Outfit 2.0 aneb black or white??

By 9:42 , , ,

Dobré ráno:)

Tak se vám hlásím s novým postem. Tentokrát opět s outfitovým. Čtvrtek a pátek jsem strávila s moji drahou Luci z lucieswlife focením a přežíráním se v kavárnách (už teď cítím, jak Oliver - moje břicho :D roste..však co, v nejhorším si sešiju všechny sukně dohromady a budu fotit módu pro plnoštíhlé..kde je problém?...žádnej nevidím :D).

No a jaký byl včerejší blogerský sraz? Fajný! Jsem ráda, že jsem potkala pár nových slečen (zdravím, holky!) a zase si rozšířila blogerské obzory...věděli jste, že i chlapi "módně" blogujou? Pokud jo a nějaké znáte, tak bych byla ráda, kdybyste mi hodili odkaz do komentářů! Jsem hrozně zvědavá! :))) Díky, díky :)

Jinak se vám musím pochlubit - žádost o přidělení tématu diplomky - podána & podepsána vedoucím! Teď jenom čekat, zda mi téma oficiálně schválí. Ale musím přiznat, že to byl porod. Nezapomenu na ty svoje stavy, kdy jsem hystericky pobíhala po bytě jak stádo mravenců a šílela, jelikož jsem pořád nevěděla, o čem psát. V dané chvíli mi přišlo, že jediné volby (téma DP) o kterých něco vím, jsou ty, když si ráno volím outfit nebo se rozhoduji, kterou rtěnku si dát :D Ale přežila jsem to. Všechno sepsala a dohledala. Z okna neskočila a žádost o ukončení studia nepodala! Takže třikrát hurá! :D Zase jsem o krok blíž k tomu DOSTUDOVAT!

Peplum top + psaníčko + sukně - F&F, kozačky - CCC, kabát - New Yorker







 A na závěr ještě dvě kabátové :)


You Might Also Like

25 komentářů

  1. Jsi krásná, jako vždycky, a hrozně ti závidí, že už máš téma diplomky, já si asi hodím mašli, protože vůbec nevím o čem psát, co dělat atd...
    a jestli chceš nějaké pánské blogery, tak třeba:http://afakeartist.blogspot.cz/, http://www.ontheleaf.net/

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, klídeček! Uvidíš, že to nějak vymyslíš, a to téma, co chceš psát nakonec půjde:))) Držím palce:)
      Děkuji za ty blogery, jdu je prostalkovat :D

      Vymazat
  2. Parádní fotky, nádherná! Tak to je super, že máš diplomku zařízenou, určitě Ti to schválí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Seberte mi prosím někdo bradu z podlahy... Tenhle outfit nemá chybu!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný outfit! :) Páči sa mi to kombinovanie vzorov - sukňa a kabelka :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.) Dlouho jsem si touto kombinací nebyla jistá..nakonec jsem to riskla a myslím, že rozhodně to není nejhorší:)

      Vymazat
  5. Thanks for your lovely comment sweetie!!! Folve your stripped skirt!!! I follow you on GFC and also on Bloglovin'; please, follow me back!!! I'll be waiting for you!!! Have a nice Sunday!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem poslední dny šílela a panikařila a to kvůli tématu bakalářky, najednou bylo všechno rozebrané a přitom plno vyučujících svá témata ještě ani nezadala, a vypadalo to, že nikdo nebude mít nic co by mě zajímalo, naštěstí jsem už našla, jen ho ještě budu upřesňovat (dá se trochu poupravit podle toho, co chci přesně zkoumat :D), takže mi už spadl kámen ze srdce...
    Outfit je krásný, úplná dáma! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeju, ať to máš co nejrychleji za sebou :))) Výběry tématu jsou podle mého ta největěí pekla :D

      Vymazat
  7. Ježiš, Ty jsi překrásná slečna♥!
    S velkou radostí jsem se stala pravidelnou čtenářkou. Outfit je parádní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..Romi, děkuji:) Od tebe to potěší :)))

      Vymazat
  8. Krásná kombinace. Sluší Ti to!! :)

    P.S. Stávám se odběratelkou, jinak to prostě nejde... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Já tvoji jsem už taky nějaký ten pátek:)

      Vymazat
  9. slusi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o svuj vlastni design case tu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  10. šílene moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dámy, moc moc děkuji :) Ani jsem nečekala, že se vám outfit a fotky natolik zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. V kombinaci s tím trenčkotem je to naprosto perfektní outfit!!
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Podařený outfit, nezvyklá kombinace, ale krásná :) Jinak vidím náš kněžský seminář v pozadí? Kolem něj denně chodím na CMTF :D Celkově super blog, příjemný design, přehledný, články jsou taky povedené. Stávám se dalším odběratelem. :)

    OdpovědětVymazat