Outfit 3.0 She's a rebel!

By 10:40 , , , ,

Dobré dopoledne:)

Chtěla bych říct, že život je krásnej a všechno pořádně stíhám, ale obávám se, že bych hrozně kecala. Nestíhám, nestačím. Až dneska mi došlo, že už je 5.12., takže pokud se nechci dostat do fáze, kdy budu hystericky ječet "Kašlu na školu. Budu prodávat párky v bufáči", musí jít všechno - včetně vykecávání na blogu do pozadí (:D :D jako nemyslím do prd*ele, ale stranou:D)! A vzhůru za učením!
Takže to dneska bude v rychlosti....

Outfit je z minulého týdne...a je přesně dle mého gusta:) Tento "rebelský" styl mám hrozně ráda. Roztrhané jeany, vytahané tričko, křivák, černé nehty, zlaté detaily. 
Jooo.. a taky je to vlastně úplně poprvé, co jsem si vzala na hlavu čepku (pokud nepočítám lyžáky, kde čepice byly povinné nebo divoké zkoušení dětských čepiček v kabinkách obchoďáku :D ). Vylovila jsem ji ve výprodejích v Monicasi a je úžasná.
Celý look jsem doladila dívčíma naušnicema (které stejně jako kabelku dostanu k Vánocům...ae víte jak... věci jsem si koupila minulý týden v Olmu a domů, kde dárky pro sebe odevzdávám, jsem se dostala až ve středu v noci, tak proč svoje nové doplňky nevyvětrat, dokud je mamka nezavře do Vánoc někde ve skříni, že jo :D )


A ano, conversky by k celému outfitu byly lepší, ale když mně je furt zima na nohy :D Takže jsem si do něčeho letnějšího moc netroufla - příště!

Křivák - New Yorker,  
kabelka - Sinsay,
kalhoty - Bershka (Monicasi),  
tričko + čepkaMonicasi,
náušniceClaire's











You Might Also Like

18 komentářů

  1. Pěkná bundička a kalhoty :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý outfit!! :) Toto mám rada aj ja, niekedy mám takú chuť sa obliecť a cítiť ako taký rebel :D :)) Veľmi Ti to pasuje :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá čiapka ti fakt sedí. Vydarený outfit. Ja sa skôr obliekam elegantne, koniec koncov, ty tiež, no takto niekedy zblbnúť sa mi páči:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :) povětšinou elegance, ale někdy je nálada na něco ulítlejšího:)
      A děkuji :)))

      Vymazat
  4. páči sa mi ten štýl! čiapka ti pristane, ja nosím čiapky strašne rada. :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekný outfit, a fotka hlavne! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vau vyzeráš skvelo! :O Tá taška a bunda sú úžasné!

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Až spolu půjdeme zase fotit, tak si tu kabelku neber, protože hrozí, že ti řeknu "vyfotím tě támhle na konci ulice ze zadu" a mezitím ti s tou kráskou utěču, je nádherná. A ty jsi taky boží, hrozně ti to sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D píšu si do diáře :D :D
      A děkuji, kočko! :)

      Vymazat
  8. Strašně moc Ti to sluší, cepka je super a náušnice krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten text mě pobavil :D a na fotkách ti to slušíí :) (ještě jak ti na té první vlajou vlasy, no jéje <3)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, moc ti to sluší! :-) Křivák je krásný a čepice outfit pěkně oživila :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle styl ti moc, moc sluší :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ta první fotka nemá chybu :) Jsi nádherná!
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Na fotkách vypadáš nádherně!

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat