Instapost 0.2 This is the end, you know...

By 9:16

Ani nevím jak, ale už je tu zase konec měsíce.  
Upřímně řečeno se jednalo o hodně rozporuplný měsíc. Na jednu stranu jsem si užila spoustu legrandy, zákusků a káviček, akcí s kámoškama, ale na stranu druhou začalo ve škole dost přituhovat, a tak se i moje aktivita na blogu dost omezila. A bude hůř! Zkoušky už mlátí na dveře, mých 13 předmětů se mi záludně vysmívá, termíny zkoušek ve STAGU rostou jak houby po dešti... a já propadám panice...chcíp... umř..jeb...nebo tak něco :D

1// Dala jsem si předsevzetí - nežrat! Jenže ono to nejde! Čokoláda, zákusky, zmrzliny a pražená kukuřice útočí :D
2//Nejlepší bonbony na světě! A né že ne :D

3// Taťka měl narozky! (A já svátek) Takže zákusku z Ollies, pojď na mou hruď a chvíli tam buď :D
4//Ráno se prý netloustne, tak proč neposnídat zákusek, že jo :D

5//Caffe Opera v Olmu je prostě ráj na zemi! 
6//Pohybu zdar! Celý den sedíme ve škole, tak proč si pak neposedět i v kavárně :D

 6//Nějaká vánoční kytka, prej :D 
7//Snídáme....Jednou seženu v obchodě maliny a už z toho mám Vánoce :D

8// V Praze je blaze! Poslední dobou se s našima moc nevídám, tak jsme si aspoň jeli udělat rodinný výlet... a já se rozhodla, že změnim adresu trvalého bydliště na hračkárnu :D
9// Trpím zvláštní úchylkou na červené koberce...takže milion pózovacích fotek 3 2 1 teď!

10//Klobouk už z hlavy nesundám...to je jasné!
11//Černá vdova... Na podzimu a zimě nejvíce miluju to, že můžu furt chodit v černé a nikomu to nepříjde divné♥ :D 

12// Huráá!!! Župánkový kabát je doma!! MOHITO♥ A malý dárek ve formě kabelky pro mamču taky! 13//Nové přírustky♥ 

14// Black friday...mi nadělil nejkrásnější (a taky nejtěžší) naušnice na světě a černou Maybellinku...HA! a to bylo řečí, že se u nás prodávat nebude! Pche! V DMku za 139,-
15// Společenský úsluha! To si tak přijedete do olo a na stole vám leží nejkrásnější dopis od nejlepší spolubydlící a nejperfektnější dárečky na světě!!! ♥♥

16// Módní policistky :D Aneb když jsou kolekce v obchodě fakt moc hrozné, je na čase z toho vytvořit nějaké to modní peklo :D 
17// Prasničky♥ Tak teď nás spojuje nejenom spolubydlení, barva vlasů, smysl pro retardovaný humr, tajné přežíračky, ale i prasátka! :D 

18// Zdravíme pána z Kebabu, který stojí ve svém bistru za náma :D 
19// Člověk by měl mít pořád oči otevřené. Nikdy nevíte, kdy potkáte toho pravého prince na bílém koni :D 

20// Belmondo...našly jsme nejlepší klub v Olmu! Škoda, že až na konci semestru..
21//O týden později... :D 

21// Zvířecí právnická párty. Tak co, jsme kočky? Jsme! Škoda, že i příprava mi trvala 3x déle, než samotný pobyt na párty :D
22// Nová párty trojka??

23// Memories of Turkey! Po sto letech s mým homobařenem :D
24// Sraz blogerek...A taky nesmím zapomínat na svou drahou Luci. Tento měsíc jsme spolu nafotily  několik outfitů, fajně pokecaly..a ano, kvalitně se nažraly..ehm...napapkaly :D 

25// Nová láska... údajně je toto kimono fakt hnusný...ale i tak ho miluju:D 
26// Dnes nosím...ať už je sebehnusnější, na FB stránce DNES NOSÍM mělo úspěch..aneb moje premiéra :)

27// Ňuf...Ano, i ve svých 23 letech se prohrabávám dětským oddělením obchoďáků :D
28// Moje kočičková premiéra...aneb ze zvířatek nevyrostu nikdy...nenene!

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jéje, s tím jídlem to mi povídej, máma včera přivezla plnou krabici cukroví a v takové chvíli se hold člověk už přestane ovládat :D a držím palce se zkouškama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Klari:)
      Mno..my ženy to máme těžké :D k sladkému nás to táhne více, než chlapy, a zároveň z toho i více tloustneme :D je to krutý!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Souhlasím! Nikam jinam už nepáchnu ;)

      Vymazat
  3. Fotky jsou skvělé, všem Vám to sluší :). Náhrdelník od kamarádky je krásnej, líbí se mi ta černo-bílá taštička a těch dobrot mmmm
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. <3 A budou další srazy, jen se neboj :D hrozně super článek, pobavil :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. jéj toľko jedla :D a so školou som na tom podobne, neviem čo mám robiť skôr :D:/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty bláho, to sis dobře dopřávala, takových dobrot :) Je to hrozný, jak ten čas letí :/

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. yummi, všetky tie zákusky. teraz sme mali rodinnú oslavu takže viem o čom hovoríš. :D a klobúk ti mega pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé pobavilo mě snad všechno :)) Krásné dortíky :D taky jsem si říkala, že se přestanu přežírat, ale člověk se prostě musí za to utrpení ve škole nějak odměnit :D

    OdpovědětVymazat