Big Christmas giveaway...are you ready for Christmas?

By 18:50

Čauky mňauky!

Vánoce se blíží, nervy se zkouškama rostou, a vzhledem k tomu, že absolutně nic nestíhám, rozhodla jsem se, že vám celé to čekání a neaktualizace zpříjemním a udělám oficiálně první Giveaway tohoto blogu!! :)




A o co si teda zasoutěžíme?


Když mi byla nabídnuta spolupráce s firmou HQH System, nemohla jsem říct ne. Přece jenom jsem člověk, který furt někde poletuje, a jak jistě víte, doba je divoká a křaky jsou plné uchylů/zlodějů :D Navíc i po tureckém zážitku, kdy mi byl ukraden mobil, jsem si začala dávat na své věci větší pozor. Proto jsem se rozhodla kývnou na nabídku, v rámci které mi byl nabídnut pepřák a osobní alarm i pro Vás - mé čtenářky.

Aby toho nebylo málo, a všechno se netočilo jenom kolem praktických věcí, rozhodla jsem se vám udělat radost i nějakou tou kosmetikou, kterou mám i já osobně moc ráda :) Přesněji řečeno - krémy od značky Ziaja s vůní čokoládového másla.



Podtrženo, shrnuto


Soutěžit budeme o balíček, který obsahuje:
  • Pepřový sprej ve tvaru rtěnky od firmy HQH System (naleznete ho TADY),
  • Osobní alarm (naleznete ho TADY)
  • Krém na ruce s čokoládovým máslem - Ziaja
  • Pleťová maska s čokoládovým máslem
  • Pleťový krém s kakaovým máslem

A jaké jsou podmínky soutěže?

  • Staňte se mým čtenářem na GFC, popř. Bloglovinu.
  • Do komentářů mi napište, zda už máte nějaké vlastní zkušenosti s pepřákem, osobním alarmem nebo něčím podobným, co spadá pod ženskou obranu.
  • Napiště mi do komentářů email, na který vás můžu v případu výhry kontaktovat:)

Soutěž vyhlásím nejspíše ve čtvrtek 18.12. dle mého nejlepšího vědomí a svědomí:)))

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Skvělá giveaway! :) Já osobně se celkem bojím chodit ve tmě a sama po městě, zvláště, když je už hodně pozdě. Pepřák jsem si chtěla už několikrát pořídit, ale nevěděla jsem kde, tak třeba se mi poštěstí a vyhraju :). Přes gfc samozřejmě sleduji, email: laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná GA :) Už dlouho mám v plánu si pepřák pořídit a pořád jsem ještě do toho obchodu nezašla. Ráda bych ale něco měla u sebe, protože slyším o přepadávání poslední dobou čím dál víc
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super GA
    Pepřák jsem kdysi měla, ale někde ho ztratila, naštěstí jsem ho nikdy nemusela použít a doufám, že ani nebudu muset.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenosti nemám a všichni mi furt vyčítají, že jsem děsně neopatrná -.- :D takže alespoň ten pepřák by se asi hodil :D mail mám kolomaznikova.klara36@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádného takového obranáře nemám, ale už dlouho přemýšlím o pepřáku, je to taková klasika. Ale když už, tak nosím v ruce klíč. A kdyby náhodou tak bodnu do obličeje a snad uteču.
    Sleduji tě, to je jasná věc a email je: luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem ako 0simplicitylife :)
    S tymito vecami nemám zatiaľ žiadne skúsenosti , ale myslím , že sa to žene zíde . :)
    siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Nemám s nimi žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing photos !
    If you have instagram I want to know it because I'm a instagram addicted,my instagram is @carmenpaastor.
    Kisses from http://miescueladetacones.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  9. Fantastic giveaway, girl. Good luck to everyone.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Naomy Jakab
    Bloglovin: Naomy Jakab
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    Skúsenosti nemám s tými,no priala by som si hlavne ten sprej,lebo každú stredu a piatok idem z tanečnej v noci sama doma tak by sa mi to hodilo :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavá soutěž :)
    Jak pepřový sprej tak alarm jsem nikdy neměla, takže žádné zkušenosti nemám, ale rozhodně jsou to věci, které se můžou hodit.
    pandicka.vendy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pepřák u sebe nosím už někdy od patnácti a žádná cesta domů za tmy se neobejde bez něho v mé ruce. Nevím, jestli by mi opravdu pomohl, ale je to aspoň taková útěcha. A kosmetika s vůni čokoládového másla! Já chci!!! :D Čokoláda je moje velká životní láska! :)

    miss.anettel@gmail.com
    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem pepřák nikdy neměla, ale mamka pořád naléhala na tátu ať ho mě a ségře koupí, když jsme nastoupili na střední školu do prahy, ale obešly jsme se i bez něj. Je ale fakt, že časem si ho asi pořídím, kamarádku cestou z práce přepadli, tak proč zbytečně riskovat:(
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Skúsennosti nemám, ale ten sprej by sa veľmi hodil, keďže cesty v noci mi nie sú veľmi príjemné.

    OdpovědětVymazat
  15. Super nápad na dárky ;-) žádnou zkušenost zatím nemám, ale jelikož se fakt bojím sama chodit večer, tak bych si něco takového ráda pořídila (nebo vyhrála) :-)
    Sleduji na Bloglovin
    dadkovakaterina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: vaja vaja
    nemám žiadnu skúsenosť:)
    zbožnujem čokoládu:-)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduju, Amy Noire.
    Mám zkušenost s pepřákem, takovou, že ho stejně vždycky zapomínám :D Mám ale nepraktickou verzi, bez krytky atd., tak se hrozně bojím, abych ho omylem nenalila na sebe. Ve tvaru rtěnky by se hodil určitě víc)) Navíc od přítele kolikrát musím od autobusu dojít tak 2km sama, což je vážně příjemné v zimě v devět večer... párkrát jsem už sprintovala jak šílená jen proto, že mi přišlo, že auto jede moc pomalu...
    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat