Outfit 3.1 Coffee, where are you?

By 12:17

Přiznávám se bez mučení - Já, slečna Instantní jsem kavárenský povaleč!!

Raději než  funět ve fitku či si strkat nohy za hlavu v rámci cvičení jógy, si sednu s kámoškama na kafčo a klábosím..o životě, o počasí, o modě, o škole, o globálním oteplování či politice (no dobře, tak ne)...zkrátka o všem.
Je mi jasné, že teď mnoho z vás nevěřícně kroutí hlavama a říká si "tak ta skončí hodně špatně. S cukrovkou a gigantickou prdelí, která neproleze dveřma"...:D ale věřte, že když už je hodně zle, umím si říci NE! 
I když všechny ty šlehačky, zákusky, koktejly, panini, poháry neskutečně miluju, dokážu se jich (občas) vzdát! Ale jediné, čeho se prostě nikdy nevzdám, je kafe. Kafe piju denně, pořád, stále. S nervozitou, zkouškama či nevyspáním jeho množství roste a stoupá do závratných výšin...

V Olmíku mám hned několik oblíbených kaváren. Zmínit bych mohla například Caffé Opera, kde mají nejlepší zákusky na světě (máloco se vyrovná zákusku Royal), Café San´t Angelo - jejich cappuccino ve mně budí touhu žít :D, 21 Rock'n'Roll Cafe (na rozdíl od moji nejmilejší spolubydlící Martinky nejsem takový šlehačkofil, ale ty jejich mléčné koktejly se šlehačkou jsou opravdový ráj) a nově je taky mou láskou i Café La Fée, protože mě naučilo milovat palačinky s nutelou a arašídy!! :D Ani nevíte, jaké utrpení je pro mě to tu všechno sepisovat :D

Fotky jsou trošku starší a pořízené v Café La Fée, kde jsme si před nějakou dobou udělaly se slečnou Božskou malý srázek, abychom probraly světové problémy :D 

Tričko - New Yorker, kalhoty - Sinsay, vesta - F&F, řetízek - Takko??





A co v kavárně povětšinou děláme??

Spíme....

Datlujeme...

Jíme...

Čteme....

Hrajeme si na obraz....

Malujeme se...

Blbě čumíme...

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Jéé, báječný článek :-), v kavárničkách jsem také jako doma :-) :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že si umíš říct ne, taky bych to brala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vsetky kaviarenske typy pozyvam do mojej kaviarne :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Kafe miluji!♥ Stejně tak kafíčkování v kavárnách a dopřávání si dobrůtek, k tomu dobrý pokec a je z toho dokonale strávená chvíle, tak proč si to proboha odepírat :D. Teď kafe nepiju už týden kvůli nemoci, jaksi mi máloco přes ten krk přeleze bez potíží s kašlem :D ale ve zkouškovém, nebo vlastně ve všem co se týká školy či práce je to nezbytnost a stejně jako u tebe množství spotřebované kávy roste se stresem, zátěží, nedostatkem spánku....

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky. :) Do kaváren chodím taky moc ráda.. ikdyž momentálně mám spíše oblíbenou čajovnu :3

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, to jsme na tom stejně :D taky ráda vyměním fitko za kafčo :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Na fotkách ji krásně nalíčená a moc ti to sluší! já kávu vůbec nepiju, ale ne protože mi nechutná, ale kvůli tomu, že i když si dám jen nějakou slabší, tak pak celou noc nespím. Už jen když si dám odpoledne černý nebo zelený čaj. Kofein má na mě bohužel velký vliv, takže piju jen Caro, Meltu a nejvíce různé sypané čaje a už jsem si zvykla ;). www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky outfit! Do kavarny bych zasla mnohem casteji a moc rada, hlavne v Olmiku, takze diky za tipy. Operu znam a je to tam fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Do Opery já si chodím na horkou čokoládu a pizzu :D nemám moc ráda ale tu obsluhu, protože hodně z nich znám a jsou to všechno namyšlení zmetci :D
    Sant Angelo miluji, jejich horký mléčný čaj je prostě bomba :D
    Café la feé neznám, kde to jee? :O
    A já ti ještě doporučuji cukrárnu Mia, to je má nejoblíbenější, tam jsou dokonalé kávy i zákusky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miu mám pod barákem, takže tam jsem taky často :D
      Café la Féé? :D upřímně? nevím, zda bych tam znovu trefila, ale je to v jedné z těch bočních uliček v centru města (směrem od zastávky u Moritze k radnici)...někde tam :D Ale můj orientační smysl je dost bídný:( tak se omlouvám...

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší! Nádherně sladěný outfit, vestička je skvělá;)

    OdpovědětVymazat
  11. S gigantickou prdelí :D .. Moc pěkný outfit, ty Tvoje vlasy jsou tak krásný!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi strašně hezky nalíčená:). A já musím uznat, že jsem hrozná peciválka:D.

    OdpovědětVymazat
  13. <3 Zrovna si chystám, kdy o Laféčku taky napíšu, nějak teď nic nestíhám, natož kulturně-blogové dění a kavárničkování, ale tvůj článek mi zvedl náldu paní Instatní krásko :)

    OdpovědětVymazat
  14. že by la fee?:D Bože jak já to tam miluju, a moc vám to s Luckou sluší:)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji moc všem za komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  16. Bajecna je kavarnicka "Chocolate raw eva" nebo tak nejak, kousek od koruny. Delaji tam uzasne raw zakusky, a to nejsem nijak extra na tydle veci :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Kavárny miluju, je tam příjemná atmosféra a skvěle si tam člověk popovídá. Vždycky se mi líbilo, jak ve filmu lidi chodili do kavárny a četli si tam a jen tak relaxovali. Teď už vidím lidi jenom s mobilem a to mě odrazuje občas.
    Na fotkách ti to moc sluší i kamarádce a postavu nemáš na to, že bys měla přestat pít kávu a dát si sem tam zákusek :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat