Merry Christmas, guys!

By 12:03 , , , , , , ,

Čauky kočky!

Tak nějak jsem si plánovala Vánoční post, ale světe div se, nestíhačkuju! Celý včerejšek jsem někde poletovala a něco kutila, takže zasednout k noťasu se mi povedlo až večer/v noci. Kdo mě ale sleduje na INSTÁČI, tak si mohl všimnout, že aspoň tam jsem hodila vánoční přání (s nejlepším chlapem mého života - Antonínem ♥ :D)

Tak co, jak jste oslavili Štědrý den?:) Dostali jste všechno, co jste očekávali?:)
Já teda musím říct, že jsem nadmíru spokojená:) Většinu dárků jsem si sice vybrala sama, ale našlo se i pár překvápek:)





A co jsem tedy dostala?


Původně jsem toužila po úplně jiné Nině, resp. po růžovém jablíčku Nina Ricci La Tentation De Nina, ale nakonec musím uznat, že tento parfém taky nevoní vůbec špatně:) Navíc se mi hrozně líbí ta lahvička:)



Rozbalovat balíček, ve kterém jsou hned dva krémy proti celulitidě, když jsem zrovna dožrala dopapkala kilo bramborového salátu, půlku krabice babiččiného cukroví a několik perníčků ve tvaru prasete, (asi abych věděla, jak dopadnu) je fakt humornej pocit :D No co. Od nového roku už fakt začnu něco dělat! Slibuju! A dávám si předsevzetí, že občas na sebe napatlám i nějaký ten krém proti celu (a možná bych už potřebovala i proti vráskám :D )
Nicméně jsem dost zvědavá na ten šampon. Je to už můj 4. kousek od L'oreál Professionnel (momentálně používám vyživující Absolut repair lipidium, ale už jsem vyzkoušela i keratinovej - RECENZE ZDE a sluníčkovej - RECENZE ZDE) a měl by obnovit hustotu vlasů :)



Další parfém - tentorkát Karl Lagerfeld - no, upřímně řečeno jsem na něj opravdu zvědavá! Ale voní krásně! :) Hlavně, aby něco vydržel a voněl více než pár hodin:))



Kabelkový dávkovač na parfém! :D Prý, abych furt s sebou všude netahala ty obrovské 100ml nádoby :D jsou prý nebezpečné - když někoho pak prásknu po hlavě kabelkou, zhyne :D



Žehliček není nikdy dost! :D Hlavně když máte dva domovy, že jo! :)))) Je to moje první Rowenta (už od 16let používám zásadně Remingtonky - ať žehličky nebo kulmy), tak jsem na ni zvědavá:)



Sada štětců! Hurá! Hurá! Hurá! Nafotila jsem je i rozbalené, ale díky krásné tmě a blbému osvětlení, z fotek nic nebylo. Ale nebojte! Do budoucna postnu i fotky jednotlivých štětců (spolu s recenzí)



Revolution Iconic 2 - aaaaaach..barvy mého srdce ♥
A bronzer od Rimmel, který byl léta mým nejoblíbenějším, ale pak se mi v Turecku rozbil a od té doby jsem ho nikde nemohla sehnat:( Ale teď už ho máááám!!





Dárečkování s Bařenkem ♥



You Might Also Like

10 komentářů

  1. To je ale darčekov :3 Tie rukavice ma pobavili;D

    OdpovědětVymazat
  2. :) tento rok si musela naozaj poslúchať. :) krásne darčeky ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektné darčeky! :) My si ich doma veľmi nedávame :) Keďže sa zásobujem po celý rok :D :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný stromeček a dárečky. Když se tak ptáš, mám všechno a jsem nadmíru spokojená... něco chybí něco jsem nečekala a něco teprve dojde. :) Takže je v tom rovnováha. Jinak přeji krásný zbytek svátků ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala si pekné darčeky.

    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, už se hrozně těším na recenze moje instatní krásko <3

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  7. Dárečky jsou nádherné :) Paletku si plánuju koupit také, tak to snad co nejdřív uskutečním :D Přeju všechno nejlepší do Nového roku :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  8. Máte nádherný stromeček a moc pěkné dárečky jsi dostala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárky! Iconic 2 jsem si přála, ale nakonec nedostala. Aspoň vím, co si pořídím za zkoušky :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně pořid! nejlepší paletka na světě! :D

      Vymazat