Koupit/nekoupit aneb minirecenze 0.3 - rtěnkový speciál

By 18:39 , , , ,

Dneska vám tu přináším další minirecenze. Tentokrát se letem světem zaměřím na 3 produkty na rty - jeden balzám a dvě rtěnky.

Maybelline - Baby lips [Balzám]

Fialový balzám - nude odstín "Peach Kiss", Oranžový balzám - růžový odstín "Cherry me"

Tento balzám je teď asi nejoblíbenějším balzámem vůbec. Sama ho mám ve dvou provedeních a nemůžu si ho vynachválit. Stojí okolo 59,- a seženete ho v každé drogerii i větší supermarketu.
Velkým kladem je hydratace. Už několikrát se mi stalo, že jsem si koupila balzám, který spíše vysušoval - byl na rtech takový dost nepříjemný, slepoval... Toto naštěstí není případ Baby lips. Rty příjemně zjemní, zhydratuje.


Taky velice kladně hodnotím vůni (chuť) i pigmentaci - na balzám je opravdu obdivuhodná. Dalším velkým kladem je bezesporu obal - říkejte si co chcete, ale je prostě roztomilý :)))

°° Koupit/Nekoupit? 
Rozhodně koupit. Nejlepší, nejhezčí a nejvoňavější balzám, který jsem kdy měla:) Hlavně na zimu bude ideální, jelikož na rtech vytváří ochranný filtr:)


 Flormar Pretty Lipstick [Rtěnka]

 


Na tuto rtěnku jsem náhodou narazila ve výprodejích. Nebyla jsem si ji vůbec jistá, teď patří k mým nejoblíbenějším. Kladně hodnotím hydrataci, pigmentaci i výdrž. Není sice neslíbatelná, ale pití kafe přežije naprosto v pohodě:) Na rtech vydrží opravdu dlouho. Nevysušuje. Taky mi vyhovuje, že má pevnou konzistenci a tudíž se neroztéká (ani neobtiskává na zuby - zůstává tam, kde má být).
Seženete ji v drogerii Teta a všude, kde jsou stojany Flormar. Kupovala jsem ji za 49,- Kč s tím, že původní cena byla asi 99,-

Odstín P312 - taková podzimní sytě růžová.


Odstínem jsem si jistá nebyla, ale nakonec koupě nelituji. Pokud se chcete podívat, jak vypadá na rtech, měla jsem ji nalíčenou v TOMTO POSTU.
Velkým kladem je i to, že rtěnka na rtech opravdu drží - takže smrkání, či běžné pití kávy přežije s naprostým přehledem.

°° Koupit/Nekoupit?
Rozhodně ano! Nemůžu si ji vynachválit. Za tu cenu je srovnatelná (ne-li lepší) s rtěnkami dražších značek.

Avon  - Ultra Colour Lipstick [Rtěnka]

Rtěnku mám v odstínu Extreme nude.

Sehnat správný nude odstín, není snadné. Vyzkoušela jsem jich už několik, ale s žádným jsem nebyla spokojená. Pak jsem narazila na tuto rtěnku Avon. Líbí se mi na ni, že má opravdu tělový odstín (který ale nevypadá přehnaně lacině ani se zbytečně moc neleskne, netřpytí). Velmi dobrá je i pigmentace a hydratace. Rty nevysušuje, neslepuje, neusazuje se v záhybech, neobtiskává se na zubech. Co hodnotím hůř, je výdrž. Rtěnka zmizí téměř okamžitě.


Cenu rtěnky z hlavy nevím, ale pamatuju si, že jsem za ni dala asi okolo 79,- Kč (často na ni bývají slevy) a objednat si ji můžete buď na internetu nebo přes Avon lady.

°° Koupit/Nekoupit?
Na nude odstínech je výhodné to, že se jimi člověk může kdykoliv domalovat a nemusí hledat zrcátko a přemýšlet nad obtiskem na zubech. Rtěnku bych si znovu koupila. Kvůli odstínu i kvůli tomu, že nevysušuje. I když je pravda, že ta slabá výdrž mě mrzí.
 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Supr recenze :) aspoň vím, že si mám ten Babylips přece jenom koupit :D Už jsem o tom uvažovala, ale pořád jsem váhala. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já z Baby Lips až tak odvařená nejsem, rty mám hodně suché a často s nimi mám problémy a na to baby lips nestačí. Ale cherry me je krásná barvička, to zas musím uznat a voní tak nádherně, že si ho chci vždycky z těch rtů slízat :D :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som z tohto všetkého mala - teda ešte mám len Baby Lips a tie mi takisto vyhovujú, čo sa týka hydratácie :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, samé pochvalné tipy :) 2. rtěnka má nádhernou barvu.
    Cherry me mám taky, vůně i barva se mi taky moc líbí, zase ale pro mě tu hydrataci moc nemá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že nejsem sama, která si oblíbila baby lips :).

    OdpovědětVymazat
  6. Dlho som okolo Baby Lips v drogérii chodila, rozhodovala som sa, či kúpiť-nekúpiť, no asi v pondelok som na jednom blogu čítala recenziu na Baby Lips a autorka ich tiež chválila, tak už v utorok som jeden mala doma. Práve Peach Kiss a nemôžem si to vynachváliť.
    Mám ešte červený rúž od Catrice a tiež ho zbožňujem. Neobtiera sa, vydrží dlho, farba je sýta a ani nestojí veľa, myslím, že okolo 2-3 eur.

    Na blogu na to akurát píšem recenziu. :D

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  7. Baby Lips mám a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty už máš i ten fialovej! No tak to do něj asi nakonec taky půjdu (a pak budu celej měsíc ujídat holubům rohlíky z ulice, protže těch přání mám hoooodně a navíc se blíží Vánoce:D)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  9. Baby Lips a konkrétně cherry zbožňuju. Koupila jsem si 4 tyhle druhy a cherry vyhrává. Jak vůně, tak barva je nejvíc top :)

    OdpovědětVymazat
  10. já mám ten zafarbený ružový babylips a som spokojná:)

    OdpovědětVymazat