Outfit 2.1 - So you can keep me inside the pocket of your ripped jeans...

By 19:14 , , , , , , , ,

Dobrý večer vespolek:)
Dneska vám tu pro změnu zase hodím nějaké fotky v zrcadle. Každý den není posvícení a každý den nemám u sebe nějakého toho "fotografa" :D  - Nicméně slibuju, že se ještě do budoucna můžete těšit na jedny fotky focené minulý týden - a ty jsou teda opravdu něco :)))

Dnešní outfity jsou na téma "moje roztrhané jeany", protože momentálně to jsou moje nejmilovanější kalhoty, a je těžké si obléct nějaké jiné, když vidím, jak jsou tyto skvělé, pohodlné a hlavně krásné :D 

První outfit je doslova na téma - co dům dal:) Domů povětšinou jezdím s poloprázdným kufrem, takže jsem musela trochu zaimprovizovat ze zbytků ve skříni. "Babičkovský svetr" si pamatuje ještě časy, kdy mi bylo čerstvých 18 a řádila jsem jako správná divoká gymplačka na karaoke párty jak smyslu zbavená (v té době trend cardiganů teprve začínal! :D)
Psaníčko jsem dostala jako dárek od mamky a vidět jste ho mohli už v černo-bílém outfitu ZDE.
No a balerínky jsem volila stylem "co dům dal, protože cesta z Olmu dala pouze zimní kozačky". Na fotce vypadají bíle, ale ve skutečnosti jsou spíš mint - nemůžu si pomoct, celkově se mi k této barevné kombinaci prostě hodí.

Ačkoliv byl tento outfit naprostá nouzovka, nakonec se mi celkem dost zalíbil:) Kombinaci roztrhaných kalhot, mint balerín, starého svetru  a dívčího tílka a psaníčka mě zaujala:) Co myslíte?:)


Rifle + tílko + balerínky - New Yorker, psaníčko - F&F, náhrdelník - Pepco, cardigan - Takko
  
Kabelkový detail spolu s Baby Lips a sovíma rukavičkama :))


Ani druhý outfit není nikterak promyšlený. Naházela jsem na sebe věci, které mi zrovna padly pod ruku a přidala k nim kabelku, ve které jsem ještě měla všechny věci z dne minulého - hold jsem nestíhala na tramvaj :D
Rifle + křivák - New Yorker, tílko - F&F, kabelka - Globus, šperk - C&A, balerínky - Jennyfer (CCC)

A na závěr písnička, která mi pořád hraje v hlavě...


You Might Also Like

23 komentářů

  1. Oba 2 outfity super :) Mám taky soví rukavice, takový palčáky se sovou s kamínkovýma očima :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt pekné outfity ☺taktiež mam doma ten oranžový baby lips a som s nim spokojná ☺a chcem sa opýtať, ako si spokojná s mobilom? Uvažujem nad jeho kúpou, takže by ma zaujímal tvoj názor ☺
    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně toho mobilu jsem ti odepsala na blog:))
      JInak moc děkuji:)

      Vymazat
  3. Ako sa hovori v Nakupnych maniackach, od pasa nahor pekne, od pasa nadol sa mi to nepaci. Udelujem 6 bodov :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor:) Já jsem právě pro změnu hrozně unešená z těch kalhot:)

      Vymazat
  4. Sluší ti to Kejt:) Oba ty outfity se mi moc líbí a už se těším až zase půjdeme fotit :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přijeď. Olmík je bez tebe opuštěný! :D

      Vymazat
  5. Úžasné ty jeany!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné otfity :) hlavně to psaníčko se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou oba outfity jsou moc pěkně, nenucené :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Takéto roztrhané prípadne boyfriend jeans , úplne ti rozumiem, aj ja ich zbožňujem…neviem či aj teba, ale mňa sa každý pýta resp. má vtipný komentár typu "ooh to nemáš na nové " alebo "spadla si" ? :D

    Basha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Přesně tak! Jak mě v nich viděl taťka, tak se mě zeptal, zda mu jdu pomáhat na zahradu:D

      Vymazat
  9. Tú pesničku som akurát počúvala a zbožňujem ju už od leta. Je skvelá, rovnako ako tvoje outfity. Roztrhané rifle momentálne nemám, no uvažujem o tom, že jedny, ktoré už nenosím, trochu potrhám a bude to:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jojo, potrhej! Já mám to samé v plánu se svýma černýma kalhotama. Ale ještě jsem nesebrala odvahu! :D

      Vymazat
  10. Ten outfit vypadá strašně pěkně!! :) aaa babylips <3

    OdpovědětVymazat
  11. Moc všem děkuji za komentáře! Potěšili jste mě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné outfity :)!

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím, jak to děláš.. ale všude ti to mimořádně sluší! :-) Jsi fakt neskutečná kočka!
    Jinak ty soví rukavičky jsou totálně boží! Juuu, úplně ti je závidím :D

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  14. Great blazer!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat