Outfit 2.4 white stripes!

By 12:08 , , , ,

Dobré skoro-ránko!:)

Tak po delší odmlce konečně píšu.
Víkend jsem strávila v Praze a bylo fakt blaze a taky draze :D S našima jsme se dohodli, že si uděláme nějaký ten společný výlet, a tak jsme vyjeli obkouknout památky (čti přežrat se klobásama, uchodit se k smrti -  obejít 8x Václavák,  2x Paladium a všechny ty ulice tam (jenom během soboty), je fakt sportovní výkon! A né že né! :)

Ani tentokrát mě můj orientační (ne)smysl nezklamal, a opět se mi povedlo se ztratit! Poté, co jsem asi hodinu a půl kroužila kolem Prahy 1 jak nasraný sup, a nedařilo se mi najít naši ubytovnu, začala jsem uvažovat, že po sobě vyhlásím celorepublikové pátrání, sednu si na patník, rozbrečím se a budu doufat, že se mě někdo ujme jako zatoulaného štěněte :D

Celkem jsem plánovala, jak v Praze nakoupím asi tak milion dárků k vánocům, jenže kde nic, tam ani smrt ani kreditka nebere..:D Takže ty otravné vánoční nákupy mě teprve ještě čekají! Haleluja!!
Ale koupila jsem si klobouk. Kdo mě sleduje na instáči, mohl si všimnout, že už jsem s ním srostlá jak muchomůrka hřib satan! :D 

 Rifle - New Yorker, cardigan - Terranova, tílko + kabelka - F&F, náhrdelník - aliexpress,  
lodičky - ??? (Amsterdam)














You Might Also Like

40 komentářů

  1. Pruhou jsou nejlepší ;)
    A ztratit se? Nevěřím..Praha není velká =) a kdyby náhodou, no tak se je potřeba zeptat a poradit =D, líná pusa, holé neštěstí se říká =D
    Fajn, žes to nakonec dobře našla a neztratila ses ;)
    Prima pondělí,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já vím :D já spoléhala na GPSku v mobilu :D Ale nakonec jsem se našla, tak 3x sláva!:)
      Tobě taky přeju příjemný den:)

      Vymazat
  2. Aaaaaa tak tohle nemá chybu! Celý ten outfit úplně zbožňuji... A jak se vůbec můžeš ztratit v Praze? Hlavně v centru mi to přijde všechno takové blízko u sebe, že i když člověk trochu zabloudí, tak musí vylézt někde na známém místě :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé....děkuji, Anet:)
      Noo..když já se dokážu ztratit i v Olomouci, takže to zas takový div není :D

      Vymazat
  3. Ten cardigan je nádherný!!! Sluší Ti to!!

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektná kabelka, perfektné džínsy (tie s dierami bodujú u mňa vždy :-)) a perfektné vlasy, z tých som úplne hotová. :-) Praha je úžasná a viem si veľmi dobre predstaviť, koľko ste toho museli nachodiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji převelice:) Moc si toho vážím:)
      Přesně tak, výšlap po horách je proti tomu zanedbatelný :D

      Vymazat
  5. Krasne fotky! moc ti to sekne!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný outfit! líbí se mi lodičky a sako!!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ten svetrík je super! skvelá farba vlasov. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju ty Tvoje úvodní texty, vždycky mě tak pobavíš :D. Outfit je super a proužkový cardigan je parádní
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji:) Ani jsem nečekala, že outfit bude mít takový úspěch..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty Tvoje vlasy jsou takhle supr rošťácké :) Strašně se mi líbí botky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Loving the effortless chic outfit on you. The stripes are gorgeous, I am such a sucker for stripes anyway. Awesome heels! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  12. To jsi chodila po Praze v těchto botách? :O protože jestli ano, tak to ti velice smekám.. Já když jsem tam byla naposledy, tak měla na nohách tenisky a stejně mě po celém tom dni bolely nohy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee:D neblázni...to bych nepřežila. V Praze jsem měla kozačky. Tyto fotky jsou nafocené v Olmíku minulý týden:)))

      Vymazat
  13. Thank you so much for dropping by and your lovely comment. Following back on GFC #47 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much:) Nice to follow you:)

      Vymazat
  14. Ty fotky jsou nádherný (a žádná samochvála tu jako nesmrdí :D) prostě na těch fotkách vypadáš úžasně, moc ti to sluší kočko :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ty se sama chválit nemůžeš, ale já tě chválím!! Jsi prostě nejšikovnější!!!:) :))))))

      Vymazat
  15. Skvelé fotky :) Super outfit a máš nádhernú farbu vlasov! :O :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  16. You look fabulously cool! That jeans totally add edge to your outfit! Gorgeous!

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovědětVymazat
  17. You look pretty
    i love ur stripes cardigan
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pekne nakombinovano s temi prouzky, hezky ti to vytvarovalo postavu!

    A fotky opet vyborne, myslim jsem objevila po dlouhe dobe zase blog, co me bavi. V tom nejlepsim slova smyslu samozrejme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé...moc děkuji, moc si toho vážím. Zvlášť pokud je to vyřčeno takovou známou blogerkou:)

      Vymazat
  19. Veľmi sa mi páči, keď je čierno-biela kombinácia oživená niečím žltým:D Nádherná...

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  20. Such a perfect outfit! I love your jeans and shoes especially ;) you look stunning! <3

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    OdpovědětVymazat
  21. Love that cardigan! Stripes are so much fun :)

    xx

    Marta
    www.paradiseplayground.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný outfit, ale co outfit, Tobě se to strašně sekne, jako vždy. Ty vlasy Ti závidim :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji moc:)) Na vlasech ale není moc co závidět :D Možná tak jen vypadají na fotkách:)

      Vymazat
  23. I LOVE your shoes!! So cute!! I would love if it we could follow each other!!

    xoxo,
    Michelle

    michababyyboutique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Táto kombinácia ma na tebe veľmi baví! Vyzeráš fantasticky:)
    ♥ ♥ ♥
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj krásný otfit a prosím tě, co používáš za barvu na vlasy :)? teda jestli se můžu zeptat... :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat