My everyday hair routine...

By 14:18 , , , , , , , ,

Mnoho z vás mi na blogu chválilo vlasy (ani nevíte, jak mě to potěšilo:) a ptali jste se, jak je udržuju. No.. nemůžu říci, že bych ze svých vlasů byla nějak extrémně nadšená, stále mají mnoho nedostatků, ale na druhou stanu taky musím přiznat, že ještě nedávno byly v naprosto katastrofálním stavu – roztřepené, padaly ve velkém a hrozně se lámaly. Nicméně během posledních 4 měsíců, jsem úplně změnila přípravky na vlasy, a jejich stav se rapidně zlepšil:)

BTW: Kvalita fotek není zrovna nejlepší, ale s tou tmou venku se moc udělat nedá :(



  • Barvení
Moje původní barva je tmavě hnědo-černá – prostě taková nijaká, nehezká. Navíc mi ani nesluší.
Vlasy si barvím asi tak od patnácti - v té době hrozně frčely melíry, takže ani já nemohla být pozadu, že jo. Od té doby jsem hodně experimentovala. Červená, tmavě hnědá, zrzavá, blond melíry. Ale před čtyřmi lety se mi naštěstí povedlo najít svoji barvu, a teď už jsem věrná jedině svoji hnědo-zrzavé:)
Barvit se nechávám u své kadeřnice, protože nechci riskovat, že si upálím kus hlavy. Navíc trpím panickou hrůzou, že mi vlasy vypadají, tak to nechci moc riskovat :D 

  • Mytí
Vlasy si myju denně – mám je sice dost suché, ale zároveň se mi i hodně mastí, takže jenom někdy se mi povede je udržet v použitelném stavu více než den. Navíc když si je neumyju, tak mě další den začne svědit pokožka hlavy, a to mi fakt vadí.

Vlasy si myju večer před spaním (dřív se do té sprchy prostě nedokopu a navíc jsem i zpozorovala, že jakmile si vlasy umyju, vyfénuju a upravím během dne, nejenom, že jsou hrozně zplihlé, ale zároveň se mi i dřív začnou mastit).  Proto jsem si zvykla chodit spát s mokrou hlavou - je to nejrychlejší a pro mě i nejlepší na objem (mokré vlasy si zásadně nečešu - jsou na to dost citlivé, pouze je jemně vysuším ručníkem a postříkám sprejem Aussie - na suché vlasy).

Po každém umytí šamponem použiju kondicionér. Příležitostně (když se mi chce a mám čas) i masku.

Momentálně používám Šampon a kondicioner řady Absolut repair lipidium a masku Pro-keratin refill

  •  Přípravky na vlasy
Co se týče šamponů, masek a kondicionéru, po jiné, než kadeřnické značce bych už nesáhla. Šampony z drogerie jsem používala dost dlouho, vlasy se mi totálně zničily, začaly padat, třepily se mi konečky tak do půlky hlavy, barva byla úplně vyžraná a nijaká..
Byla jsem z toho fakt nešťastná a uvažovala, že je radikálně zkrátím. Naštěstí jsem se ještě rozhodla dát šanci lepší vlasové kosmetice a hle - všechno se zlepšilo. 
Mezi mé nejoblíbenější značky patří L’oréal Professionnel, Lee Stafford, Kérastase či TONI & GUY.

Nejčastěji používané masky - keratinová řada, býčí žlázy a maska pro vlasy, které nikdy nedorostou

Největší zkušenosti mám právě se značkou L’oréal Professionnel. Od té jsem už vyzkoušela 3 řady a jedna lepší než druhá. Na recenzi ochranné řady proti slunci mrkněte ZDE a na keratinovou řadu můžete mrknout ZDE.

Celkově všechny výrobky, které jsem zatím zrecenzovala, najdete v kategorii VLASY. 

  • Ranní péče
Ráno si vlasy nastříkám sprejem na tepelnou úpravu vlasů od Toni & Guy, popř. konečky natřu krémem na žehlení. Rozčešu je pomocí velkého kartáče a vyžehlím (ano, vlasy žehlím denně, ale snažím se snižovat teplotu a neničit je příliš dlouho. Většinou je jenom přejedu a čus. Navíc jsem si pořídila i keratinovou keramickou žehličku, která by taky měla být šetrnější)

Zleva: krém na žehlení vlasů (Absolut repair lipidium), Sprej na suché vlasy (Aussie), sprej na tepelnou úpravu vlasů (Toni & Guy), Mythic oil a Absolut repair lipidium oil (Obojí L'oréal), krém na růst vlasů (Plantur)

Po vyžehlení si naolejuju konečky (oba oleje, které používám vidíte na fotce) a vlasy rukou pročechrám.
Co se týče hřebenu, používám tangle teezer a na rozčesání velký kartáč. Občas šáhnu po tupíráku, ale většinou si snažím dodat objem pročechráním rukou. 

Když cítím, že mi vlasy padají, nanesu na pokožku hlavy krém proti padání (Plantur)


  • Úpravování během dne
Během dne si vlasy moc neupravuju ani nečešu. Jen když je to nutné. Taky jsem se už odnaučila vlasy lakovat a zatěžovat různými lesky. Nepoužívám ani pudry na objem, ani suchý šampon (pokud to není nezbytně nutné).
Pokud už si vlasy nalakuju (třeba na nějaký večírek, ples) - hned se je snažím po příchodu domů umýt a dopřeju jim hydratační masku.
Pokud toužím po vlnách, používám konickou kulmu (Remington - Pearl Wand Ci95). Před jejím použitím opět vlasy postříkám sprejem pro tepelnou úpravu. Pokud chci vlny podpořit, použiju sprej pro podporu vln od Alciny.

Vlasy si fénuju opravdu výjimečně. A když už, tak s hlavou dolů (dodává to objem) a snažím se je fénovat ne příliš vysokou teplotou. 

Vlasy moc často nelakuju, ale i tak mám vždycky nějaký lak v zásobě (Pantene), balzám pro zničení a poškozené vlasy (Gliss Kur), sprej pro podporu vlnitých vlasů (Alcina)



Moje sbírka Lee Stafford - šampon a kondicioner pro vlasy bez objemu, maska pro vlasy, které nikdy nerostou, sprej na vlasy, lesk na vlasy




UPDATE: Tyto všechny výrobky nepoužívám denně!!! :D Většinou se dostanu jenom k šamponu, kondicionéru, olejíčku a Aussie a Toni&Guy spreji:)
Zbytek mám na příležitostné "patlání" :D

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Tak článek jsem přečetla jedním dechem :). To já si taky vlasy myju večer, ale jdu spát, až je mám suché. A jsem ráda, že si vlasy můžu umýt tak po 4-5 dnech, umývat je každý den a ještě žehlit no to by se mi fakt nechtělo :D
    Taky jsem si říkala, že bych vyzkoušela kadeřnickou nebo přírodní péči na vlasy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak člověk si zvykne:) A navíc to ani zase tolik času nezabere, když vlasy nefénuješ, nečešeš...:D

      Vymazat
  2. Mas fakt prekrasny vlasy.
    Myt si je ale denne by me zabilo, myju po trech, ctyrech dnech. Denne si zehlim "ofinu", jelikoz se mi vlasy vlni. Nefenuju, na to jsem lina :D
    Ted me ale trapi padani, padaji mi fakt silene moc :-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na padání zkus GS Eladen a masku pro růst vlasů od Leeho Stafforda (y)! Fakt doporučuju:)

      Vymazat
  3. Aussie <3

    A pobavil mě ten nápis "My big fat.." =D

    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    OdpovědětVymazat
  4. Ok, tak na tohle bych neměla, často se mi nechce ani vlasy česat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, jako tolik přípravků bych asi nedala :D já jsem ráda, že si dám šampon, občas kondicionér nebo nějakou masku :D ale jako je fakt, že mě se teda poslední dobou dost třepěj.. taky nevím moc co s tím no :(
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus olejíček od Loreal Professionnel proti třepení vlasů:) Stojí asi 2 stovky a mně obrovsky pomohl :)

      Vymazat
  6. Super článok!! :) Ak by som Ti mohla dať odporúčanie, mne sa takisto veľmi mastnili vlasy, umyla som ich jeden deň boli v poho a na druhý už len cop, a tak som začala používať ako šampón klasický obyčajný brezový/žihľavový na prvé umytie a na druhé používam od Manufaktury pivný šampón :) A musím povedať, že mi to veľmi zmenilo vlasy! Keď ich nosím v cope, vydržia mi TÝŽDEŇ, čo sa mi nestalo asi od 12 rokov :D :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Tak to díky za tip:) Třeba to pomůže i mně :)

      Vymazat
  7. super článok :) mnoho vecí určite skúsim pretože mám dlhé vlasy a potrebujem nejakú ochranu na ne :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Vlasy máš krásné! já používám ten Gliss kur, masku od Lush a ricinovej či kokosovej olej a vlasy mám dle mého názoru poměrně zdravé. Nemůžu si je mýt každý den, jako ty, protože pak mám suchou pokožku hlavy a vlasy se mi ještě více mastí. Takže si je myji 2x či 3x týdně. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. :) máš strašne veľa prípravkov na vlasy, naozaj skvelý článok !

    OdpovědětVymazat
  10. hezký článek :) články o vlasech miluju :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Fíííha, to je věcí.. to se nedivím, že tvé vlasy vypadají tak skvěle :D ja mam doma tak nanejvyš masku na vlasy, krém na suché a na barvené vlasy a olejíček na konečky :D ale už mam objednaný sprej proti vysokým teplotám, protože se dost často fénuji nebo žehlím, tak snad mi k něčemu bude :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký článek :) A pěkná zásoba produktů :) Moje stálice jsou šampon bez silikonů, konidiconér většinou od Baley, nějaká hutná maska, sprej Gliss Kur a hodně hodně olejíčků, které jsou pro mě must have :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  13. Great post and review. You use lots of products, wow!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  14. Tak takové články mě vážně berou, takže jsem se do něj v okamžení začetla a myslím, že si brzy poběžím pro nějaký výrobek od Lee Staford :-)! Jinak ještě nedávno jsem si vlasy také myla každý den a s postupem času mě to odnaučil až suchý šampón od Batiste, který by si vážně zasloužil jeden velký palec nahoru :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip :) Po tom šamponu moc ráda mrknu:)

      Vymazat
  15. tyjo to je vecicek :) ja mam doma sampon a tim moje pece o vlasy konci ... popremyslim o tom a neco mozna poridim :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš opravdu krásné vlasy, já miluji tvoji barvu! Ovšem asi bych na ni neměla odvahu, jestli mám z něčeho strach, jsou to změny týkající se vlasů :D Jinak s "mastěním" jsme na tom stejně. Jeden den je pro moje vlasy maximum a pokud je ten daný večer ještě neumyju, musím si je druhý den stáhnout, nejlépe do drdolu, kde ta mastnota není tolik vidět.
    A nemáš problém s těmi přípravky na tepelnou úpravu vlasů? Já totiž jakmile si cokoliv takového do vlasů dám, i když malé množství (ať už ty spreje na tepelnou úpravu, na lepší rozčesávání a já nevím co všechno), mám pocit, že mé vlasy se zblázní a za dvě hodiny bych si je mohla jít znovu umýt. Takže kvůli tomuhle ani při žehlení či kulmování nic takového nepoužívám. A s lakem na vlasy... Když mám vlasy rozpuštěné, nelakuji většinou vůbec. Ale když si je stáhnu do drdolu nebo něčeho takového, přelakovat je musím a většinou tím lakem nešetřím, protože mám vlasy hodně jemné a tak v žádném účesu jinak skoro nevydrží. Ovšem pak je večer umytí vlasů naprosto nezbytné!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Přípravy od L'Oréal a Glisskuru jsou super. S L'Oréal zatím moc zkušeností nemám, použila jsem max barvu na vlasy a balzám, který v ní byl přidělen, ale mám v plánu vyzkoušet více přípravku. :) A gliss kur... no mívala jsem celou sadu, šampón, balzám, kůru a ten sprej, ale už dlouho nic a jde fakt poznat, že to mým vlasům chybí :). Mám s ním dlouholeté zkušenost - teda jestli se to tak dá říct :D. Jinak dík za typy na ostatní přípravky ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat