Outfit 2.2 - Everybody's got a dark side

By 14:24 , , , , ,

Krásnou neděli, přeju. 

Tak co, užili jste si víkend? 
Já upřímně řečeno moc ne. Mohla bych vám tu vykládat, jak jsem celý víkend propařila s rozvedeným (kéžby) Georgem Clooneym, požírala sushi, plavila se na jachtě po Karibiku, nakupovala na Pařížské a stala se Miss ČR 2014 (kvůli mě se dokonce změnily i ideální míry na 60-90-120), ale myslím, že by vás tyto historky moc nebavily. Jsou takové moc obyčejné a všední....a určitě je slýcháváte často.

No dobře, kecám. Na celém mém víkendu bylo nejvíc vzrušující, že jsem vyfotila misku plnou hroznového vína a postla ji na instáč, nebo to, že jsem sežrala 300g milku. Taky mi dopsal zvýrazňovač a došlo kafe. V pondělí píšu jeden dost chujkatý test, tak jsem o víkendu nevytáhla paty z baráku s předsevzetím "NAUČÍM SE VŠECHNY PARAGRAFY NAZPAMĚŤ"

Jenže jak to tak bývá, moje vůle umřela někdy minulé zkouškové, a místo vysněného soustavného učení, jsem většinu času strávila ani-už-nevím-jak-ale-učení-to-nebylo, a tak to teď všechno doháním na poslední chvíli...tak toto byl můj víkend..jak vzrušující! Rychlost mého posunu ve vzdělávání? I šnek je proti mně závodník formule 1!

Jinak vám povím, že jsem asi ten největší narcis na světě. Nemůžu si pomoct, ale z těchto outfitových fotek jsem naprosto nadšená!! Jsou focené minulý týden jsou přesně dle mého gusta - cvočky, křivák, úzká sukně, černé nehty...♥
Myslím, že spolupráce s Luci nám fakt svědčí (nebo teda aspoň mě) - tato slečna totiž umí tak krásně fotit, že i z mého neumění pózovat dokáže vykřesat něco tak úchvatného :D 

Jooo..a pokud se vám zdá, že mám asi půl metrový odrůst vlasů, tak se vám to pouze zdá..toto je totiž novodobé ombré!! (dobře, kecám..ale už jsem to napravila...)
 
 Sukně - H&M, boty - Deichman, tílko + křivák - New Yorker, šperk - Takko?, silonky - F&F










A ještě jedna v saku - bez bundy! 
Sako - New Yorker, kabelka - F&F 



Po sto letech jsem vytáhla podpatky - a ne zrovna stabilní. Už během cesty na tramvaj jsem si představovala všechny možné katastrofické scénáře - jak padám a lámu si hnátu, jak slítnu pod tramvaj, jak se mi vyvrtne kotník a já spadnu z mostu přímo do Bystřičky a utopím se - naštěstí se nic takového nestalo. Žiju a v botech jsem zvládla nejenom obejít půl Olomouce, ale i obchůzku Teska :D 

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Moc Ti to sluší! :-) Víkend jsem si taky moc neužila, jelikož se šprtám na zápočty
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, moc se povedly :) To je super, že jste se s Lucy takhle spojili :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tá sukňa je dokonalá!!! Milujem tento vzor!!! :) A skvelé vlasy! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně pěkné fotky, sukně je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy se nepřesstanu červenat když čtu jak mě chválíš :) A přitom mi nepřijde že bych byla nějak dobrý fotograf..
    Moc ti to sluší Kejt, ta sukně byla vážně dobrá koupě a kožená bunda je perfektní vždycky :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. holky, kde je to v ol focené, prosím pěkně, děkuji :)

      Vymazat
    2. El: je to u Dómu v centru Olomouce :)

      Vymazat
    3. sem si myslela, že je to tam, díky, ženy :-)

      Vymazat
  6. to si mala dvoje silonky na sebe ze ti nebola zima? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Nene, jedny stačí. Mně většinou na nohy zima nebývá :) A navíc zas taková kosa nebyla:)

      Vymazat
  7. Tak to ti gratuluji k tomu, že sis zvladla nic nezlomit na takových botech v Olomouci. Já tady chodím jen v botkach na uplně rovné podrážce.. :D
    A jestli ty máš půl metrový odrost vlasů, tak já jsem měla ještě před týdnem asi kilometrový :D ale taky jsem to už napravila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..ty jsi taky z Olomouce?:) Tak tozdravím olomoučanku!! :)
      Noo, bylo to náročné...ae zvládla jsem to :D snažím se naučit chodit na takových botech :D Ale povětšinou (v 99% procentech případů) nosím ty nejnižší boty, co mám :D

      Vymazat
  8. Suknička je nádherná :D Aj náhrdelník. Celkovo podarené fotky :D To so skúškami poznám. Dobre, som len v kvarte, no dnes sme písali dve písomky a vedela som len to, čo som sa stihla nabifliť cez prestávku. Včera sme totiž oslavovali, potom sme šli po bratranca na letisko, no jeho let presmerovali do Košíc a kým sme zistili, čo s nim bude, bolo pol ôsmej. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, vidím, že to je všude stejný:) :D Bych všechny ty testy zakázala..je to ztráta času :D

      Vymazat
  9. Pěkné:) Ta sukně je skvělá! Nechceš se vzájemně sledovat? (facebook, instagram, google..)

    vik-ladyla.blogspot.cz
    instagram
    facebook

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to tu sluší :) Krásná sukně a botky! Tenhle outfit je přesně podle mého gusta, ať žijou kožené bundy! :)) Krásné fotky holky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta sukně je suprová! :)
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera! Miluji tu sukni! Narcis nejsi... A kdyby náhodou ano, tak jím jsem taky, protože když se některé fotky povedou, tak jsem z nich taky hotová :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Lovely top and skirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  14. mas krasnou sukni :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat