Koupit/nekoupit aneb minirecenze 0.4 - zklamání měsíce

By 19:22 , ,

Čauky mňauky.

Dneska tu mám pro vás další článek na téma "Minirecenze". Tentokrát se ale ponese v duchu zklamání - aneb přípravky, do kterých jsem vkládala naděje a nakonec vůbec nesplnily to, co jsem očekávala.

Maybelline - Mascara Colossal Go Extreme Volum [řasenka]


Na tuto černou verzi moji oblíbené Maybellinky jsem se opravdu těšila. Její žlutá sestra patří k mým nejoblíbenějším řasenkám, proto jsem nemohla nechat ležet ani tento nový objev. Původně se diskutovalo, že se vůbec nemá objevit na českém trhu a měla zůstat jen zahraniční záležítostí. Nakonec se u nás objevila. Sehnat ji můžete za 139,- v DM, či v kterékoliv jiné drogerce - nicméně říkám "nedělejte to".

Tato Colossalka je pro mě opravdu obrovským zklamáním. Štěteček má sice skvělý, barvu i konzistenci taky, ALE objem nedělá žádný. NeNeNe. Zkoušela jsem ji asi třikrát. Pokaždé jsem byla perfektně odlíčená a řasy jsem si předtím natočila kleštičkama. Jenže milí, zlatí, ani kleštičky mě nespasily. Při první vrstvě byly řasy poměrně objemné (ale trošku nevýrazné), ale když jsem dala druhou vrstvu, objem byl pryč. Řasy spadly a začaly se neskutečně slepovat. Oddělit a nadzvednout se mi je nepovedlo ani jiným kartáčkem.

Žlutou koupit! Černé se vyhýbat!

°° Koupit/Nekoupit? 
Nekupovat! Řasenku jsem dala na vyzkoušení i moji drahé spolubydlící Martě, a její dojmy? Naprosto stejné jako ty moje. Ze začátku nadšení, posléze zklámání z toho, že se z řas stala jedna slepená zplihlá řasa! Barva i štěteček jsou sice skvělé, ale to je prakticky dost k ničemu, když se řasy slepí.


Avon - Paleta korekčních stínů



Poslední dobou jsem si dost zvykla používat tekutý korektor, ale když jsem v Avon katalogu zahlédla tuto paletku, musela jsem ji mít. Nějak jsem totiž věřila, že dokáže zázraky, zakryje kruháče i pupínky a prozáří mě. Ale opět se žádný zázrak nestal.

Paletka stojí asi 229,- Kč a objednáte ji buď přes Avon lady nebo ji seženete na internetových stránkách Avon. Celkově má 4 barevné odstíny a malý štěteček, který by měl nanášení dost usnadnit. Osobně se ale spíše kloním k názoru, že štěteček moc šikovný není, a tak se korektor lépe nanáší prsty.


Nemůžu říct, že by produkt byl vyloženě špatný. Jenom jsem zkrátka čekala víc. Krytí je podprůměrné až průměrné, nedokonalosti nezakryje a na kruhy pod očima zkrátka nestačí. Dokonce se domnívám, že i Essence korektor za pár šupů odvede lepší práci (TENTO).

°° Koupit/Nekoupit?
Výběr, zda koupit či ne, bych nechala asi na vás. Já osobně bych už do něj znovu nešla. Nejspíš se vrátím ke svému nejoblíbenějšímu tekutému korektoru od Rimmel a nic víc už zkoušet nebudu. 
Joo..a ještě bych taky ráda dodala, že mi trošku vadilo, že součásti balení nebyl rozpis, který odstín na co použít (jsem totiž zvyklá na kombinaci zelená - růžová - tělová)



You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tak aspoň že vím, co si nemám kupovat. Ta řasenka mě překvapila, ale stalo se mi to samé u řasenky od Astor.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Práveže ja som na avon korektory počula samú chválu. Ale úprimne som nad týmito korektormi tiež rozmýšľala a na koniec som si ich tiež nekúpila pretože Avon pre mňa má dobré voňavky a tým to asi hasne :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, zrovna jsem tu řasenku vybrala s kámošem pro jeho ségru :D kartáček se mi právě taky líbil
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. A zrovna od té řasenky bych tohle nečekala.. :/ Škoda! Ale díky za recenzi, aspon vím, co nekupovat :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. tu řasenku jsem zrovna chtěla zkusit, tak díky za tvou recenzi, byla bych nejspíš také zklamaná :/

    OdpovědětVymazat
  6. S řasenkami je to těžké, proto tak nerada zkouším nové :D Občas člověk prostě šlápne vedle no :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tú špirálu mám rada aj ja ale som ešte druhú verziu neskúšala a vidím že asi ani nebudem :) korektor by som chcela vyskúšať od catrice tú sadu

    btw ešte k riasenkám milo ma prekvapila riasenka od essence ktorá stojí 3 eurá a mne spravila fakt pekné mihalnice a ja teda mam nič moc :D

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  8. Jo to s tebou souhlasím s tou řasenkou, objem vůbec žádný, taky mě zklamala :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je škoda, že je řasenka takové zklamání, Rocketku mám třeba ráda od Maybelline :) Jinak přeju krásné vánoce.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. s žádným z těchto výrobků nemám zkušenosti

    OdpovědětVymazat