Outfit 2.9 She is lady

By 9:55 , , , , , ,

Dobrý ránko,


Dneska opět přicházím s outfitovým postem. Asi mi řeknete, že jsem se zbláznila, že se fotím polonahá, ale ten den, kdy fotky vznikaly, nepršelo, nemrzlo, nesněžilo, nikde rampouchy nebyly a i když byla zima, zas taková trága (jako včera) to nebyla :) No jo. Kdo by čekal, že v prosinci bude mrznout nebo dokonce snad sněžit, že jo. Takže ostatně jako každý rok, i letos jsou silničáři.. a vlastně všichni HRÓÓÓÓÓZNĚ ŠOKOVÁNÍ tím, že v zimě bývá zima a veškeré televizní noviny/tisk právě hlásí, že asi nastává konec světa! Tak tedy adios! A abych vám to čekání na konec nějak zpříjemnila, hodím vám tu svůj nový outfit:)


Tentokrát je hlavním prvkem klobouk - konečně se mi povedlo ho vytáhnout i na jiné focení než na to před zrcadlem :D No a co se týče celkového outfitu, je poměrně jednoduchý. 
Nedávno jsem v Olomouci narazila na butik Monicasi, mrkla jsem do něj a ani nevím jak, už jsem se "zamilovaně" prohrabávala kupou oblečení a následně se nechala v outfitu i vyfotit:)

Takže pokud jste z Olmu a toužíte i po něčem jiném, než po oblečení z New Yorkeru a H&M, které mají ve finále všichni, doporučuju tam mrknout :)))  


Tričko + kabelka - Monicasi, sukně + náramky - New Yorker, klobouk - H&M, kozačky - CCC, náhrdelník - aliexpress.com







Křivák - New Yorker, šála - F&F


You Might Also Like

26 komentářů

  1. To bylo první, co mě napadlo, že jsi polonahá v takový zimě :D Ale jinak moc sluší :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn outfit, sluší ti to, klobouk super =), možná bych jen oželel ty náramky na rukou.. :3 (don't kill me =D )

    Btw., včera to ještě šlo, trága to je dneska s 5cm vrstvou ledu na autě a nejezdící MHD ve městě =D

    Tak fajn den =), nezmrzni,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji!:) Naprosto souhlasím! Ty náramky se k tomu nehodí :D ale jsem k nim srostlá a dalo by se říci, že je téměř nesundávám z ruky. Je to už takový zvyk, takže si ani neuvědomuju, že je mám na rukách :D

      :D souhlasím. Dneska je mezinárodní den pěší chůze :D Jinak to nevidím!

      Vymazat
  3. Úvodním textem jsi mi zase vykouzlila úsměv na tváři :D
    Outfit je super, líbí se mi, jak je krásně oživený tím náhrdelníkem, sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za tip, do toho obchůdku určitě kouknu :) a sluší ti to, jako obvykle ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Konec světa snad nenastane :D, ale v Brně to bylo docela drsné, přesunout se z bodu A do B trvalo třeba dvě hodiny (přitom běžně 20 minut), lituji lidi, co museli stát v dešti a čekat půl hodiny na MHD (a to nemluvím o těch, kteří byli nuceni přespat dneska v noci ve vlaku)... já z Brna domů místo 45 minut jela taky skoro dvě hoďky...tak dneska jsem radši doma :D a butik vypadá zajímavě, psaníčko se mi líbí :)

    Ráda bych vás všechny pozvala na můj blog na adventní giveaway o náhrdelník z Lindexu :)
    odkaz tady: Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. To je vždycky hrozně velké překvápko no :D V Praze pro změnu nejedou tramvaje :D Křivák je pěknej :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No jsi prostě nádherná, klobouk je úžasnej a ta kabelka taky! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit je úplne skvelý !! :) Ten náhrdelník mám aj ja, ale vo farebnom prevedení :))
    Pozývam na moju Vianočnú GIVEAWAY - množstvo produktov, čím viac Vás bude, tým viac toho vyhráte! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Klobúk ti veľmi pristane a máš úžasnú farbu vlasov :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc povedený outfit, klobouk ti opravdu sluší! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadas uzasne, outfit se mi moc libi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten úvod mě pobavil :-D Moc ti to sluší, tento styl k tobě úplně sedí!! :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, pozývam ťa na svoju Giveaway, ktorú nájdeš na :

    http://baribircak.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný look! Skvělé zkombinované, šála s kloboukem je TOP :)
    www.iamstyleiamstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty máš ale krásne farbu vlasov! pekná čierno-biela kombinácia oživená náhrdelníkom a klobúkom, vydarený outfit!
    Rada by som ťa pozvala na môj blog, kde je nová recenzia kozmetiky Catrice vs. Essence
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. neskutečně Ti to sekne :) taky bych chtěla, aby mi slušel klobouk ...

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší, opravdu jako dáma :)) Sakra když to vidim už si musim konečně pořídit ten klobouk! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dobre jim ta doprava vsuse odpadla. Taky jsem se lekla, ze jsi to fotila ted nekdy, v te zime :-D Ale hrozne ti to slusi ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. tak to je krásny outfit moc sa ti to hodí :)

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat