Outfit 2.5 Lazy, but talented

By 12:10 , , , , , ,

Znáte ten pocit, když se s někým seznámíte, rozumíte si, máte dojem, že to mezi vámi jiskří a ten někdo se jen tak mezi řečí zmíní, že jste vlastně tlustá a měla byste začít cvičit? :D Ne? Buďte rády! Protože pokud jste aspoň trochu ženská, tak v takové situaci vás chytnou mory a máte pocit, že obsah té skleničky, kterou zrovna svíráte v ruce, by se perfektně vyjímal na obličeji daného objektu :D

Nakonec jsem se udržela (možná proto, že sklenička byla prázdná), ale zároveň jsem si vzpomněla na podobný zážitek asi 3 roky starý:)

Pamatuju si, že jsme si s kámoškama udělaly dámskou jízdu v Luhačovicích. Vidina 3 osamělých grácií u skleničky vína, vzbudila pozornost nejednoho muže. A ani jsme nevěděly jak, už u nás seděl vysoký modrooký kluk s celkem příjemným úsměvem. Nejprve nám vyprávěl, že je z bohaté rodiny, bydlí v královském hotelu a do Luhačovic jezdí na pravidelné ozdravné dovolené. Jenže na dotazy ohledně hotelu nějak nedokázal odpovědět, a tak přiznal, že bydlí vlastně v apartmánu. Za chvilku už byl z Luhačovic a ve finále se do svého příběhu zamotal natolik, že ani on sám nevěděl, kdo je.
Ačkoliv alkohol působil, našim chytrým mozečkům docvaklo, jak nechutně kecá, což jsme mu taky taktně naznačily. A jeho reakce? 
Nevydýchal to! Začal po nás řvát urážky, nadávky a slova typu "vlastně jsme všechny úplně blbé, nudné a škaredé. Ty nemáš prsa, ty je máš svěšená a ty ZHUBNI!" :D 
A jaká byla reakce moji maličkosti (tehdy velikosti)? Vzala jsem skleničku červeného vína a chrstla ho tomu zákeřnému blbečkovi přímo do obličeje. Po mně to zopakovaly i děvčata, a chlapci a jeho bílému tričku tedy byla dopřána příjemná alkoholová koupel. No co, patřilo mu to :D


Outfit byl focen v Olmu mou drahou Luci a tentokrát se jedná o outfit na téma "Co nosím do školy" :)

Křivák, cardigan - New Yorker, wrapskirt - H&M, boty - Deichman, tričko - House, náušnice - Claire's, kabelka - kabea.cz

 









You Might Also Like

34 komentářů

  1. to je teda zážitek, dobře, že jste mu to takhle vrátily!! :D
    jinak máš skvělý tričko a sukně je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačí, ty brýle ti neskutečně seknou, celé ti to moc sluší! :) A opět si mě i pobavila :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to ráda slyším, Luc:) Takové příběhy jko z filmu :D

      Vymazat
  3. Jsi krásná! Přesně takové "týpky" nesnáším... Achjo, co je to s tím "ideálem ženy" dnešní doby? Jestli ty jsi tlustá, tak já jsem totiž asi hroch :D S tím vychrstnutým vínem si to dokážu živě představit, už jsem jednou měla tendenci to udělat, ale chlapec se pak naštěstí sám polil pivem a já měla klid :D Jsi krásná a štíhlá a podle toho, jak na mě z blogu působíš, si myslím, že ti jsou nějaké takové kecy ukradené a tak je to správně :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anett, ty zrovna, prosím tě :D ty která na sobě neustále makáš a makáš a makáš :D
      :D Noo..s tím vínem bys to ale měla vyzkoušet. stojí to fkt za to - ten pocit :D
      A moc děkuji za ta krásná slova :)))

      Vymazat
  4. No to si snad ze mě děláš srandu -.- Tak zaprvé nechápu, jak někdo může být takové nevychované a zákeřné hovado, aby něco takového řekl nahlas, zadruhé je to nejspíš povrchní debil a zatřetí ty jsi zrovna ultrahubená, tak je mi záhadou, kde se vůbec taková myšlenka vyrojila v jeho hlavě. Opravdu, první věc, která mě napadla, když jsem tě viděla, byla "páni, ta má krásnou štíhlou postavu". Jediný důvod, proč bych na něj tu skleničku vína nevychrstla, by byl ten, že by to byla škoda vína.
    PS: Pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ted si mě pobavila;)
      Klari, ale musím říct, že to je běžné. Takových chapů je hromada a co už, no :D
      Děkuji moc za lichotky...ae je pravda, že bych na sobě měla trošku máknout:))

      Vymazat
    2. Proboha, neděs mě! :D
      ... Že jsem si toho nevšimla ;)

      Vymazat
  5. Páni, tak ta historka je skvělá, to bych chtěla vidět :D A máš pravdu, patřilo mu to, to chlapské ego je strašná věc :D. Outfit je opět skvělý, obzvlášť se mi líbí cardigan pod koženou bundičkou ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tričko má super název :D v té sukni bych asi zmrzla ale sluší ti to :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti to sluší, to tričko je skvělý! Týjo, jak tobě někdo může říct, že seš tlustý :D Tlustý lidi vypadají opravdu jinak. Zážitek teda něco, udělala bych to stejný, co vy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. That tee is so cute. Love the complete outfit, from head to toe. Just perfect girl......aww your hair honey.
    Happy weekend
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky!! :) okuliare Ti veľmi pasujú :)) A outfit je super, len ja by som menila topánky :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu s těma botama. Když tak koukám na ty fotky, tak bych je asi taky změninila, ale zase nemám žádné nízké podzimní a kozačky se k tomu nehodily vůbec. toto je takové nejmenší zlo:)))

      Vymazat
  10. Krasna kabelecka, moc slusi :) xoxo

    Andrea

    http://www.catwalk-avenue.com/2014/11/loreal-paris/

    OdpovědětVymazat
  11. To tričko je fakt úžasné:D A skvelý outfit, všetko k sebe pasuje :D Ten zážitok, to je teda niečo! Zaslúžil si to! :D

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem moc za taková hezká slova :) vidím, že má příběh úspěch :D

    OdpovědětVymazat
  13. užasný outfit :) Opravdu ti moc sluší,:)

    OdpovědětVymazat
  14. tenhle outfit je bomba! a ta kabelka tu chcu takýýý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: a nemáš nový vlasy? jsou totiž dokonalý !

      Vymazat
    2. Tak potom vzhůru do objednávání:) kabelka je fakt super, ale znovu bych si ji nejspíš nekoupila. Trošku mi vadí, že nemá klasické rozepínání na zip, ale musím do ní lézt přes ty spony tam :(
      A jojo..mám novou barvu - měla sjem už šílené odrosty! :D moc děkuji:)

      Vymazat
  15. :D Šmankote! Nedovedu si představit jak bych reagovala. Takovéhle týpky bych střílela na místě, ale víno je víno a asi by mi ho bylo líto (vína samozřejmě).
    A tvůj outfit je úžasnej, ale dovol mi pozastavit se nad tvými vlasy! Sakra holka jsou boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak za tu srandu to fakt stálo :D možná kdyby to bylo v nějaké luxusní restauraci a víno by stálo půl milionu, tak to neudělám :D ae v takovém pajzlu se to zvládnout dalo :D zvlášt když vína tam měli dost:D
      A děkuji moc :)

      Vymazat
  16. Promiň, ale v tom případě nerozumím v jakém okruhu lidí se pohybuješ, protože jestli tebe někdo nazve tlustou, tak to nevím, co by ti hošánci řekli mě.. mě už by asi nazvali prasnicí evropy :D a to by si sakra začali válku, kterou by vést nechtěli :D šmejdi! Musím se ale smát, že jsi na toho kluka fakt to víno chrstla :D výborná reakce!
    Jinak outfit zas na jedničku, ten cardigan je přímo úžasný! Hned bych ho také brala..

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene! :D to se mýlíš! Prasnice Evropy jsem už já :D :D Haha...já nevím,no..povrchních kluků je všude spousta :D ae za ty zážitky to občas stojí! :D

      Vymazat
  17. Ohromně se mi líbí ta sukně, myslíš si, že ji ještě mají?

    Jinak kdyby mi mužský takhle chvíli po seznámení něco takového řekl, taky bych si o nem pomyslela svoje. Nejspíš bude sám chudák zakomplexovaný, pro mě je důležité si s člověkem rozumět a neřeším jeho vzhled, pokud není špinavý a nesmrdí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Myslím, že už ne. Byl to doprodej letního oblečení :(
      Ano, ano...vidím to stejně. Taky mi na vzhledu tolik nesejde..jsou daleko důležitější věci:)

      Vymazat
  18. sukňa a kardigán. <3 a za to víno do tváre ťa cením, myslela som si, že sa to robí len vo filmoch. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelý outfit!! Super farby, dobre si to zladila :) :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Nechápu, máš perfektní postavu! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat