Outfit 2.8 Love? What is love?

By 15:12 , , , , ,

Dobré ránko!


Tak co, jak jste si užili víkend?
Já těžce přežraně :) Taťka slavil narozky, takže se u nás zákuskovalo (poprvé v životě jsem měla ten všemi opěvovaný mrkvový dort), koláčkovalo a hlavně pak šopákovalo :D Z pracovní párty dovezl tak 2 kila šopáku... takže si teď připadám jako přerostlá okurka a úplně cítím, jak zelenám :D 

V neděli jsme si konečně s Bařenkem na sebe našly čas a po sto letech zase zašly na kafčo.
Moji věrnou kámošku Bařena aneb holku, která se mnou absolvovala 11ti denní Turecké peklo (a taky málem otevřela únikový východ před odletem letadla♥) určitě už znáte. 
O to horší je skutečnost, že ona asi nezná mě a za ten měsíc, kdy jsme se neviděly, úplně zapomněla jak vypadám. Jinak si totiž nedokážu vysvětlit, jak je možné, že se několikrát snažila vlézt do auta úplně cizímu člověku :D
To máte tak. Jedete ji vyzvednout k baráku, ptž máte spolu domluvenou snídani v kavárně, a co nevidíte. Vaše kámoška přímo před vaším nosem otvírá dveře a následně nasedá do auta úplně někomu jinému, když v tom ji dojde, že ten starý plešatý dědek asi nebudete vy..:D Zatímco vy se s Bařenem vesele mlátíte smíchy, postarší pán vaši zábavu asi moc nechápe, jinak si nedokážu vysvětlit, proč na ni kouká, jako by se mu právě snažila ukrást auto :D A tak si žijeme :D


Outfit je úplně obyčejný, takový na "lítačku" - all in black jsem ale oživila hnědou šálou a kabelkou (ve skutečnosti jsou barvy téměř totožné, to jenom to světlo kabelku naprosto zesvětlilo) - ano, černá a hnědá NAJEDNOU! A teď mě prosím ukamenujte! Čekám! :D  

 Křivák, šála, tílko - New Yorker, kraťasy - Takko, kozačky - CCC, kabelka - F&F






Brýle - C&A, černý cardigan - New Yorker,

A teď tam hoď nějakou svůdnou pózu....




V Ňů Jórkru mají novou kolekci černých tílek s krajkou - super, takové ještě nemám! A podobných mám asi jenom tisíc :D 
Řetízek - Takko

A na závěr fotky mé drahé, která má mírné nedostatky v tom, si mě zapamatovat :D
Aneb tématika fotek: v křoví bez kabátu :D 


Kabát - F&F, legíny - New Yorker, kozačky - CCC

You Might Also Like

19 komentářů

  1. že prý obyčejný..kdyby aspoň čtvrtina Prahy chodila v něčem obdobném, žilo by se mi tu s klidnějším srdcem =D.
    A víkend byl super, po dvou měsícich jen čistej chill a relax, zadělali jsme těsto na perníčky, pověsili obrázky a vytvořili fotostěnu a hráli videohry..fakt pohoda, konečně ^_^
    Tak fajn začátek týdne,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / ig: @majki

    OdpovědětVymazat
  2. :) Tá kabelka a šatka sa mi neskutočne páčia !

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, vypadáš úžasně! :3 k Tvým vláskům se mi hnědá nehorázně líbí! a nastoupení kamarádky do cizího auta mě rozsekalo a připomnělo mi, jak si kamarádka na jedné párty spletla tátu s cizím chlapem a začala na něj řvát: "tati, co tady děláš?" pán šel za ruku s nějakou slečnou a věřím, že kdyby mu někdo vyfackoval, bude vypadat míň mimo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Haha..tak toto mě taky moc pobavilo:D To se zkrátka stává :D

      Vymazat
  4. Hezký outfit, každopádně teď bych v tom asi zmrzla, já už vytáhla svojí parku :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Hnědou s černou kombinuji naprosto běžně, nevidím na tom nic špatného ;-)

    A vlizt cizimu cloveku do auta? Stane se :-D Vtipne je i stat u totozneho autaku jako je tvoje a divit se, proc nejde odemknout ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. skvelá bundicka, pristane ti to. a mám rovnaké tielko. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Černá a hnědá najednou jsou super! Kamenování se nekoná! :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na oslavy se vždy těším hlavně díky záplavě šopáku :D
    Máš supr boty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky a svůdná póza nejvíc :D. Kámoška má boží kabát, ten chci :). Sluší Vám to oběma
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Wow perfect outfit!! I love the all black look with the pop of browns ;) you look stunning! <3

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Great oufit!! I loved your pictures!! Have a nice day! :)
    Aresmar blog

    OdpovědětVymazat
  13. Ta šála je super :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hnedá a čierna je náhodou pecková kombinácia, navyše tebe sa hodí aj k vlasom, šálik aj kabelka sú krásne:-) day by day

    OdpovědětVymazat
  15. Hnedá a čierna je náhodou pecková kombinácia, navyše tebe sa hodí aj k vlasom, šálik aj kabelka sú krásne:-) day by day

    OdpovědětVymazat