Outfit 2.7 Deep e(s)merald & gold

By 19:43 , , , , , , , ,

Tak po týdnu se opět hlásím s nějakým tím kecacím a outfitovým článkem..:)
Co nového? Asi nic. Snad jen, že čím méně času zbývá do zkoušek, a čím více se mi kupí povinnosti, tím více se věnuju mimoškolním aktivitám (to je logika, že jo) :D 
Tento týden jsme navíc s moji nejmilovanější - Ufonem♥ oficiálně ukončily PÁRTY SEZÓNU (nevím, zda tři párty za semestr můžu považovat za párty sezónu - ale zase na druhou stranu si musíte uvědomit, že jsme už staré babky a daleko raději máme příjemné posezení u čajíku a biskupského chlebíčku, v hřejivých papučkách a župánku :D :D) a jsme připravené na to, se zase vrátit k ověřenému studijnímu režimu, během něhož vypijeme veškeré světové zásoby kávy, sežereme všechnu Milku světa, a vykoupíme všechny zvýrazňovače Olomouckého kraje :D

Joo..a taky mám rozjednaných pár zajímavých blogových projektů, takže pokud vše klapne, jak má, máte se rozhodně na co těšit - ale víc vám prozatím neprozradím:)

No a teď pro změnu pár slov k outfitu...
Po dlouhé době jsem zase vyhrabala tento kabátek z Camaieu. Koupila jsem si ho letos v lednu, ale od jara ležel ve skříni, protože jsem prostě na něj neměla tu správnou náladu :D Ta se objevila až s příchodem studenějšího počasí. 
Tílko je prostě klasika, kterou nosím téměř pořád (a nehodlám se ho vzdát ani v zimě) no a kalhoty jsem si pořídila loni v zimě jakožto motivační kalhoty, do kterých plánuji zhubnout :D

Kabátek - Camaieu, tílko - New Yorker, kalhoty - Sinsay, náhrdelník - H&M, zlatý pásek - Gate, kozačky - CCC, kabelka - Kabea.cz








Šála - F&F, křivák - New Yorker




No co, pršelo..:D Proto mám takové prasácké boty:)



You Might Also Like

22 komentářů

  1. Mám to úplně stejně :D. Zkoušky se blíží, povinnosti se kupí a když už si řeknu, že musím dělat něco užitečného, tak raději napíšu článek na blog :D. Ale pořád ještě marně doufám, že se k těm seminárkám ještě dnes večer dostanu :D. Já jsem stará babka už dávno, protože je pro mě i jedna párty za semestr víc než dost a radši si půjdu posedět na kafe, do kina, do čajky... :D je to se mnou už marné no. Outfit je krásný, hlavně kabátek♥. Ááá asi poznávám ty děsné vražedně dlouhé olomoucké schody, po kterých jsem po dobu jednoho roku vždy udýchaná šlapala do školy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bundička je super :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Čižmy a kabátik sú úplne božské a na fotkách ti to pristane ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To sáčko je fakt super, je mi ho skoro líto, že bylo tak dlouho zavřené ve skříni :D a asi jsem ti to ještě neřekla, ale napadá mě to pokaždé- máš prostě boží vlasy! Kolik s nima máš práce? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D neboj, teď ho "provětrávám" pravidelně :D
      Klari, moc děkuji za takový kompliment:) Noo...práce s nima mám hromadu :D Denně si je myju, páč se neskutečně mastí, žehlím a používám hromadu různých přípravků, jelikož prostě nedrží tvar:( Ale v brzké době plánuju uveřejnit článek "jak se starám o své vlasy"...už ho mám rozepsaný, tak se snad do 2 týdnů objeví na blogu:) (ještě musím udělat pořádnou fotodokumentaci:D )

      Vymazat
    2. Tak na tenhle článek se moc těším, protože tvé vlasy obdivuji v každém příspěvku :))

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší. Já jsem měla barevné kalhoty snad jen jednou v životě a to tmavě zelené =) Stres se školou plně chápu, mě se o tom už i zdá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to všichni zvládneme a život zase bude krásný;)

      Vymazat
  6. Teda. to Ti neskutečně moc sluší! Tyhle barvičky navíc zbožňuju, ale kromě toho ještě i Tvé vlasy a celkově jsi to hezky sladila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujiii:) Taky se mi tato kombinace barev moc líbí:)

      Vymazat
  7. Skvelá kombinácia, moc ti to pristane :))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem moc za úžasné komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi obrovská kočka! Ty boty jsou luxusní, tak si chci nějaký podobný koupit :). A ty kalhoty mají skvělou barvu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Ještěže já jsem přešla ze zvýrazňovačů na pastelky - takže pastelky olomouckého kraje beru já :D

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se to na mě všechno kupí, ale snad to všechno rychle uteče a bude po zkouškách :D
    Mimochodem moc pěkný kabátek! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat