Outfit 1.8 aneb let's talk about homo sapiens!

By 11:03 , , , , ,

Dobrý ránko, krásky...
(co na tom, že už není ráno, pro mě je ráno pořád)

Dneska mám pro vás článek na téma "pračlověk". Nebo tak mě aspoň doma nazvali, když jsem si oblíkla tuto chlupatou vestu. Prý kde mám kyj a mamuta. Hmm..těžká otázka. Mamut je zaparkovaný v garáži a kyj jsem raději schovala do své "kožené mamutí brašny" (čti kabelky), aby v kavárně moc nepobuřoval. Ale abych svoji pračlověčí existenci příliš nepopírala, nechala jsem si na krku aspoň řetízek z lidských zubů :) 

Abych byla upřímná, plánovala jsem, kolik toho za víkend stihnu. Nestihla jsem nic, ALE konečně jsem se setkala se svým milovaným kámem - Bařenkem :D A jak je u nás dobrým zvykem, zamířily jsme na žrádlo, přesněji na pizzu  (turecká nostalgie - ještě stále nám nesplaskly ty naše křeččí tvářičky, které jsme si tam vypěstovaly - tak jim dodáváme druhý dech :D) a následně na nákupy bez úmyslu nakupovat :D Což se nám opravdu podařilo!! Kolekce jediných 2 havířovských obchodů jsou opravdu příšerné, takže pokud nechcete vypadat jako jezevec, babička, dědeček, přestárla tetička, striptérka z dortu, kolegyně z E55 či disko koule, tak raději New Yorker ani Takko nenavštěvujte :D 

Kabelka + balerínky + vesta - F&F, rifle + tílko - New Yorker, svetr - H&M, šperk na krk - Takko

Jinak musím podotknout, že ačkoliv vesta vzbuzuje pobouřené reakce, já se ji nevzdám! :D Občas je fajn, si připadat jak jeskynní žena :D

Slibuji, že jednou se opravdu naučim pozovat! Jak řekl Bařenek - modelka by ze mě býti nemohla! :D








A na závěr ještě fotky toho mého tureckého homo sapiens sapiens pokladu ♥
 Kabát - F&F, boty - CCC , tílko + legíny - New Yorker, sova - Takko



You Might Also Like

17 komentářů

  1. Náhodou mně se vesta líbí, když se to nepřežene a správně se to nakombinuje (jakože džíny a unverzální tričko není šlápnutím vedle nikdy k ničemu). Už se těším na příští focení praženo :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo, to je pravda. Džíny a triko spasí všechno :D
      Vestu jsem si už natolik oblíbila, že už ji kombinuju ke všemu :)

      Vymazat
  2. Vesta se mi líbí, a ty jsi ji zkombinovala parádně! :) SLuší Ti to i kamarádce. Mamut a kyj :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! :) A jestli si myslíš, že neumíš pózovat, tak se někdy podívej na moje fotky :D Přítel vždycky komentuje hlavně mé výrazy :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Haha..kámoška se taky vždycky směje, že se tvářím neskutečně výživně..:D asi se budeme muset před každým focením opíjet, aby nám to pozování šlo lépe :D

      Vymazat
  4. Děkuji moc, dámy, za kouzelné komentáře:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký outfit, teda v Takku jsem nebyla, no snad se jen podívat, ale NY je občas fajn, hlavně na basic při slevách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Boze, ty jsi bozi😃 doufam, ze te v ol nekdy potkam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jéé..děkuji, to mě potěšilo :)) Třeba potkáš...:))

      Vymazat
    2. Můžu se zeptat, co to je za barvu, kterou máš na vlasech? děkuji pěkně :)

      Vymazat
  7. Ta vesta je naprosto skvělá náhodou.. ale to je možná tím, že mám k pravěku dost blízko, jakožto archeolog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Haha...tak teď jsem se fakt zasmála :D :D

      Vymazat
  8. Já takové vesty miluju, nejsou tak naducané, aby z člověka udělali kouli, ale naopak je to supr doplněk a navíc zahřejí. Vypadáš krásně a určitě se jí nevzdávej! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný jeany! Moc ti to sluší :) Hned budu tvůj blog sledovat.

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat