Outfit 1.9 - Fuck you, procrastination!

By 22:41 , , , , , , ,

Dobrý večer, dámy & hlavně pánové!

Taky máte ten pocit, že musíte udělat asi tak milion věcí, nic nestíháte, ale zároveň se vám nic dělat nechce, a tak nic neděláte? A jen si stěžujete, jak toho máte hodně?
Třeba teď bych měla zuřivě sepisovat "žádost o přidělení tématu diplomové práce", protože jsem v příšerném skluzu a zítra to plánuju odnést na kontrolu, nicméně jak můžete vidět, nic takového nedělám. Prostě jen sedím a říkám si, že už musím začít. Ach jo. Kdybych se tak dokázala dokopat nebo kdybych aspoň dělala normální věci, které člověk v rámci prokrastinace dělá, ale já třeba jen tak minutu čumím na svou usychající pažitku, kterou mám na okně a přemýšlím, jak bych ji ostříhala (aby byla stylovější) nebo zda bych ji neměla konečně zalít. Ale na to, abych šla pro vodu jsem zas příliš líná (a říkám si, že bych tím zabila hromadu času, a to si přece nemůžu dovolit, protože musím začít pracovat na žádosti, že jo...). 
Jediné, co mě v této tíživé situaci těší, je, že můj drahý Ufon je dneska stejně produktivní jako já, (zdravím, kočko!!!) a tak mě aspoň neděší, že já nedělám nic a Marťa(n) všechno (jako obvykle - protože ona má narozdíl ode mě morálku:)

Jinak musím říct, že v pátek nás s Luci z lucieswlife čeká "Sraz Olomouckých blogerek":) Jsem fakt zvědavá a už se i dost těším, až poznám holky osobně:) Můžete se do budoucna těšit na info post (který určitě bude plný fotek:)))

A co bych řekla k outfitům?
Snad jen to, že hnědá, béžová a šedá jsou teď moje nová černá. Nechápu, že jsem se těmto barvám dříve tak vyhýbala.
Wrap skirt - H&M, košile - Terranova, kabelka + tílko - F&F, korálky - Takko

V černé bych chodila furt, ale abych nebyla zas tak nudná, snažím se aspoň svoje "all black" outfity oživit něčím barevnějším)
Cardigan + sukně + křivák - New Yorker, tílko + silonky - F&F, náhrdelník - Pepco, prstýnek - C&A

You Might Also Like

15 komentářů

  1. no tu šedou sukni asi chci, jako.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta šedá sukně vypadá skvěle, i když by asi nebyla moc pro mě a na druhé fotce Ti to strašně sekne. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasné vlasy, na všech fotkách a šííííleně ti sluší ta vínová kočko! :) Už se na ten náš srazík těším :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. super bunda :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. ooo tá kombinácia tyrkysovej košele a šedej sukne je úžasná !! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Oba outfity super, více se mi líbí ten první, ten Ti strašně moc sluší! Víš co, mě se taky vůbec nic nechce dělat :D. Sraz si užijte, budu se těšit na fotky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je super, první outfit ti moc sluší :) A užij si sraz :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  8. První outfit je boží! Oba jsou super, ale ten první ti sluší prostě mnohem víc :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra ale tobě to i v zrcadlových outfitech sluší! :( Musím přijít na to, jak je fotit :D

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Samé nestíhačky, to poznám :D:) A skvelé outfity, ten prvý je úplna topka! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  11. u look super cute! great accessories!

    BLOGDROBE

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji, dámy:) Vaše komentáře vždy potěší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Oba outfity jsou krásný, i když o něco víc se mi líbí ten první. A máš naprosto úžasný vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  14. prosímtě, ta šedá sukně taky ti nehezky vyjíždí nahoru? anebo to mám jen problém já s tou svojí ? :D mám ju ze zary a když se chvilku nekoukám vyjede mi tak že mi ostatní vidí kalhotky :D :D fakt nekecám :(

    OdpovědětVymazat