec se mi na tobě líbí :) ..já teda bez kalhot v zimě ani ránu a to jsem šatová :)
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Na těchto fotkách ti to opravdu moc sluší :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tě teda dost obdivuju, já bych v zimě v sukni nebo kratasech nikdy nevylezla, chodím natolik zabalená, že vypadám jak sněhulák a stejně bych uvítala větší teplo! :D Jako vždy ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vesta je podle mě jeden z nejbožejších kousků F&F vůbec (a to se mi tam líbí skoro všechno celkem běžně). Já nad ní stála celkem dlouho, ale přítel se k ní vyjádřil nelibě a tak se mnou nakonec neodešla, ale dodnes lituju. :D:) A moc Ti to sluší!
    Měj se krásně!
    Gabi
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, no..i když se ji mnoho lidí směje (hlavně chlapi)..ae co :D je teplá a pohodlná :D A moc děkuji:)))

      Vymazat
  8. Pěkný a ta barva trika ti jde krásně k vlasům :))

    gagenka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám to stejně, jak přijde zima, ja vytahuju všemožné sukně :D to je ale tím, že mám hrozně ráda všechny typy punčoch :) tak jsem si aspoň pod stromeček koupila co nejvyšší botky, aby mi neumrzly nohy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) vidím to stejně! taky jsem si pořídila vysoké kozačky, at moc nemrzu, kdyz se tak dorovolně oddávám mrznutí :D

      Vymazat
  10. Máš opravdu úžasné vlasy <3 chtěla jsem tě začít sledovat, ale nikde jsem nenašla GFC :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:))) Sledovat mě můžeš buď přes bloglovin (vlevo mám ikonku) anebo napravo jsou "readers" :) A to je přes google účet:)

      Vymazat
  11. Ta vesta je uplne MEGA!!!!!!

    www.majkatok.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje barva vlasů a toho trika jde neskutečně dohormady <3 :D!

    OdpovědětVymazat
  13. Všem vám moc děkuji za krásné komentáře! A moc díky, že na blog chodíte, i když není poslední dobou moc aktualizován - zkoušky :(

    OdpovědětVymazat
  14. To tričko má úžasnou barvu, měla bych si v ní taky něco pořídit :-)

    OdpovědětVymazat