Outfit 2.3 - Flowers are all around

By 20:43 , , , , , ,

Čumím jak vepř, ale už je zas skoro konec týdne..toto letí....
A to si pamatuju, že ještě nedávno bylo pondělí, a já prchala ze školy s nepřekonatelnou chutí někoho zabít :D Pak najednou bylo úterý, kdy jsem se budila s děsivou kocovinou (to víte, chuť zabíjet potřebovala zabít, a tak jsme se s holkama po sto letech dokopaly k tomu, že zajdeme na párty - na téma ZOO - kdo mě sleduje na instáči, ví, že jsme byly opravdové kočky :D ), ani nevím jak, ale náhle tu byla středa a rumíka na zlepšení bylo třeba..no a teď už je čtvrtek a můj veškerý volný čas někam utek. 
Takže opět klasicky nic nestíhám, nestačím..seznam věcí, co musím udělat se rozrůstá jak plíseň na brokolici..no krása..proto ani blog nekvete..leda tak moje kimono...:D

Dneska jsme byly s Luci fotit. Však to znáte. Prvně se domluvíte na 12, pak na jednu, z jedné je půl druhé a o půl druhé píšete vyděšenou SMSku - "Dej mi prosím 10 minut navíc, ruply mi kalhoty" :D Už to dokonce vypadalo, že dřív bude tma, než se sejdeme, ale naštěstí jsme to zvládly, fotky vznikly a život je hned krásnější :D

Kimono, křivák - New Yorker, pásek - Gate, kozačky - CCC, tílko - F&F, náhrdelník - Pepco



Kabelka - Baťa









You Might Also Like

21 komentářů

  1. Úvodním textem jsi mě hodně pobavila :D Fotky jsou parádní, strašně moc Ti to sluší, jak máš ty vlasy - kočka!! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ten květinový print ti moc sluší =)
    Hezký víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
  3. No sluší ti to, mám ti to vůbec ještě psát? :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Kejt, co to máš za odstín na vlasech, pretty please.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čauky El:)
      S tím ti bohužel neporadím:( Vlasy mi jednou za sto let barví vlasožerka a odstín bohužel nevím...:(

      Vymazat
    2. Tož to jako fňuuuk. :-)

      Vymazat
  5. Tie vlasy aj rúž ti veľmi pristanú:D Nádhera :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kočko, já jsem si říkala, že Tě odněkud znám :-D Vždyť my se potkáváme na PF :-D A poznám Tě podle těch krásných vlasů <3

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti to sluší ! :)

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To kimono je vážně boží! A musím říct, že fráze: "rozrůstá jak plíseň na brokolici" se mi neskutečně líbí :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalý outfit, nádherné boty a ty zlaté doplňky! Krásná!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna, veľmi ti to pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, moc pěkné vlasy tady máš =)

    OdpovědětVymazat
  12. ta červená rtěnka ti strašně sluší :)
    beautylook.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všem moc děkuji za krásné komentáře :))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké! máš krásnou barvu vlasů!! outfit je skvěle sladěný!

    OdpovědětVymazat
  15. Hned jsem poznala známá místa, jdu omrknout i další příspěvky ;-)

    A trable s tmou moc dobre znam, ale na namesti je vzdy super svetlo.

    OdpovědětVymazat